logo.gamebato
در Borderlands 2 خدمه جدیدی از شکارچیان Vault به سرزمین پاندورا رسیده اند و به دنبال Vault جدید پنهان شده در جایی در این سیاره
امتیاز:
3.9/5
در Borderlands 2 خدمه جدیدی از شکارچیان Vault به سرزمین پاندورا رسیده اند و به دنبال Vault جدید پنهان شده در جایی در این سیاره هستند. جک خوش تیپ، رئیس

دانلود بازی Borderlands 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Borderlands 2 ترکیب متمایزی از FPS (تیراندازی اول شخص) و ژانرهای نقش آفرینی را برای ایجاد تکاملی از Role Playing Shooter ایجاد می کند. با حداکثر 3 بازیکن دیگر برای بازی آنلاین 4 نفره همکاری کنید یا به حالت مدرسه قدیمی بروید و با نشتسن روی کاناپه و تقسیم صفحه نمایش به حالت دو نفره به اشتراک گذاری آشوب با هم بازیتان در حالی که ساعت ها صرف ارتقای شخصیت های خود و تجهیز آنها به یکی از میلیون ها سلاح کشنده می کنید، بپردازید. یکی از 4 کلاس شخصیت جدید را انتخاب کنید تا از طریق یک داستان به دقت ساخته شده و متصل به تمام محیط های جدید و شگفت انگیز در سراسر سیاره زنده پاندورا بگذرید. دوستان جدیدی پیدا کنید، آنها را تا دندان مسلح کنید و در تلاش بی امان خود برای انتقام و رستگاری در کنار آنها بجنگید.

دانلود بازی Borderlands 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

دوران جدیدی از تیراندازی و غارت در شرف آغاز است. به عنوان یکی از چهار شکارچی Vault جدید بازی کنید که با دنیای جدیدی از مخلوقات، روانی ها و مغز متفکر شیطانی، جک خوش تیپ روبرو می شوند. چهار کلاس جدید قابل بازی از جمله Siren، Commando، Gunzerker و Assassin. وارد نقش Gunzerker شوید که مهارت‌های بسیار کشنده‌اش به او اجازه می‌دهد تا از هر دو سلاحی که در بازی یافت می‌شود، دوبار استفاده کند. نه تنها این، شما بر این مهارت ها خواهید افزود تا کارهای بیشتری را با دو اسلحه ، از آنچه تصور می کردید انجام دهید. مسلسل دوتایی؟ اوکی. موشک انداز دوتایی؟ البته! تفنگ تک تیرانداز دوتایی؟ مطمئناً، اگر این چیزی هست که شما میخواهید! آیا می خواهید سبک های دیگر را امتحان کنید؟ شاید تاکتیکی تر؟ چندین کلاس برای انتخاب وجود دارد!

دانلود بازی Borderlands 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Borderlands 2 یک بازی به سبک تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۱۲ توسط Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. این بازی که پنج سال پس از رویدادهای Borderlands (2009) اتفاق می افتد، دوباره در سیاره پاندورا جریان دارد. داستان گروه جدیدی از Vault Hunters را دنبال می‌کند که باید با Crimson Raiders، یک گروه مقاومت متشکل از بازماندگان غیرنظامی و مبارزان چریکی متحد شوند تا جک خوش‌تیپ ظالم را قبل از اینکه بتواند قدرت یک Vault جدید را باز کند، شکست دهند. این بازی دارای توانایی کاوش در دنیای درون بازی و تکمیل ماموریت های اصلی و ماموریت های جانبی اختیاری، چه به صورت آفلاین، به صورت تک نفره یا گیم پلی مشارکتی آنلاین است. مانند نسخه قبلی خود، این بازی دارای یک سیستم غارت تولید شده به صورت رویه ای است که قادر به تولید ترکیب های متعددی از سلاح ها و سایر تجهیزات است. عده ای قسمت دوم یعنی این بازی را بهترین بازی این مجموعه بازی ها می دانند. به روز ترین و جامع ترین نسخه ی موجود از این بازی به صورت فشرده سازی شده در سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما عزیزان بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود ، نصب و اجرا نمائید. قسمت اول Borderlands را با کلیک بر روی آن بیابید.

دانلود بازی Borderlands 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی های مشابه

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Borderlands 2 برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-22650-urlv' data-url='http://gamejs1.gamebatofiles.ir/js3/Borderlands.2/Borderlands.2.GOTY.Launch.Trailer.mp4' ></span>»

  1. سلام
    من نسخه فیت گرل رو نصب کردم
    ولی dlc Commander Lilith and The Fight For Sanctuary
    نداشت این فایل جدا dlc هم گذاشتین رو فیت گرل جواب نداد

    1. سلام دوست عزیز DLC روی فیت گرل نصب نمی شود در نسخه فیت گرل DLC ها به صورت خودکار همراه با بازی نصب میشود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی