logo.gamebato
بازی Kentucky Route Zero در ژانر ماجراجویی و رازآلود است که روایت یک راننده کامیون به نام کانوی و افراد عجیبی را دنبال می کند که او در تلاش برای عبور از مسیر مرموز Route Zero در کنتاکی برای تحویل نهایی برای شرکت عتیقه فروشی که برای آن کار می کند، ملاقات می کند. این بازی با استفاده از نقطه و کلیک است که حاوی گفتگوی متن محور است. هیچ معما یا چالش سنتی وجود ندارد و محوریت بازی داستان سرایی است
امتیاز:
3.9/5
بازی Kentucky Route Zero در ژانر ماجراجویی و رازآلود است که روایت یک راننده کامیون به نام کانوی و افراد عجیبی را دنبال می کند که او در تلاش برای عبور از مسیر مرموز Route Zero در کنتاکی برای تحویل نهایی برای شرکت عتیقه فروشی که برای آن کار می کند، ملاقات می کند. این بازی با استفاده از نقطه و کلیک است که حاوی گفتگوی متن محور است. هیچ معما یا چالش سنتی وجود ندارد و محوریت بازی داستان سرایی است

دانلود بازی Kentucky Route Zero برای پی سی

Kentucky Route Zero یک بازی در ژانر ماجراجویی و با استفاده از نقطه و کلیک است که توسط Cardboard Computer توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. این بازی برای اولین بار در سال 2011 معرفی شد و به پنج بازی تقسیم می شود که به طور پراکنده در طول توسعه آن منتشر می شوند. اولین نسخه در ژانویه 2013 و آخرین عرضه در ژانویه 2020 بروزرسانی شد. این بازی برای لینوکس، ویندوز و OS X با پورت های کنسول برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تحت عنوان زیرنویس “نسخه تلویزیونی” توسعه یافته است.

دانلود بازی kentucky route zero game برای کامپیوتر | گیمباتو

Kentucky Route Zero روایت یک راننده کامیون به نام کانوی و افراد عجیبی را دنبال می کند که او در تلاش برای عبور از مسیر مرموز Route Zero در کنتاکی برای تحویل نهایی برای شرکت عتیقه فروشی که برای آن کار می کند، ملاقات می کند. این بازی به دلیل هنر بصری، روایت، شخصیت پردازی، فضا و مضامین خود مورد تحسین قرار گرفت و در چندین لیست بهترین های دهه ظاهر شد.

Kentucky Route Zero یک بازی نقطه و کلیک است که حاوی گفتگوی متن محور است. هیچ معما یا چالش سنتی وجود ندارد و محوریت بازی داستان سرایی است. بازیکن با کلیک بر روی صفحه نمایش، کانوی را کنترل می کند تا او را به مکان دیگری هدایت کند یا با شخصیت ها و اشیاء دیگر تعامل داشته باشد. همچنین بازیکن می‌تواند دیالوگ کانوی و گاهی دیالوگ شخصیت‌ های دیگر را در طول مکالمات درون بازی انتخاب کند. بازی به مکان های مختلفی تقسیم شده است که کانوی می تواند با استفاده از کامیون خود بین آنها حرکت کند. هنگام سفر در جاده، یک نقشه نشان داده می‌ شود و بازیکن باید کامیون را به مقصدی که انتخاب می‌ کند, هدایت کند. بازیکن همچنین کنترل شخصیت های دیگر را در زمان های خاص را به دست می گیرد.

دانلود بازی kentucky route zero game برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی روایت کانوی، یک راننده کامیون اسیت که به عنوان یک فروشنده در یک مغازه عتیقه فروشی متعلق به زنی به نام لیست کار می کند. کانوی که به عنوان راننده استخدام می شود، در جاده های اطراف بین ایالتی در کنتاکی سفر می کند تا آدرس را پیدا کند، همراه با سگش که نامش توسط بازیکن انتخاب می شود. پس از جستجو در اطراف، کانوی توضیح می دهد که او گم شده است و در یک پمپ بنزین به نام Equus Oils توقف می کند.

دانلود بازی kentucky route zero game برای کامپیوتر | گیمباتو

کانوی به ایستگاه Equus Oils می رسد و با پیرمردی به نام جوزف که صاحب مؤسسه است ملاقات می کند. جوزف به کانوی اطلاع می‌ دهد که تنها راه رسیدن به داگوود، پیمودن مسیر مرموز صفر است، و سپس به او وظیفه می‌ دهد تا قطع‌ کننده مدار را تعمیر کند تا برق را به ایستگاه بازگرداند و از سیستم کامپیوتر برای پیدا کردن مسیرها استفاده کند. کانوی به زیر ایستگاه می رود و با سه نفر روبرو می شود که در حال انجام یک بازی عجیب هستند و او را کاملا نادیده می گیرند. او می تواند 20 وجه از دست رفته آنها را بازیابی کند اما به زودی متوجه ناپدید شدن آنها می شود و راهی برای تعمیر برق پیدا می کند. هنگامی که از جوزف در مورد افراد عجیبی که ناپدید شده‌ اند می‌ پرسد، او نشان می‌ دهد که کانوی ممکن است توهم داشته باشد. در ادامه برای دانلود رایگان بازی Kentucky Route Zero با وب‌ سایت گیمباتو همراه باشید.

نسخه PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.38GB Download
نسخه GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.39GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین نمرات 81 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

نسخه های قرار داده شده در مجموعه گیمباتو شامل تمامی اکت ها و اپیزود های بازی به صورت کامل می باشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1GHz 1GHz CPU
Directx 9.0c compatible video card Directx 9.0c compatible video card VGA
1GB 512MB RAM
250MB 250MB HHD
Windows 7 Windows 7 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی