logo.gamebato
یک تمدن را از ابتدای زندگی تا عصر مدرن کنترل کنید. همه اینها در حالی که از بربرها پرهیز می کنید، منابع را جمع آوری
امتیاز:
3.9/5
یک تمدن را از ابتدای زندگی تا عصر مدرن کنترل کنید. همه اینها در حالی که از بربرها پرهیز می کنید، منابع را جمع آوری کنید و با تمدن های

 

Sid Meier’s Civilization VI راه‌های جدیدی برای تعامل با دنیای شما، گسترش امپراتوری خود در سراسر نقشه، پیشرفت فرهنگ و رقابت با بزرگترین رهبران تاریخ برای ساختن تمدنی ارائه می‌دهد که باید در آزمون زمان مقاومت کند. این بازی جدیدترین قسمت فرنچایز تحسین شده ی Civilization است. امپراتوری خود را گسترش دهید، فرهنگ خود را پیش ببرید و در مقابل بزرگترین رهبران تاریخ قرار بگیرید. آیا تمدن شما در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد !؟

Sid.Meiers.Civilization.VI .banner1

Civilization VI راه های جدیدی برای تعامل با دنیای شما ارائه می دهد: شهرها اکنون از نظر فیزیکی در سراسر نقشه گسترش می یابند، تحقیقات فعال در زمینه فناوری و فرهنگ پتانسیل جدیدی را باز می کند، و رهبران رقیب برنامه های خود را بر اساس ویژگی های تاریخی خود دنبال می کنند، زیرا شما برای یکی از پنج راه برای رسیدن به پیروزی در بازی رقابت می کنید.

شگفتی‌های امپراطوری خود را ببینید که در سراسر نقشه تازه تر از همیشه پدید می آیند. هر منطقه، شگفتی، و بهبود بر اساس شش ضلعی های خاص خود ساخته شده است و به شما امکان می دهد شهر خود را مطابق با سبک دلخواه خود سفارشی کنید. بهتر از مخالفان خود بسازید، خود را به صورت استراتژیک برای بهبود متحدان خود قرار دهید و به بهترین تمدن روی زمین تبدیل شوید.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization VI برای PC | گیمباتو

Sid Meier’s Civilization VI یک بازی مبتنی بر استراتژی 4X است که توسط Firaxis Games توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده و توسط Take-Two Interactive توزیع شده است. همانند قسمت های قبلی، هدف بازیکن این است که تمدنی را از یک استقرار اولیه در طول هزاره های درون بازی توسعه دهد تا به یک قدرت جهانی تبدیل شود و به یکی از چندین شرایط پیروزی، مانند تسلط نظامی، برتری تکنولوژیکی، یا نفوذ فرهنگی بر سایر حریفان کنترل شده توسط انسان و یا کامپیوتر دست یابد. بازیکنان این کار را با کاوش در جهان، تأسیس شهرهای جدید، ساختن پیشرفت‌های شهر، استقرار نیروهای نظامی برای حمله و دفاع از خود در برابر دیگران، تحقیق در مورد فناوری‌های جدید و پیشرفت‌های مدنی، توسعه فرهنگ تأثیرگذار، و شرکت در تجارت و مذاکره با دیگر رهبران جهان انجام می‌دهند. از دیگر قسمت های این بازی می توان به Sid Meiers Civilization Beyond Earth و Civilization V اشاره کرد. شما می توانید همه ی این قسمت های موجود از فرنچایز محبوب Civilization را به صورت مستقیم و با بالاترین سرعت ممکن، از وبسایت گیمباتو به صورت فشرده سازی شده و با محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود و نصب نمائید.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization VI برای PC | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی