بازی Atomic Heart یا همان قلب اتمی در سال 1955 در اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد. پیشرفت‌های رباتیک در دهه 1930، اتحاد جماهیر شوروی
بازی Atomic Heart یا همان قلب اتمی در سال 1955 در اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد. پیشرفت‌های رباتیک در دهه 1930، اتحاد جماهیر شوروی را قادر ساخت تا آلمان

دانلود بازی Atomic Heart برای کامپیوتر | گیمباتو

Atomic Heart یک بازی ویدیویی FPS (تیراندازی اول شخص) با عناصر اکشن نقش آفرینی است. مبارزه در بازی شامل تیراندازی و اسلش با سلاح های بداهه است. طیف گسترده ای از دشمنان وجود دارد که ممکن است مکانیکی، بیومکانیکی، بیولوژیکی و حتی برخی از آنها در هوا باشند. یک سیستم صنعت دستی وجود دارد که در آن سلاح‌ها را می‌توان از قطعات فلزی که می‌توان آن‌ها را از روبات‌ها جدا کرد یا از وسایل خانگی برداشت سرهم بندی کرد. سلاح‌ها را می‌توان از طریق مکانیکی به نام «کاسِت» نیز ارتقا داد. مهمات در بازی کمیاب است و یک گزینه اختیاری پیشرفت مخفیانه وجود دارد. رویدادهای Quick-Time نیز در بازی به نمایش گذاشته شده است. بازیکن یک دستکش مخصوص به نام دستکش پلیمری می پوشد که به او قدرت هایی مانند تله کینزی، انجماد و رعد و برق می دهد تا دشمنانش را شکست دهد. قدرت های آن را می توان با هر دو سلاح نزدیک زن و دور برد ترکیب کرد.

دانلود بازی Atomic Heart برای کامپیوتر | گیمباتو

در یک دنیای اتوپیایی دیوانه و عالی، در برخوردهای انفجاری شرکت کنید. سبک مبارزه خود را با هر حریف تطبیق دهید، از محیط خود استفاده کنید و تجهیزات خود را برای انجام ماموریت خود ارتقا دهید. اگر می خواهید به حقیقت برسید، بهای آن را باید به خون بپردازید. به دنیای اتوپیایی (آرمان شهری) از شگفتی ها و کمال خوش آمدید، که در آن انسان ها در هماهنگی با روبات های وفادار و پرشور خود زندگی می کنند. خب قبلا که همینطور بود. با راه اندازی جدیدترین سیستم کنترل ربات تنها چند روز دیگر، تنها یک حادثه غم انگیز یا یک توطئه جهانی می تواند آن را مختل کند… سیر غیرقابل توقف فناوری همراه با آزمایش‌های مخفی باعث ظهور موجودات جهش‌یافته، ماشین‌های وحشتناک و روبات‌های فوق‌العاده شده است که همگی به طور ناگهانی علیه سازندگان خود شورش می‌کنند. فقط شما می توانید آنها را متوقف کنید و دریابید که در پس این دنیای ایده آل چه چیزی نهفته است.

دانلود بازی STAR WARS Jedi: Survivor برای PC | گیمباتو

Atomic Heart یک بازی کامپیوتری اکشن نقش‌آفرینی FPS است که توسط Mundfish توسعه یافته و توسط Focus Entertainment و 4Divinity منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در تاریخ 21 فوریه 2023 برنامه ریزی شده است. قهرمان اصلی یک مامور ویژه ناپایدار KGB به نام سرگرد نچایف با نام مستعار P-3 است که توسط پیمانکارش سچنوف فرستاده می شود تا از خراب شدن وضعیت در مرکز 3826 جلوگیری کند. P3 با روبات‌هایی که از بین رفته‌اند، آزمایش‌های بیومکانیکی ناموفق و وضعیت روحی او که همیشه رو به وخامت است، به شدت به چالش کشیده می‌شود. در صورت انتشار هرگونه نسخه ی اولیه با فایل های معتبر و قابل پذیرش، این بازی به لیست بازی های موجود در وبسایت گیمباتو اضافه می گردد تا شما کاربران گرامی بتوانید آن را با بالاترین سرعت و با محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، نصب کنید و ساعت ها از انجام آن (امیدواریم!) لذت ببرید.

دانلود بازی Atomic Heart برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی