اشتهای خود برای ماجراجویی را تغذیه کنید. در بازی Pac-Man World Re-Pac، پک من در روز تولدش به خانه می رسد تا متوجه شود که
اشتهای خود برای ماجراجویی را تغذیه کنید. در بازی Pac-Man World Re-Pac، پک من در روز تولدش به خانه می رسد تا متوجه شود که Ghosts، خانواده و دوستان Pac-Man

 

در Pac-Man World Re-Pac، شخصیت اصلی یا همان PAC، باید برای نجات خانواده و دوستان خود در شش منطقه جزیره ارواح به ماجراجویی بپردازد و در مقابل رئیس ارواح یعنی Toc-Man قرار بگیرد. با گرافیک صیقلی، گیم پلی پیشرفته، و ویژگی های به روز شده – Pac-Man World Re-Pac یک سرگرمی اکشن و پلتفرمی برای طرفداران باتجربه Pac و مشتاقان جدید Pac در سراسر جهان است.

دانلود بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC برای کامپیوتر | گیمباتوPAC-MAN WORLD Re-PAC با بهبود رابط کاربری، مکانیک های دقیق و تصاویر به روز شده، یک کلاسیک مدرن است! با ارواح مبارزه کنید یا از آنها جا خالی دهید، پازل های محیطی حل کنید، PAC-FAM را نجات دهید و موارد دیگر در این ماجراجویی پلتفرمینگ را تجربه کنید! به لبه ها بپرید، چرخش های سریع و برق آسا انجام دهید،به حمله PAC-DOT مسلط شوید، و به آخرین رویارویی مقابل TOC-MAN برسید! مجموعه ای از پیچ و خم های سه بعدی را در حالت MAZE MODE بازی کنید! برای باز کردن قفل بازی اصلی PAC-MAN در حالت اصلی، QUEST MODE را به اتمام برسانید!

دانلود بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC برای کامپیوتر | گیمباتو

Pac-Man World Re-Pac، از طریق Nintendo Direct Mini: Partner Showcase در ژوئن 2022 معرفی شد. این بازی توسط Now Production با استفاده از موتور Unity توسعه داده شد و بازی ابتدایی را از ابتدا بازسازی می‌کند. Pac-Man World Re-Pac دارای تغییرات متعددی در بازی است، از تغییرات بصری تا چندین دنیا و تغییرات در گیم پلی. مراحل مختلف نسبت به همتایان اصلی خود تغییر یافته اند، همچنین مبارزات با باس های بازی بازسازی شده و دشمنان جدیدی اضافه شده اند. این کلاسیک مدرن را می توانید به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود ، نصب و اجرا کنید.

دانلود بازی PAC-MAN WORLD Re-PAC برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی