logo.gamebato
موجی را در این پلتفرم نرم موج‌سواری صدا بگیرید: اجازه دهید آهنگ‌های اثیری شما را به‌صورت روان در مناظر انتزاعی بی‌آرام ببرد، به حوزه‌های صوتی
امتیاز:
3.9/5
موجی را در این پلتفرم نرم موج‌سواری صدا بگیرید: اجازه دهید آهنگ‌های اثیری شما را به‌صورت روان در مناظر انتزاعی بی‌آرام ببرد، به حوزه‌های صوتی آرامش‌بخش بپیوندید و در یک

دانلود بازی Onde برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک | گیمباتو

در بازی Onde، شما وارد دنیایی از صداها خواهید شد. این آهنگ‌های موثر، ذهن شما را به‌طور طبیعی در مسیر خود نگه می‌دارند و شما باید در مناظر انتزاعی حرکت کنید. باید یاد بگیرید که مسیرها گذرا و فراری هستند. صداها و نوری که از این مسیرها منتشر می‌شوند، را دنبال کنید و از یک سری عناصر که در واقع هدایت‌کننده مسیر هستند، کمک بگیرید. انفجاری از نت‌های کریستالی تا کره‌ای صوتی، آرامش‌بخشی را در بازی تجربه خواهید کرد که با مناظر صوتی اطراف شما هماهنگ شده‌اند و احساس می‌کنید که دنیا هنوز هم شگفتی‌های خودش را دارد. باید به این چرخه اعتماد کنید و با جریان طنین‌انداز موسیقی به جلو حرکت کنید.

دانلود بازی Onde برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک | گیمباتو

در بازی Onde یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد ، صدها صدای آرامش‌بخش در این بازی وجود دارد که سفری خاص و هیجان‌انگیز برای شما به ارمغان می‌آورد. دنیایی پر از شگفتی در جریان بازی وجود دارد که شما می‌توانید از عمیق‌ترین اقیانوس‌ها تا دورترین نقاط فضا را بپیمایید. هر مسیر دارای تصاویری منحصربه‌فرد است و مکانیسم کلی پازل‌ها به طور دقیق به آن‌ها مرتبط می‌شود. المان‌های انتزاعی زیبا در این بازی وجود دارند که گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند بر روی آن‌ها تمرکز کنند. خطوطی هم وجود دارد که چرخش‌های رنگارنگ جالبی در مسیر شما ایجاد خواهند کرد.

دانلود بازی Onde برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک | گیمباتو

بازی کامپیوتر Onde توسط شرکت بازی سازی Lance, 3-50 توسعه یافت و ساخته شد و در سال 2022 کمپانی Assemble Entertainment آن را به بازار عرضه کرد این بازی در ژانرهای ماجراجویی , پازل , پلتفرمر می باشد و نمره قابل قبولی از منتقدان دریافت کرد همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و از این که وارد دنیای صداها و نت های موسیقی شدید لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی