logo.gamebato
DEAD SPACE در قرن بیست و ششم اتفاق می‌افتد، داستان آن به دنبال مهندس آیزاک کلارک است که در مأموریتی برای تعمیر USG Ishimura، یک سفینه فضایی معدنی که توسط موجودات مرده‌ای به نام Necromorphs تسخیر شده است.
امتیاز:
3.9/5
DEAD SPACE در قرن بیست و ششم اتفاق می‌افتد، داستان آن به دنبال مهندس آیزاک کلارک است که در مأموریتی برای تعمیر USG Ishimura، یک سفینه فضایی معدنی که توسط موجودات مرده‌ای به نام Necromorphs تسخیر شده است.

دانلود بازی Dead Space 2023 برای کامپیوتر | گیمباتو

DEAD SPACE یا به فارسی فضای مرده، به بازی کامپیوتری کلاسیک علمی-تخیلی بقا و ترسناک که به طور کامل از ابتدا بازسازی شده تا تجربه ای عمیق تر و فراگیرتر را ارائه دهد بازمی گردد. این بازسازی، وفاداری بصری خیره کننده، صدای اتمسفری پر تعلیق، و بهبودهایی را در گیم پلی به ارمغان می آورد و در عین حال به دیدگاه هیجان انگیز بازی اصلی وفادار می ماند. ایزاک کلارک یک مهندس همه فن حریف است که در ماموریت تعمیر یک فضاپیمای معدنی بزرگ، USG Ishimura است، اما متوجه می شود که چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفته است. خدمه ی فضاپیما سلاخی شده اند و شریک محبوب آیزاک، نیکول، در جایی درون این فضاپیما گم شده است…

دانلود بازی Dead Space 2023 برای PC | گیمباتو

اکنون تنها و تنها با ابزارها و مهارت‌های مهندسی خود، آیزاک برای یافتن نیکول تلاش می‌کند تا راز کابوس‌آمیز اتفاقی که در کشتی ایشیمورا در اطراف او رخ می‌دهد، پیدا کند. اسحاق در دام موجودات متخاصم به نام نکرومورف ها، با نبردی برای بقا روبرو می شود، نه تنها در برابر وحشت فزاینده کشتی بلکه در برابر عقل در حال فروپاشی خود. خود را در نسل بعدی ژانر ترسناک و علمی-تخیلی غرق کنید. یک بازی کلاسیک ترسناک علمی تخیلی کاملاً از ابتدا با وفاداری بصری بالا و صدای جوی سه بعدی بازسازی شده است. از اتاق‌ها و فضاهای کاری با جزئیات ترسناک یک خدمه سلاخی شده گرفته تا صداهای جوی وهم‌آور یک سفینه فضایی متروک، یک محیط علمی تخیلی خیره‌کننده پر از لحظات غیرقابل پیش‌بینی و پرتنش را بدون وقفه کاوش خواهید کرد.

دانلود بازی Dead Space 2023 برای پی سی | گیمباتو

Dead Space یک بازی کامپیوتری ترسناک بقا است که توسط استودیو Motive ساخته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. بازسازی بازی 2008 با همین نام که توسط EA Redwood Shores ساخته شده است، قرار است در 27 ژانویه 2023 برای پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X/S منتشر شود. این اولین نسخه از سری Dead Space پس از Dead Space 3 در سال 2013 است. بازی همان طرح اصلی را حفظ می کند. داستان در قرن بیست و ششم اتفاق می افتد، مهندس آیزاک کلارک، خدمه یک کشتی تعمیری است که به مسئولیت تعمیر USG Ishimura، یک کشتی معدنی عظیم سیاره ای که خاموش شده است، منصوب شده است. در حین بررسی یک تماس مضطرب که توسط افسر پزشکی فضاپیما، نیکول برنان (دوست دختر آیزاک) ارسال شده بود، خدمه کشتی توسط اجساد انسانی جهش یافته مورد حمله قرار می گیرند. آیزاک مجبور می شود تا از خود مراقبت کند زیرا سعی می کند خدمه بازمانده خود را نجات دهد و حقیقت را در پشت از دست دادن ایشیمورا بیاموزد. به محض انتشار هرگونه فایل معتبر و قابل قبول از این بازی ، بی شک آن را در بخش دانلود مربوط به این بازی در وبسایت گیمباتو با شما اشتراک گذاری خواهیم کرد، تا به راحتی بتوانید آن را با بالاترین سرعت و کم ترین هزینه محاسبه حجم مصرفی (نیم بها) بارگیری کرده ، نصب کنید و به تجربه ی آن، چه مجدد و چه برای بار اول بپردازید.

Dead.Space .2023.Banner4.LOGO

Coming Soon
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Coming Soon ??GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

به زودی

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Ryzen 5 5600X,Core i5 11600K Ryzen 5 2600x, Core i5 8600 CPU
Radeon RX 6700 XT, Geforce RTX 2070 AMD RX 5700, GTX 1070 VGA
16GB 16GB RAM
50GB 50GB HDD
Window 10 64-bit Window 10 64-bit OS
DirectX 12 DirectX 12 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی