logo.gamebato
در این بازی خود را برای کاوشی بزرگ در تونل های زیر زمینی و مبارزه با دشمنان در بیش از صد شهر آماده کنید. این یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد است که شما باید در آن باید در جهان گسترده بازی به مبارزه بپردازید. این جهان پر از غارهای عجیب و غریب است و چیزی که بازی را هیجان انگیز تر می کند این است که ساکنان این جهان از عالم اموات برخواسته اند که آن عالم به سرعت گسترش میابد و ماجراهای زیادی را رقم می زند. شما در این بازی باید تا حد مرگ مبارزه کنید تا بتوانید دوستان خود را نجات دهید.
امتیاز:
3.9/5
در این بازی خود را برای کاوشی بزرگ در تونل های زیر زمینی و مبارزه با دشمنان در بیش از صد شهر آماده کنید. این یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد است که شما باید در آن باید در جهان گسترده بازی به مبارزه بپردازید. این جهان پر از غارهای عجیب و غریب است و چیزی که بازی را هیجان انگیز تر می کند این است که ساکنان این جهان از عالم اموات برخواسته اند که آن عالم به سرعت گسترش میابد و ماجراهای زیادی را رقم می زند. شما در این بازی باید تا حد مرگ مبارزه کنید تا بتوانید دوستان خود را نجات دهید.

دانلود بازی Avernum 2 Crystal Souls برای کامپیوتر

بازی Avernum 2 Crystal Souls یک بازی ماجراجویی، نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Spiderweb Software طراحی شده و توسعه یافته است. در این بازی خود را برای کاوشی بزرگ در تونل های زیر زمینی و مبارزه با دشمنان در بیش از صد شهر آماده کنید. این یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد است که شما باید در آن در جهان گسترده بازی به مبارزه بپردازید. این جهان پر از غارهای عجیب و غریب است و چیزی که بازی را هیجان انگیز تر می کند این است که ساکنان این جهان از عالم اموات برخواسته اند و آن عالم به سرعت گسترش میابد و ماجراهای زیادی را رقم می زند. شما در این بازی باید تا حد مرگ مبارزه کنید تا بتوانید دوستان خود را نجات دهید. ترور امپراتور هاثورن باعث سر و صدای زیادی در سطح جهان شده است.

دانلود بازی Avernum 2 Crystal Souls برای کامپیوتر | گیمباتو

این ترور منجر به تهاجم نیروهای امپراتوری به Avernum می شود. زمانی که امپراتوری شروع به پیشروی در منطقه زیرزمینی کرد، موانع مرموزی در Avernum ظاهر شد که مناطق کلیدی را شکست و سربازان امپراتوری و سربازان Avernum را از هم جدا کرد و مردم Avernum باید هم با تهاجم امپراتوری مقابله و هم مناطق کلیدی را حفظ می کردند. در تمام طول مسیر با هیولاها و سربازان دشمن در نبردهای استراتژیک نوبتی مبارزه خواهید کرد و به تدریج برای تکمیل سه ماموریت اصلی بازی تلاش خواهید کرد. بهترین بخش معادله است که این بازی ماجراجویی کامپیوتر شامل دنیای وسیع و سیاه چال های زیادی است و آزادی زیادی در مورد کارهایی که می توانیم انجام دهیم وجود دارد. فرار از گودال یکی از لحظات چالش برانگیز و لذت بخش این بازی است. دنیای Avernum یک غار زیرزمینی وسیع است که بسیاری از مردم به آن تبعید شده اند.

 

دانلود بازی Avernum 2 Crystal Souls برای کامپیوتر | گیمباتو

در حالی که زندگی زیرزمینی لزوماً مکانی نبود که اکثر افراد آن را انتخاب کرده باشند، زمانی که شخصی امپراتور را ترور کرد مردم به غارهای زیر زمینی تبعید شدند. و شما باید بفهمید چه کسی این موانع را ایجاد کرده است و چه کاری باید انجام شود تا از شر آنها خلاص شوید. گیاهان در زیر زمین کمیاب هستند و پرورش قارچ منبع اصلی غذایی است، در حالی که پروتئین معمولاً از مارمولک ها به دست می آید. اکثر مردم اینجا به نوعی با این مکان غیرعادی سازگار شده اند. کشف برخی از اشیاء خوشحال‌کننده است، مانند سوئیچ‌هایی برای باز کردن گذرگاه‌های مخفی یا چیزهایی که از جسد روی زمین به جا مانده است. در حین انجام این کار باید سنگ ها یا جمجمه های سرگردان بدبختان قبلی را کنار بزنید. با بدست آوردن امتیاز در این بازی نقش آفرینی کامپیوتر در ماموریت های اصلی و فرعی بر توانایی های خود بیفزایید. تنوع قابل‌توجهی از تکنیک‌هایی که شخصیت‌ها می‌توانند به آنها برای دستیابی به توانایی‌های مطلوب کمک می کند.

دانلود بازی Avernum 2 Crystal Souls برای کامپیوتر | گیمباتو

اهداف سطح بالایی که در ابتدا غیرممکن به نظر می رسند و سیستم سفارشی‌سازی اولیه، انعطاف‌پذیری خاصی را از نظر توسعه شخصیت به بازیکنان ارائه می‌دهد و سلاح‌ها و زره‌های زیادی (اعم از جادویی و غیره) برای خرید و پیدا کردن دراین بازی وجود دارد. عناصر گیم پلی به ندرت از عنوانی به عنوان دیگر در سری Avernum تغییر می کنند. تمرکز اصلی روی خود داستان است و اینکه چگونه با فرار از گودال تغییر می‌کند. 50 ساعت گیم پلی این بازی بدون شک می تواند شما را به بهترین نحو سرگرم کند و بیش از 60 جادو و مهارت های مختلفی در این بازی گنجانده شده است که می تواند تجربه یک بازی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه برای دانلود رایگان این بازی با گیمباتو همراه باشید.

نسخه ISO
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 386MB Download

با استفاده از یک نرم افزار ISO فایل Bin را نصب نمایید.

________________________________________

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای زیر 7 سال مناسب نمی باشد

دارای امتیاز 78 از 100 توسط منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
800Mhz+ CPU
OpenGL-compatible VGA
512MB RAM
500MB HHD
Windows Vista OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی