logo.gamebato
Civilization V یک بازی استرتژیک است که در آن باید کشوری را که می خواهید انتخاب کنید و امپراتور آن شوید. بازی با ایجاد یک شهرک کوچک شروع می شود و پس از برآورده شدن یکی از شرایط پیروزی یا زنده ماندن به پایان می رسد.
امتیاز:
3.9/5
Civilization V یک بازی استرتژیک است که در آن باید کشوری را که می خواهید انتخاب کنید و امپراتور آن شوید. بازی با ایجاد یک شهرک کوچک شروع می شود و پس از برآورده شدن یکی از شرایط پیروزی یا زنده ماندن به پایان می رسد.

دانلود بازی Civilization V برای کامپیوتر

Civilization V یک بازی استراتژیک برای کامپیوتر از سری Civilization است که توسط Firaxis Games ساخته شده است. بازی Sid Meier Civilization V در مورد خلق دنیایی جدید است و در آن باید تمدن و تجارت خود را مدیریت کند. این بازی مانند سایر بازی های استراتژیک است و انجام این بازی به هیچ مهارتی نیاز ندارد و تنها نیاز به یک ذهن کاملاً اختصاصی برای برنامه ریزی و تفکر در مورد منابع دارد. شما باید یک تمدن را مدیریت کنید. این بازی یک بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت است که در آن باید کشوری را که می خواهید انتخاب کنید و امپراتور آن شوید. هر بازیکن نماینده و رهبر یک کشور یا گروه قومی خاص (“تمدن”) است و باید آن را برای هزاران سال هدایت کند. بازی با ایجاد یک شهرک کوچک شروع می شود و پس از برآورده شدن یکی از شرایط پیروزی یا زنده ماندن به پایان می رسد. در این مرحله تمدن بسته به عوامل مختلف مانند جمعیت و زمین، پیروزی پیشرفت تکنولوژی و توسعه فرهنگی امتیازات مختلفی دارد.

در طول بازی بازیکن باید واحدهایی را که نماینده نیروهای نظامی و غیرنظامی هستند مدیریت کند. واحدهای غیرنظامی را می توان برای یافتن شهرهای جدید، بهبود زمین و گسترش دین آموزش داد، در حالی که واحدهای نظامی می توانند برای کنترل تمدن های دیگر وارد نبرد شوند. بازیکن کنترل تولید در شهرهای خود را برای تولید واحدها و ساختمان های جدید، درگیر دیپلماسی با تمدن های دیگر در بازی می کند و رشد فناوری، فرهنگ، تامین غذا و اقتصاد را هدایت می کند. بازیکن زمانی بازی را به پایان می رساند که شرط برنده برآورده شود. شرایط پیروزی شامل تسلط بر کل جهان به زور، متقاعد کردن تمدن های دیگر برای به رسمیت شناختن یک بازیکن به عنوان رهبر از طریق دیپلماسی، یا نفوذ در تمام تمدن ها از طریق گردشگری، یا برنده شدن در مسابقه فضایی برای ساختن یک مستعمره فضایی در سیاره ای نزدیک است.

Civilization.V.banner1

هوش مصنوعی (AI) در بازی Civilization V برای قدرت بخشیدن به یک تمدن در چهار سطح طراحی شده است: هوش مصنوعی تاکتیکی واحدهای فردی را کنترل می کند. هوش مصنوعی عملیاتی کل جبهه جنگ را زیر نظر دارد. هوش مصنوعی استراتژیک کل امپراتوری را اداره می کند. و هوش مصنوعی استراتژیک عالی اهداف بلندمدت را تعیین می کند و نحوه برنده شدن در بازی را تعیین می کند. چهار سطح هوش مصنوعی یکدیگر را تکمیل می کنند تا رفتارهای هوش مصنوعی روان و پیچیده را امکان پذیر کنند، که از بازی به بازی دیگر متفاوت است. هر رهبر کنترل شده با هوش مصنوعی شخصیت منحصر به فردی دارد که با مجموعه ای از مراحل در مقیاس ده درجه ای تعریف می شود. با این حال، مقادیر ممکن است در هر بازی کمی متفاوت باشد. 26 مرحله وجود دارد که در دسته بندی هایی از جمله رشد، گسترش، استراتژی گسترده، ترجیحات نظامی، توانبخشی دریایی، رشد دریایی و ترجیحات توسعه گروه بندی می شوند.

در این سری از بازی Civilization V، با معرفی مکانیک های گیم پلی جدید شبکه مربعی تمدن های جهان با یک شبکه شش ضلعی جایگزین شده است. علاوه بر این، هر کاشی شش گوش می تواند تنها یک واحد نظامی و یک واحد غیرنظامی را در یک زمان در خود جای دهد. در تلاش برای ارزشمندتر کردن واحدهای فردی برای بازیکن (در مقایسه با بازی‌های قبلی این سری)، تولید و کسب تجربه بیشتر از شکست دادن واحدهای دشمن طول می‌کشد. در سطوح خاص، این تجربه را می توان با ارتقاها مبادله کرد که پاداش های مختلفی برای افزایش اثربخشی شما یا بهبود چشمگیر ارائه می دهد. اگر واحدها در نبرد شکست بخورند نابود نمی شوند. از طرف دیگر واحدها می توانند آسیب جزئی داشته باشند که بسته به نوع، مکان، و ارتقاء خریداری شده با سرعت های مختلف قابل جبران است.

Civilization.V.banner2

واحدهای ویژه “Great Person” هنوز در این بازی حضور دارند و پاداش های ویژه ای را برای تمدنی که آنها را به وجود آورده است ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک ژنرال بزرگ می تواند یک “قلعه” ایجاد کند (یک قلعه قدرتمند با توانایی آسیب رساندن به واحدهای دشمن در نزدیکی) یا به طور منفعلانه قدرت رزمی واحدهای دوست را افزایش دهد. بسیاری از افراد بزرگ جوایزی را دریافت می کنند که مربوط به توانایی خاص یک تمدن است. به عنوان مثال، یکی از قابلیت های ویژه تمدن مغولستان افزایش نرخ جابجایی ژنرال ها از 2 به 5 و تغییر نام آنها به “خان” است. به عبارتی هر تمدن قابلیت های خاص خود را دارد به عنوان مثال تمدن چین امپراتوران قدرتمند و ایران جنگجویان خوبی نسبت به باقی اقوام دارد. اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید پیشنهاد می کنم بازی Civilization V را از گیمباتو دانلود و امتحان کنید.این وب سایت منبعی معتبر برای دانلود بازی کامپیوتری است که می توانید تمامی بازی های مورد علاقه خود را از ژانرهای مختلف دانلود و بدون نیاز به کرک و فایل Patch بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

Civilization.V.banner3

ویژگی های کلیدی بازی Civilization V

گرافیک و صدا گذاری عالی:گرافیک‌های فوق‌العاده واقع‌گرایانه مناظر سرسبزی را برای شما به نمایش می‌گذارد تا بتوانید خودتان به کاوش و مبارزه بپردازید.
تنوع فرهنگ و ارائه خصوصیات هر فرهنگ
سازگاری گسترده با سیستم‌های مختلف، از دسکتاپ‌های سطح بالا گرفته تا بسیاری از لپ‌تاپ‌ها.
ویژگی‌های کاملاً جدید: شبکه جدید بازی مبتنی بر شش ضلعی، استراتژی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای ساخت و مبارزه باز می‌کند.
شهر-دولت ها به منبع جدیدی در میدان نبرد دیپلماتیک شما تبدیل می شوند. سیستم دیپلماسی پیشرفته این بازی به شما امکان می دهد با رهبران مختلف بصورت کاملاً تعاملی مذاکره کنید.
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 1 جایزه بفتا
1 برد و 2 نامزدی در مجموع

رده سنی:E+10
برای افراد بیش از 10سال پیشنهاد میشود

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1.8 GHz Quad Core CPU Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz CPU
512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or Core i3 or better integrated graphics VGA
4GB RAM 2GB RAM RAM
HHD
Windows® Vista SP2/ Windows® 7 Windows® Vista SP2/ Windows® 7 OS
DirectX® version 9.0c DirectX® version 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی