logo.gamebato
«Ori and the Blind Forest» داستان یک یتیم جوان را روایت می‌کند که مقصدش قهرمانی است، از طریق یک اکشن-پلتفرمر از لحاظ بصری خیره‌کننده که
امتیاز:
3.9/5
«Ori and the Blind Forest» داستان یک یتیم جوان را روایت می‌کند که مقصدش قهرمانی است، از طریق یک اکشن-پلتفرمر از لحاظ بصری خیره‌کننده که توسط استودیو مون ساخته شده

اوری در طول طوفانی از درخت روح در جنگل نیبل سقوط کرد و توسط موجودی خرس مانند به نام نارو پذیرفته شد که اوری را تحت سرپرستی خود بزرگ کرد. ژانر Ori and the Blind Forest کمی میکس است – در اصل یک «مترویدوانیا» است، اما با تمرکز پلتفرم قوی‌تر و عناصر RPG سبک، که همه در یک دنیای اتمسفری قرار دارند.

دانلود بازی Ori and the Blind Forest برای کامپیوتر

رخداد های جدید در نسخه قطعی Definitive Edition:

مملو از محتوای جدید و اضافی: مناطق جدید، اسرار جدید، توانایی‌های جدید، توالی داستان بیشتر، حالت‌های دشواری چندگانه، پشتیبانی کامل از عقب‌نشینی و بسیاری موارد دیگر!

گذشته نارو را در دو محیط کاملاً جدید کشف کنید.

بر دو توانایی جدید قدرتمند تسلط پیدا کنید – Dash و Light Burst.

مناطق مخفی جدید را پیدا کنید و با انتقال از راه دور بین Spirit Wells، نیبِل را سریعتر کشف کنید.

دانلود بازی Ori and the Blind Forest برای کامپیوتر | گیمباتوOri and the Blind Forest یک بازی پلتفرمر ماجراجویی Metroidvania است که توسط Moon Studios توسعه یافته و توسط Microsoft Studios منتشر شده است. این بازی برای Xbox One و Microsoft Windows در مارس 2015 و برای Nintendo Switch در سپتامبر 2019 منتشر شد. بازیکنان کنترل Ori، یک روح سفید کوچک، و Sein، “نور و چشم” درخت روح جنگل را به عهده می گیرند. بازیکنان وظیفه دارند بین پلتفرم ها حرکت کنند و پازل ها را حل کنند. این بازی دارای یک سیستم ذخیره به نام “Soul Links” است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا پیشرفت خود را به دلخواه با منابع محدود ذخیره کنند و یک سیستم ارتقاء داده شده است که به بازیکنان توانایی تقویت مهارت ها و توانایی های Ori را می دهد. دنباله ای به نام Ori and the Will of the Wisps در سال 2020 برای این بازی منتشر شده است. هر دو نسخه نهایی و کامل CODEX و FitGirl این بازی زیبا رو، به صورت فوق فشرده در سرور های وبسایت گیمباتو قرار دادیم تا قدرت انتخاب برای شما گیمر ها به منظور دانلود و نصب بازی بیشتر باشه. صبر به چه علت ؟!

دانلود بازی Ori and the Blind Forest برای پی سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی