logo.gamebato
Rainbow Six Siege یک بازی تیراندازی آنلاین با مولفه تاکتیکی و دید اول شخص است این بازی می خواهد دید کاملا متفاوتی از نبرد استاندارد
امتیاز:
3.9/5
Rainbow Six Siege یک بازی تیراندازی آنلاین با مولفه تاکتیکی و دید اول شخص است این بازی می خواهد دید کاملا متفاوتی از نبرد استاندارد بین ده بازیکن در دو

 بازی Rainbow Six: Siege برای کامپیوتر

Rainbow Six: Siege یک بازی تیراندازی آنلاین با مولفه تاکتیکی و دید اول شخص است. این بازی می خواهد دید کاملا متفاوتی از نبرد استاندارد بین ده بازیکن در دو تیم نشان دهد. پنج بازیکن بخشی از تیم مهاجم هستند که باید کنترل یک شی خاص را به دست بگیرند و پنج بازیکن دیگر مدافع هستند که وظیفه آنها محافظت از یک نقطه یا شی با تمام توان است. هر تیم می تواند با گرفتن شی یا کشتن تمام دشمنان، یک دور پیروز شود. بازی  Rainbow six sieges را می توان در میان بهترین بازی های جنگنده موجود در چند وقت اخیر قرار داد.

این یک بازی تیراندازی کامپیوتری تاکتیکی دیجیتال است که توسط یوبی سافت ساخته شده است. این بازی گیم پلی و داستان شگفت انگیزی را القا می کند و شامل مبارزات شدید، کیفیت صدای دراماتیک و گرافیک جالب است. گرافیک و جلوه های بصری اضافه شده به این بازی همان چیزی است که چشمان ما را به صفحه نمایش می چسباند. برای افزودن به شگفتی و هیجان بیشتر، به بازیکنان چندین سلاح جنگی مانند نارنجک، بمب و غیره داده می شود. بازی Rainbow six sieges از زمان انتشار خود، چشم بیش از 10 میلیون گیمر را به خود جلب کرد. همچنین مورد قدردانی  زیادی قرار گرفته است.

حالت های چندگانه بازی Rainbow Six: Siege

برای اینکه این بازی برای بازیکنان جذاب شود، سازندگان این بازی در مجموع 9 حالت مختلف را در نظر گرفته اند. نیازی به گفتن نیست که هر حالت با حالت دیگر متفاوت است و هر کدام چیز منحصر به فرد و جالبی برای ارائه دارد. تنظیمات پس زمینه و داستان نیز کمی متفاوت است. 9 حالت بازی شامل بمب، منطقه امن، گروگان، واقع گرایی تاکتیکی، شکار تروریست، موقعیت، بازی، شیوع و رویدادهای فصلی می شود. بهترین بخش در مورد هر یک از این حالت ها این است که برای چندین بازیکن طراحی شده اند.

تیراندازی شدید

این بازی دارای چندین اپراتور تخصصی است که هر کدام گزینه ها و ابزارهای تغییر دهنده بازی را ارائه می دهند که تیم شما را به پیروزی می رساند. برای دراماتیک کردن بازی سلاح‌های زیادی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که شامل تفنگ، نارنجک و غیره می‌شود. در آپدیت اخیر این بازی یک سیستم نفوذ گلوله نیز وجود دارد که گلوله‌ها می‌توانند از ساختارها و بدن دشمنان عبور کنند. هر یک از سلاح های مختلف اهداف مختلفی را انجام می دهد و قبل از شروع مسابقه خود، باید مهارت و تاکتیک استفاده از آنها را بیاموزید.

گرافیک شگفت انگیز

نمایش گرافیکی این بازی کاملاً چشمگیر است. اگرچه این بازی چندین بار به روز شده است، اما گرافیک بی نظیر آن همچنان بازیکنان را به خود جلب کرده است. گرافیک این بازی بدون شک بالاتر از حد متوسط ​​است و تا 10 برابر  بازی را جذاب تر می کند.

نقشه های متعدد

مانند سایر بازی های تیراندازی، این بازی نیز دارای چندین نقشه است. پس از عرضه این بازی، سازندگان محتوای قابل دانلود بازی  Rainbow Siege را منتشر کردند و چهار نقشه جدید به آن اضافه کردند. بنابراین در حال حاضر بازی 20 نقشه مختلف را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

جلوه های صوتی دراماتیک

از آنجایی که این یک بازی ویدئویی تیراندازی است، توسعه دهندگان باید جلوه های صوتی را به حداکثر برسانند. برای واقعی سازی بازی، توسعه دهندگان نه تنها روی گرافیک تمرکز کرده اند، بلکه جلوه های صوتی را نیز مود توجه قرار داده اند. نسخه به روز شده این بازی مجهز به جلوه های صوتی چشمگیر است که تجربه صوتی فوق العاده ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. اگر شما هم به بازی های تیراندازی علاقه مند هستید دانلود این بازی کامپیوتری و دیگر بازی های محبوب را از دست ندهید. گرافیک شگفت انگیز و جلوه های صوتی دراماتیک این بازی، هر گیمری را مجذوب خود خواهد کرد.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 2GB Download
19 2GB Download
20 2GB Download
21 2GB Download
22 2GB Download
23 2GB Download
24 2GB Download
25 2GB Download
26 2GB Download
27 2GB Download
28 500MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 3 جایزه بفتا
در مجموع 9 نامزدی

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سالشاید مناسب نباشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz CPU
NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX 760 / GTX 960) or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X) NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870 (DirectX-11 compliant with 1GB of VRAM) VGA
8GB RAM 6GB RAM RAM
61GB 61GB HHD
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required) Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required) OS
DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی