logo.gamebato
بازی Her Story یک بازی در ژانر شبیه سازی و نقش آفرینی است. در بازی داستان او, گیمر در پایگاه داده ای از کلیپ های ویدئویی از مصاحبه های پلیسی خیالی را جستجو و مرتب می کند و از این کلیپ ها برای حل پرونده یک مرد گم شده استفاده می کند. مصاحبه های پلیس با همسر مرد، هانا اسمیت، که توسط موسیقیدان بریتانیایی ویوا سیفرت به تصویر کشیده شده است، متمرکز است.
امتیاز:
3.9/5
بازی Her Story یک بازی در ژانر شبیه سازی و نقش آفرینی است. در بازی داستان او, گیمر در پایگاه داده ای از کلیپ های ویدئویی از مصاحبه های پلیسی خیالی را جستجو و مرتب می کند و از این کلیپ ها برای حل پرونده یک مرد گم شده استفاده می کند. مصاحبه های پلیس با همسر مرد، هانا اسمیت، که توسط موسیقیدان بریتانیایی ویوا سیفرت به تصویر کشیده شده است، متمرکز است.

دانلود بازی Her Story برای کامپیوتر

Her Story داستان او, یک بازی ویدئویی در ژانر شبیه سازی و نقش آفرینی است به نویسندگی و کارگردانی سم بارلو است. در 24 ژوئن 2015 برای iOS، OS X و Windows و سال بعد برای اندروید منتشر شد. در این بازی شبیه ساز کامپیوتر ، بازیکن در پایگاه داده ای از کلیپ های ویدئویی از مصاحبه های پلیسی خیالی را جستجو و مرتب می کند و از این کلیپ ها برای حل پرونده یک مرد گم شده استفاده می کند. مصاحبه های پلیس با همسر مرد، هانا اسمیت، که توسط موسیقیدان بریتانیایی ویوا سیفرت به تصویر کشیده شده است، متمرکز است. بازی داستان او توسط بسیاری از منتقدان مورد تحسین قرار گرفت، با تحسین به ویژه به روایت، مکانیک های گیم پلی نامتعارف، و عملکرد سیفرت. این بازی بیش از 100000 نسخه فروخته است و تحسین های متعددی را در پایان سال کسب کرده است، از جمله نامزدی جوایز بازی سال از چندین نشریه بازی.

دانلود بازی Her Story برای کامپیوتر بدون نیاز کرک  | گیمباتو

داستان او یک بازی سینمایی تعاملی است که بر مجموعه ای از هفت مصاحبه پلیسی تخیلی از سال 1994 تمرکز دارد. با شروع بازی، یک دسکتاپ قدیمی به بازیکن ارائه می شود که حاوی چندین فایل و برنامه است. از جمله برنامه ها فایل های متنی آموزشی است که مکانیک بازی را توضیح می دهد. یکی از برنامه هایی که به طور خودکار بر روی دسکتاپ باز می شود “L.O.G.I.C. Database” است که به پخش کننده اجازه می دهد تا کلیپ های ویدئویی را در پایگاه داده جستجو و مرتب کند، که 271 مورد از آنها وجود دارد. این کلیپ ها مصاحبه پلیس با هانا اسمیت، یک زن بریتانیایی است. مصاحبه ها را نمی توان به طور کامل تماشا کرد و بازیکن را مجبور به مشاهده کلیپ های کوتاه می کند. در مصاحبه‌ ها، هانا به یک کارآگاه خارج از صفحه به سؤالات ناشناخته پاسخ می‌ دهد و بازیکن را وادار می‌ کند تا متن پاسخ‌ ها را رمزگشایی کند.

دانلود بازی Her Story برای کامپیوتر بدون نیاز کرک  | گیمباتو

در ادامه بازی کامپیوتر Her Story پاسخ‌ های هانا رونویسی می‌ شوند، و بازیکن با جستجو در پایگاه داده برای کلماتی از رونویسی‌ ها، کلیپ‌ ها را پیدا می‌ کند، و سعی می‌ کند با جمع کردن اطلاعات در کنار هم، پرونده را حل کند. همانطور که پخش کننده کلیپ ها را انتخاب می کند، می تواند برچسب های کاربر را وارد کند، که سپس به عنوان عبارات قابل جستجو در دسترس هستند. یکی از فایل های روی دسکتاپ یک چک کننده پایگاه داده است که به پخش کننده اجازه می دهد تعداد کلیپ های مشاهده شده را بررسی کند. همانطور که یک کلیپ مشاهده می شود، کادر قرمز در جستجوگر پایگاه داده به سبز تغییر می کند.  همچنین یک کامپیوتر رومیزی قدیمی، پر از فایل‌ ها و اسناد باز بسیاری، از جمله «پایگاه داده L.O.G.I.C.» که کلیپ‌ های ویدیویی مختلف را ذخیره می‌ کند.

دانلود بازی Her Story برای کامپیوتر بدون نیاز کرک  | گیمباتو

در این بازی همانطور که بازیکن به اندازه کافی داستان را کشف می کند، یک پنجره چت ظاهر می شود که از شما می پرسد که آیا آنها تمام شده اند یا خیر. با پاسخ مثبت، مشخص می شود که این بازیکن سارا، دختر حوا است. چت از سارا می پرسد که آیا او اقدامات مادرش را درک می کند یا خیر، و از او می خواهد که او را در بیرون ملاقات کند. در ادامه می توانید این بازی معمایی و پلیسی را به صورت رایگان از سایت گیمباتو دریافت کنید.

نسخه GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.4GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

برنده 2 جایزه بتفا و برنده 3 جایزه دیگر

کاندید 14 جایزه دیگر

این بازی برای افراد زیر 14 سال مناسب نمی باشد

دارای میانگین نمرات 86 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
1GB 512MB VGA
4GB 2GB RAM
2GB 2GB HHD
Windows 7 Windows XP OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی