logo.gamebato
Quake II RTX یک تصویرسازی جدید با ردیابی اشعه ای ازبازی قدیمی کلاسیک id Software است که توسط Lightspeed Studios که زیر مجموعه شرکت خوش آوازه ی NVIDIA می باشد ارائه شده. جلوه‌های نوری جهانی، از جمله بازتاب‌های واقعی، انکسار، سایه‌ها، انسداد محیط و روشنایی جهانی نتیجه شبیه‌سازی نور ردیابی شده است.
امتیاز:
3.9/5
Quake II RTX یک تصویرسازی جدید با ردیابی اشعه ای ازبازی قدیمی کلاسیک id Software است که توسط Lightspeed Studios که زیر مجموعه شرکت خوش آوازه ی NVIDIA می باشد ارائه شده. جلوه‌های نوری جهانی، از جمله بازتاب‌های واقعی، انکسار، سایه‌ها، انسداد محیط و روشنایی جهانی نتیجه شبیه‌سازی نور ردیابی شده است.

دانلود بازی Quake II RTX برای پی سی | گیمباتو

Quake II یک بازی کامپیوتری تیراندازی اول شخص است که در آن بازیکن از دید شخصیت اصلی به دشمنان شلیک می کند. گیم پلی بازی از نظر حرکت و کنترل بسیار شبیه به بازی Quake است، اگرچه سرعت حرکت بازیکن کاهش یافته است و بازیکن اکنون توانایی خم شدن را دارد. بازی چهار اسلحه از هشت اسلحه Quake (تفنگ شاتگان، سوپر شاتگان، نارنجک انداز و موشک انداز) را حفظ کرده است، اگرچه آنها از نظر بصری بازطراحی شده اند و به شیوه های کمی متفاوت عمل می کنند. بقیه هشت سلاح Quake (Axe، Nailgun، Super Nailgun و Thunderbolt) در Quake II وجود ندارند.

دانلود بازی Quake II RTX برای PC | گیمباتو

Quake II یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که در سال ۱۹۹۷ توسط id Software توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این دومین قسمت از سری Quake است، اما دنباله مستقیم Quake نیست. خط داستانی این بازی در الحاقات و Quake 4 ادامه دارد. موسیقی متن Quake II عمدتا توسط Sonic Mayhem و برخی از آهنگ های اضافی توسط Bill Brown تهیه شده است. تم اصلی نیز توسط بیل براون و راب زامبی ساخته شده است و یک آهنگ آن توسط Jer Sypult ساخته شده است. موسیقی متن نسخه Nintendo 64 این بازی توسط Aubrey Hodges با نام Ken “Razor” Richmond ساخته شده است.

دانلود بازی Quake II RTX برای کامپیوتر | گیمباتو

نسخه ریمستر شده بازی با عنوان Quake II RTX توسط Nvidia در مارس ۲۰۱۹ معرفی شد و در تاریخ ۶ ژوئن برای ویندوز و لینوکس بر روی Steam منتشر شد. این نسخه بازسازی‌شده برای استفاده از عملکرد سخت‌افزاری ردیابی پرتوی این کارت‌ها به Nvidia RTX یا AMD Radeon RX 6000 نیاز دارد، اما برای کارت‌های گرافیکی که به اندازه کافی سریع هستند، نسخه بازگشتی نرم‌افزاری در دسترس است. این بازی که به صورت رایگان ارائه شده است، شامل سه سطح موجود در نسخه آزمایشی اصلی Quake II است، اما در صورت موجود بودن فایل های داده، می توان از آن برای بازی کامل بازی استفاده کرد. برخلاف اکثر بازی‌ها، ردیابی پرتو در اینجا به طور گسترده برای نورپردازی، انعکاس و غیره استفاده می‌شود. این تنها به دلیل نیازهای سخت افزاری پایین Quake II امکان پذیر است. آخرین نسخه ی منتشر شده از Quake II RTX را می توانید با استفاده از تک لینک موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.7.0 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.21GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 16 سال.

به این بازی در پیشگاه منتقین وبسایت متاکریتیک میانگین امتیازی تعلق داده نشده است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i3-3220 or AMD Equivalent CPU
NVIDIA GeForce RTX 2060, or higher VGA
8GB RAM
2GB HDD
Windows 7 64-bit OS
Vulkan Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی