logo.gamebato
دانلود بازی Far Cry 3 به صورت رایگان از گیمباتو – فار کرای 3 یک بازی ویدیویی و شوتر اول شخص با ژانر اکشن و ماجراجویی است که بازیکن در نقش Jason Brody در جزیره های گرمسیری آمریکا با قاچاقچیان و حیوانات وحشی با سلاح های مختلف نظیر هفت تیر، تفنگ های مختلف، نارنجک، مین و غیره مبارزه می کند. بازی توسط یوبی سافت مونترال توسعه یافته و توسط یوبی سافت منتشر شده است.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Far Cry 3 به صورت رایگان از گیمباتو – فار کرای 3 یک بازی ویدیویی و شوتر اول شخص با ژانر اکشن و ماجراجویی است که بازیکن در نقش Jason Brody در جزیره های گرمسیری آمریکا با قاچاقچیان و حیوانات وحشی با سلاح های مختلف نظیر هفت تیر، تفنگ های مختلف، نارنجک، مین و غیره مبارزه می کند. بازی توسط یوبی سافت مونترال توسعه یافته و توسط یوبی سافت منتشر شده است.

دانلود بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر

بازی Far Cry 3 یک شوتر اول شخص با ژآنر اکشن و ماجراجویی است که سومین نسخه از مجموعه فار کرای یوبی سافت به حساب می آید. مجموعه بسیار محبوب و دوست داشتنی، که نسخه سوم آن به یک موفقیت بزرگ در این بین تبدیل می شود. ما قبلا نسخه پنجم این مجموعه یعنی بازی Far Cry 5 را برای شما معرفی کرده ایم که هرگز در حد و اندازه فار کرای 3 ظاهر نشده است. اگر شما هم از علاقمندان به بازی های شوتر یا تیراندازی و آن هم ساخت استودیوی فرانسوی یوبی سافت هستید تا پایان این بخش با معرفی Far Cry 3 همراه ما باشید.

 

بازی در جزایر خیالی Rook، مجمع الجزایر استوایی آمریکا که می تواند آزادانه توسط بازیکنان کاوش شود، اتفاق می افتد. گیم پلی این بازی همانند دیگر بازی های فار کرای بر روی مبارزه و کشف مهارت تمرکز دارد. شما به عنوان بازیکن باید تنها کاراکتر اصلی بازی یعنی Jason Brody را کنترل کنید.

دانلود بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر - فار کرای

داستان اصلی بازی Far Cry 3 از آنجایی شروع می شود که جیسون برودی به همراه دوستان و برادر خود به عنوان توریست و هنگام چتربازی در جزایر استوایی آمریکا فرود می آیند و در آنجا توسط دزدان دریایی به رهبری واس شخصیت ضد قهرمان داستان ربوده می شوند. پس از مدتی جیسون موفق می شود به کمک برادرش از دست آنها فرار کند و برای آزاد کردن دوستان و برادر خود باید با قاچاقچیان بی رحم و حیوانات وحشی مبارزه کند. بازیکن با استفاده از سلاح های مختلفی می تواند دشمنان انسانی و حیوانی خود را شکست دهد.

 

واس قصد اخازی از خانواده جیسون و دوستان او را دارد و جیسون تا انتهای بازی برای انتقام گرفتن از واس و آزادی افراد خود با او مبارزه می کند. او در ادامه داستان به قبیله راکیات که از دست دزدان دریایی در عذاب هستند پناه می برد و در آنجا با انجام ماموریت های پی در پی موفق می شود دو تن از دوستان خود به همراه نامزدش لیزی را نجات دهد. مردم قبلیه برای او احترام خاصی قائل هستند و رفته رفته به یک جنگجوی ترسناک تبدیل می شود. اگر چه ما به طور خلاصه برای شما می گوییم ولی جیسون رنج و سختی های زیادی را تحمل می کند و با شخصیت های زیادی روبرو می شود که هر کدام نقش بسیار مهمی در این روایت دارند.

دانلود بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر - فار کرای

 

بازی far cry 3 به یک موفقیت تجاری برای Ubisoft تبدیل شده و با فروش بیش از 10 میلیون نسخه نامزد جوایز متعددی از جمله بهترین بازی سال و بهترین شوتر توسط چندین نشریه بازی معتبر شد. بازی در ژوئن 2018 به طور مجدد برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. فار کرای 3 یک بازی جهان باز است که شما می توانید در دنیای آن به طور آزادانه به گشت و گذار، کشت و کشتار انسان ها و حیوانات به روش های مختلف بپردازید.

در رابطه با گیم پلی بازی، این یک بازی اکشن کامپیوتر با شوتر اول شخص است که بازیکن در نقش جیسون برودی با استفاده از سلاح های گرم مانند تفنگ های تهاجمی، تفنگ های تک تیرانداز، نارنجک انداز، موشک انداز، و مواد منفجره مانند مین ها، نارنجک ها و همچین کمان دشمنان خود را از پای در بیاورند. تنوع سلاح ها در این بازی بسیار خوب است و شما هم می توانید سلاح های جدید خریداری کنید یا آنها را سفارشی کنید. این بازی همچنین دارای قابلیت مخفی کاری است که با استفاده از سلاح های خاموش و چاقوهای جنگی انجام می شود. هر چه بیشتر مبارزه کنید مهارت شما برای کشتن دشمنان خود بیشتر می شود و مطمئنا بیشتر از بازی لذت می برید. جیسون می‌تواند با استفاده از وسایل نقلیه مختلفی از جمله کالسکه‌های شنی، وسایل نقلیه همه‌جانبه، کامیون‌های باری، جت اسکی، قایق و هنگ گلایدینگ سفر کند.

دانلود بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر - فار کرای

 

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که زیاد بازی می کنید، توصیه می کنیم که بازی Far Cry 3 را از دست ندهید. این سومین نسخه از مجموعه فار کرای است که در تاریخ نوامبر 2012 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. همینک می توانید به صورت کاملا رایگان نسخه کامل این بازی را از گیمباتو دریافت کنید. اینجا منبع دانلود بازی کامپیوتر و یک سایت کاملا حرفه ای در زمینه کرک و فعال سازی این بازی ها می باشد.

 

دانلود بازی Far Cry 3 Duology BLOOD DRAGON – نسخه Fitgirl – با حجم 4.3 گیگابایت
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 365MB Download
دانلود بازی Far Cry 3 – نسخه ElAmigos – با حجم 6.7 گیگابایت
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 670MB Download
دانلود بازی Far Cry 3 BLOOD DRAGON – نسخه R.G.Mechanics – با حجم 1.6 گیگابایت
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.6GB Download
دانلود بازی Far Cry 3 – نسخه DODI – با حجم 5.3 گیگابایت
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.34GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 1 جایزه بفتا
9 برنده و 11 نامزدی در مجموع

رد ه سنی:M-16
برای افراد زیر 16سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better CPU
512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0) 512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0) VGA
4GB RAM 4GB RAM RAM
15GB 15GB HHD
Windows XP, Windows Vista and Windows 7 Windows XP, Windows Vista and Windows 7 OS
DirectX®:9.0c DirectX®:9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی