Prince of Persia یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و پلتفرمینگ است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و به دست Ubisoft منتشر گردیده
Prince of Persia یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و پلتفرمینگ است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و به دست Ubisoft منتشر گردیده است. این هفتمین قسمت اصلی

فرنچایز تحسین شده Prince of Persia برای اولین بار در پلتفرم های نسل بعدی با یک سفر حماسی کاملاً جدید بازمی گردد. شاهزاده ایرانی که توسط همان استودیوی برنده جوایز یوبی سافت مونترال ساخته شده که Assassin’s Creed را ایجاد کرده است، بیش از سه سال بوده که در حال توسعه بوده است تا یک تجربه کاملاً جدید از بازی های اکشن ماجراجویی را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

دانلود بازی Prince of Persia برای کامپیوتر | گیمباتو

شاهزاده ایرانی با یک شاهزاده کاملاً جدید، خط داستانی، محیط های جهان باز، سبک مبارزاتی تازه، سبک گرافیکی گویا و اضافه شدن الیکا، متحد جدید مرگبار، این فرنچایز را به اوج جدیدی از هنر آکروباتیک مرگبار می رساند و قرار بوده که به 1بهترین بازی اکشن ماجراجویی 2008 در آن فصل تعطیلات تبدیل شود. داستان بازی در ایران باستان اتفاق می‌افتد و یک بازیکن-شخصیت ناشناس را دنبال می‌کند که پس از طوفان شن بزرگ که او را از مسیرش منحرف کرد، خود را در سرزمینی مرموز می‌بیند. در اینجا، او با شاهزاده خانمی به نام الیکا آشنا می شود و باید با او همکاری کند تا موجود شرور اهریمنی را که پس از آزاد شدن توسط پدر الیکا، زمین را فاسد کرده است، دوباره زندانی کند. در طول سفر، بازیکنان با استفاده از توانایی‌های آکروباتیک خود از محیط‌های مختلف عبور می‌کنند تا از دیوارها بالا بروند و حتی روی سقف‌ها بخزند و با دشمنان مختلف مبارزه کنند. داستان و فضای بازی جنبه هایی را از دین زرتشتی به عاریت گرفته است.

دانلود بازی Prince of Persia برای کامپیوتر | گیمباتو

فرض بازی Prince of Persia این است که بازیکن در سراسر جهان بازی سفر می کند تا نقاط خاصی از زمین فاسد شده را درمان کند. بازیکن نقش شخصیت آکروباتیک را بر عهده می گیرد و همراهی با هوش مصنوعی به نام الیکا او را در این مسیر همراهی می کند. بازیکن می تواند از قدرت آکروباتیک، شمشیر و دستکش شخصیت شاهزاده و همچنین جادوی الیکا برای اجرای مبارزات و شاهکارهای آکروباتیک مختلف در طول بازی استفاده کند. این بازی چشم نواز رو از طریق لینک ها موجود در همین صفحه از تارنمای گیمباتو دانلود و نصب کنید. سرگرم بمانید!

دانلود بازی Prince of Persia برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی