داستان در سال 1957 و در ایالات متحده اتفاق می افتد، Chimera کنترل زمین را به دست گرفته است و نژاد بشر در آستانه انقراض
داستان در سال 1957 و در ایالات متحده اتفاق می افتد، Chimera کنترل زمین را به دست گرفته است و نژاد بشر در آستانه انقراض است. قهرمان داستان جوزف کاپلی

Resistance 3.banner1

داستان بازی Resistance 3 چند سال پس از حوادث Resistance 2 روایت می‌شود. بازیکن در نقش جو دیمپسی (Joseph Capelli) قرار می‌گیرد. جهان در حال نابودی به دست موجودات بیگانه‌ای به نام چیمرا Chimera است و انسان‌ها برای بقا می‌جنگند. او باید به سمت نیوجرسی حرکت کند تا به پایگاه‌هایی که گروه‌های مقاومت باقی‌مانده در آنجا گردهم آمده‌اند، بپیوندد و با چالش‌های مختلفی از جمله درگیری با نیروهای چیمرا و همچنین تجزیه و تحلیل پیشرفت انسان‌ها در برابر این دشمنان، روبه‌رو شود.

Resistance 3.banner2

بازی Resistance 3 یک بازی در ژانر تیراندازی برای کامپیوتر می باشد , بازی شامل مجموعه‌ای از سلاح‌ها و قدرت‌های ویژه است که به بازیکن این امکان را می‌دهد تا با استراتژی‌های مختلف به دشمنان خود حمله کند. سلاح‌های فانتزی و تکنولوژیکی موجود در بازی بسیار قابل ارتقاء هستند. محیط‌های غنی:دنیای بازی شامل مکان‌های متنوع و طراحی‌شده‌ای است که شرایط جنگی آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد. بازیکنان می‌توانند به کاوش در این محیط‌ها بپردازند. داستان عمیق:داستان بازی به زیبایی روایت می‌شود و رابطه‌هایی را بین شخصیت‌ها شکل می‌دهد که به عمق داستان و احساسی‌تر کردن آن کمک می‌کند.

Resistance 3.banner3

بازی کامپیوتری Resistance 3 یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص (FPS) است که توسط Insomniac Games توسعه یافته و در سال 2011 به صورت کاملا انحصاری برای پلی‌استیشن 3 منتشر شد و یکی از ماندگار ترین میراث PS3 می باشد. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , اول شخص می باشد و توانست نمره بسیار فوق العاده بالایی در اون سال به دست آورد و خیلی از مجله های معتبر گیم به این بازی نمره بسیار خوبی دادند. این بازی چون نسخه رسمی برای کامپیوتر ندارد در سایت استیم موجود نمی باشد اما نگران نباشید دوستان عزیز , شما می توانید از طریق لینک های زیر این بازی را دانلود کنید.این نسخه زیر شبیه ساز پی اس 3 (RPCS3 EMU) می باشد و شما دوستان عزیز می توانید این نسخه را از لینک های زیر دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید و هیولاها را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی