logo.gamebato
INTO THE BREACH یک بازی استراتژی نقش آفرینی است که داستان آن در آینده ایی بسیار دور در جریان است. جایی که هیولاهای غول پیکر به زمین حمله کرده اند و تنها راه ایستادگی در برابر آنها استفاده از ربات های قدرتمند می باشد. حشراتی بسیار بزرگ که به زمین انسان ها حمله کرده و هدفشان پاکسازی زمین از موجودات دیگر و استفاده از آن به عنوان مرکز تخم گذاری است. بر روی زمین تنها چهار جزیره مانده اند که توانسته اند در برابر حملات این موجودات مقاومت کنند. شما در نقش بازیکن هدایت ربات های جنگی را بر عهده می گیرید و وظیفه شما آزاد سازی کامل این جزایر و حمله به دشمنان می باشد.
امتیاز:
3.9/5
INTO THE BREACH یک بازی استراتژی نقش آفرینی است که داستان آن در آینده ایی بسیار دور در جریان است. جایی که هیولاهای غول پیکر به زمین حمله کرده اند و تنها راه ایستادگی در برابر آنها استفاده از ربات های قدرتمند می باشد. حشراتی بسیار بزرگ که به زمین انسان ها حمله کرده و هدفشان پاکسازی زمین از موجودات دیگر و استفاده از آن به عنوان مرکز تخم گذاری است. بر روی زمین تنها چهار جزیره مانده اند که توانسته اند در برابر حملات این موجودات مقاومت کنند. شما در نقش بازیکن هدایت ربات های جنگی را بر عهده می گیرید و وظیفه شما آزاد سازی کامل این جزایر و حمله به دشمنان می باشد.

Into The Breach یک بازی استراتژی نقش آفرینی است که داستان آن در آینده ایی بسیار دور در جریان است. جایی که هیولاهای غول پیکر به زمین حمله کرده اند و تنها راه ایستادگی در برابر آنها استفاده از ربات های قدرتمند می باشد. حشراتی بسیار بزرگ که به زمین انسان ها حمله کرده و هدفشان پاکسازی زمین از موجودات دیگر و استفاده از آن به عنوان مرکز تخم گذاری است. بر روی زمین تنها چهار جزیره مانده اند که توانسته اند در برابر حملات این موجودات مقاومت کنند. شما در نقش بازیکن هدایت ربات های جنگی را بر عهده می گیرید و وظیفه شما آزاد سازی کامل این جزایر و حمله به دشمنان می باشد. این بازی استراتژیک که در سال 2018 توسط Subset Games توسعه یافته است می خواهد که شما موجودات بیگانه را که نسل بشر را به خطر انداخته اند خنثی کنید و در طول بازی هدف شما رفتن به یک سری جزیره و محافظت از مردم است.

6

هر بار که بازی را شروع می کنید با یک چالش منحصر به فرد روبرو خواهید شد و همه چیز غیر قابل پیش بینی می باشد. محافظت از ساختمان ها یکی دیگر از عناصر این بازی است و اگر بازیکن در یکی از مراحل شکست بخورد می تواند در زمان سفر کرده و بازی جدیدی را شروع کند. محرک های زیادی در این بازی نقش آفرینی وجود دارد که باعث می شود که شما ترغیب به تکرار  دوباره و چند باره بازی شوید.  این بازی یک بازی تاکتیکی نوبتی است و خوبی آن این است که با هر بار تجربه کردن آن با یک محیط جدید روبرو می شوید که قابل پیش بینی نیست، درست مثل بازی شطرنج که هر بار شما را غافلگیر می کند. اولویت اصلی شما در بازی INTO THE BREACH کشتن دشمنان  نیست بلکه اولویت محافظت از منابع انرژی و انسان های بیگناه است و گاهی برای جلوگیری از خراب شدن منابع انرژی مجبور می شوید نیروهایتان را در تیررس دشمن قرار دهید.

7 2

گیم پلی این بازی جزئیات زیادی دارد مثلا در جایی از بازی نیاز نیست دشمن را مستقیما هدف قرار دهید بلکه می توانید خانه کنار دشمن را هدف قرار دهید تا با این کار دشمن با انفجار این خانه به داخل آن پرت شده و کشته شود. در صورتی که اگر او را مستقیم دشمن را هدف قرار میدادید ممکن بود کشته نشود و فقط کمی آسیب ببینید. بازی از درجه سختی معقولی برخوردار است و مانند بسیاری از بازی های تاکتیکال مجبور به شکست خوردن پیاپی نیستید. با یک شیب ملایم مراحل بازی سخت تر می شوند و این به شما این فرصت را می دهد با محیط و گیم پلی آشنا شوید و بتوانید برای پیروزی در نبردها برنامه ریزی کنید. این بازی مجموعه کاملی از سرگرمی و استراتژی است که باعث می شود مخاطب در هر مرحله از بازی مجبور به فکر کردن و چیدن استراتژی شود.

4 12

از نظر گرافیک باید گفت که سازندگان بازی هر جزیره را به شکل متفاوتی ساخته اند و با وجود ظاهر ساده در طراحی محیط و نیروها دقت زیادی به خرج داده اند. موسیقی بازی نیز از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است و در دقایق حساس یازی باعث بالا رفتن هیجان بازی می شود. اگر شما هم از طرفداران بازی های علمی- تخیلی هستید این بازی که دارای گرافیک جذاب، گیم پلی درگیر کننده و جذاب و یکی از بهترین بازی های فضا محور می باشد و به راحتی می تواند چندین ساعت طرفداران خود را سرگرم کند را از دست ندهید. در ادامه برای دانلود رایگان این بازی از گیمباتو با ما همراه باشید.

نسخه v1.2.88 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 405MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز میانگین فوق العاده 90 از 100 در تارنمای منتقدین متاکریتیک!

دارای جایزه ی Best Original Property از جشنواره معتبر BAFTA !

برنده ی عنوان بهترین بازی سال از وبسایت PC Gamer !

بهترین بازی استراتژی سال 2018 در The Game Awards !

بهترین بازی شبیه ساز استراتژی سال از نظر DICE !

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1.75GHz or better CPU
Must support OpenGL 2.1 or higher. Intel HD 3000 or better VGA
1GB RAM
400MB HHD
Windows Vista/7/8/10 OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی