logo.gamebato
Day of Defeat یک بازی تیراندازی اول شخص چند نفره می باشد که در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و شما باید بین
امتیاز:
3.9/5
Day of Defeat یک بازی تیراندازی اول شخص چند نفره می باشد که در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و شما باید بین دو قدرت حاضر در جنگ

 دانلود بازی DAY OF DEFEAT: SOURCE – روز شکست

بازی DAY OF DEFEAT: SOURCE در ژانر اکشن, تیراندازی و بر مبنای کارگروهی و تیمی می باشد. این بازی توسط کمپانی Valve Corporation توسعه یافته و Activision در سال 2005 این بازی را برای مایکروسافت ویندوز منتشر کرده است. خط داستانی این بازی اکشن تیراندازی مربوط به جنگ جهانی دوم و در جبهه غربی اروپا اتفاق می افتد. بازی در اونج جنگ در سال های 1944 جریان دارد.

گیمر در بازی DAY OF DEFEAT: SOURCE روز شکست می تواند از بین ارتش بریتانیا و آمریکا یکی را انتخاب کرده و بازیکنان به عنوان تک تیراندازان، پیاده نظام، تفنگداران، توپچی، گروهبان ها وظیفه هایی به عهده دارند که برای پیروزی بر حریف باید به درستی به وظایف خود عمل کنند.

در بحبوحه جنگ جهانی دوم جنگ آغاز می شود. شما می توانید سلاح های مختلف را برای خود و بازیکنان انتخاب کنید و به پیشروی ادامه دهید. این بازی شامل کمپین تک نفره نمی‌ شود و تمرکز آن فقط روی جنبه‌ های چند نفره بازی است. این بازی به کار گروهی علاقه دارد شما باید در قالب یک تیم به بازی بپردازید. نقشه ها عمدتاً از مسیرهای باریکی تشکیل شده اند که همه آنها معمولاً به چند مکان کلیدی منتهی می شوند.

DAY OF DEFEAT: SOURCE یک بازی تیراندازی کامپیوتری اول شخص چند نفره است که نبرد پیاده نظام در سطح جوخه بین دشمنان اروپایی جنگ جهانی دوم را شبیه سازی می کند. نبرد بین متفقین و قدرت های محور. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که به ارتش متفقین یا محور بپیوندند، متفقین شامل ایالات متحده یا بریتانیای کبیر و محور شامل آلمان است.

DAY.OF .DEFEAT.SOURCE.banner2در بازی روز شکست یک دور با دو تیم مخالف شروع می شود که هر دو تیم در جهت دستیابی به اهداف مربوطه خود عمل می کنند و در عین حال مانع از دستیابی تیم دشمن به اهداف خود می شوند. دور اول بازی زمانی به پایان می رسد که یک تیم به تمام اهداف خود دست یابد و آن تیم مدعی پیروزی باشد. در نهایت، بازی با انقضای یک محدودیت زمانی تعیین شده و تیمی که بیشترین اهداف را به دست آورده است، بدون در نظر گرفتن کشته یا تلفات، تیم برنده است، مگر در موردی که هر دو تیم به هیچ هدفی نرسیده باشند یا به تعداد مساوی دست یافته باشند.

تسلیحات موجود در بازی سعی می‌کنند به شکلی واقع‌ گرایانه آن‌ هایی را که در جنگ جهانی دوم یافت می‌شوند به تصویر بکشد، و گیم‌پلی این انتخاب زیباشناختی را منعکس می‌کند. پس زدن می‌تواند سنگین باشد و بازی به بازیکن اجازه نمی‌ دهد هنگام دویدن یا پریدن شلیک کند. این بازی همچنین دارای یک نوار استقامتی است که از دویدن بازیکن برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند و آنها را مجبور می‌کند تا فعالانه انرژی خود را حفظ کنند. اگر علاقمند به بازی های اکشن تیراندازی در قالب کار تیمی و گروهی می باشید, گیمباتو بازی هیجان انگیز Day of Defeat روز شکست را به شما پیشنهاد می کند.

DAY.OF .DEFEAT.SOURCE.banner1

ویژگی های بازی DAY OF DEFEAT: SOURCE :

_ شبیه سازی دقیق سلاح های جنگ جهانی دوم
_ دارای قابلیت پشتیبانی از ارتباط رادیویی در بازی
_ بازی چند نفره
_ تیراندازی اول شخص

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:M -17
برای افراد زیر 17سال مناسب نیست

MINIMUM:1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8.1 level Graphics Card (Requires support for SSE), Windows® 7 (32/64-bit)/Vista/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

RECOMMENDED:Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® 7 (32/64-bit)/Vista/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی