The Coma 2: Vicious Sisters یک ماجراجویی ترسناک بقا کره ای است. از مدرسه متروک خود خارج شوید تا از وحشت شب جان سالم به
The Coma 2: Vicious Sisters یک ماجراجویی ترسناک بقا کره ای است. از مدرسه متروک خود خارج شوید تا از وحشت شب جان سالم به در ببرید. در منطقه سهوا

دانلود بازی The Coma 2: Vicious Sisters برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی حول شخصیت مینا پارک می‌چرخد که دانش آموز دبیرستانی به اسم Sehwa می باشد که پس از یک حادثه غیرعادی به دنیای تاریک و مرموزی به نام «کامای» وارد می‌شود. شخصیت شما بر این باور است که معلم دبیرستانش پشت پرده ی این اتفاق ها می باشد. شخصیت شما در تلاش است تا از این دنیای وهم‌آلود و ترسناک فرار کند، در حالی که به دنبال کشف حقیقتی در مورد غیبت دوستانش، به‌ویژه سوزی (Seo-Jin) می‌باشد. میو باید با موجودات ترسناک و چالش‌های متعدد مواجه شود تا راهی برای فرار از کابوس خود پیدا کند.

The.Coma 2 Vicious.Sisters.banner2

بازی The Coma 2: Vicious Sisters دارای طراحی هنری خاصی است که نمایانگر دنیای تاریک و وهم‌آلود بازی است. بازیکن باید منابع موجود را مدیریت کند، از جمله جمع‌آوری اشیاء و تجهیزات، به‌منظور بقای طولانی‌مدت و فرار از خطرات مختلف. در طول بازی، میو با موجودات و شخصیت‌های ترسناکی روبرو می‌شود که باید از آن‌ها دوری کند یا در برخی مواقع، باید از آن ها فرار کنید و یا قایم شوید و در یک سری از موقعیت های بسیار نادر می توانید با استفاده از خلاقیت خود بر دشمنان خود غلبه کنید. بازی دارای یک روایت غنی و عاطفی است که به بررسی موضوعاتی نظیر دوستی، خیانت و از دست دادن می‌پردازد. The Coma 2: Vicious Sisters تجربه‌ای غنی و جذاب در ژانر ترسناک و بقا ارائه می‌دهد. این بازی یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد و با داستانی مهیج و گرافیک جذاب، این بازی نه تنها هراس و تنش را به تصویر می‌کشد بلکه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با شخصیت‌ها و چالش‌های آن‌ها ارتباط عاطفی برقرار کنند.

The.Coma 2 Vicious.Sisters.banner3

بازی کامپیوتری The Coma 2: Vicious Sisters را استدیو بازی سازی Dvora Studio Co ساخته و یک استدیو بازی سازی دیگر به اسم Headup این بازی را به بازار عرضه کرد. این بازی در تاریخ 28 ژوئن سال 2020 به صورت گسترده برای Xbox One , PS4 , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه کرد. این بازی نقدهای بسیار مثبتی از کاربران دریافت کرد به صورتی که در حالت ((Overwhelmingly Positive)) در آمد. این بازی سبک و شکل انیمه را دارد و دیگر ژانرهایش ترسناک , بقا , ماجراجویی , اکشن , پلتفرمر می باشد. این بازی یک بازی بسیار کم حجم می باشد اما نگذارید حجم کم این بازی شما رو گول بزند و زمانی که این بازی رو تجربه بکنید متوجه حرف بنده می شوید. شما می توانید این بازی فوق العاده دلهره آور را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده سپس آپدیت هایش را به ترتیب روی بازی اعمال کنید و سعی کنید این دختر دبیرستانی را از این کابوس نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی