logo.gamebato
در بازی No Straight Roads: Encore Edition یک گروه راک راه اندازی کنید و به امپراتوری EDM در NO STRAIGHT ROADS پایان دهید، یک اکشن-ماجراجویی
امتیاز:
3.9/5
در بازی No Straight Roads: Encore Edition یک گروه راک راه اندازی کنید و به امپراتوری EDM در NO STRAIGHT ROADS پایان دهید، یک اکشن-ماجراجویی راکین که نبردهای سوم شخص

دانلود بازی No Straight Roads: Encore Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

در No Straight Roads، بازیکنان در دنیایی به نام Vinyl City قرار می‌گیرند، جایی که موسیقی و هنر نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره مردم ایفا می‌کنند. این بازی نبرد شخصیت های اصلی یعنی شما با یک شرکت دیکتاتوری به اسم NRS می جنگید , هدف این شرکت قبظه کردن به طور کامل می باشد , داستان بازی حول محور دو شخصیت اصلی به نام‌های Mayday و Zuke می‌چرخد؛ همان طور که گفته شد این دو جوان به دنبال مبارزه با NSR (No Straight Roads)، هستند و حتی در اول بازی این دو شخصیت در مصاحبه ی استخدامی این شرکت به دلیل منافع سازمانی استخدام نمی شوند.

دانلود بازی No Straight Roads: Encore Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی دارای طراحی گرافیکی منحصر به فرد و زیباست که الهام گرفته از سبک‌های هنری مختلف و فرهنگ‌های مختلف موسیقی است. این طراحی باعث می‌شود تا هر مرحله از بازی قوام و هویت خاص خود را داشته باشد. یکی از ویژگی‌های بارز بازی، مبارزات ریتمیک آن است. بازیکنان باید با شنیدن و واکنش به موزیک، به دشمنان حمله کنند و از حملات آنها دفاع کنند. این مکانیک باعث ایجاد احساسی تقریباً شبیه به ساز و کار موسیقی در نبردها می‌شود. بازی No Straight Roads: Encore Edition یک بازی در ژانر آرکید برای کامپیوتر می باشد , شخصیت‌های قابل بازی Mayday و Zuke دو شخصیت با توانایی‌های خاص خود هستند که بازیکن می‌تواند از هر یک برای پیشرفت در مراحل استفاده کند. هر شخصیت دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد است که به سبک‌های مختلف بازی اجازه می‌دهد. هر مرحله از بازی با تم‌ها و چالش‌های خاصی طراحی شده است، که شامل نبرد با رئیس‌های مختلف و حل معماهای منحصر به فرد می‌شود.

No.Straight.Roads Encore.Edition.banner3

بازی کامپیوتری No Straight Roads: Encore Edition را شرکت بازی سازی مالزیایی Metronomik ساخته و آن را توسعه داده است و وظیفه ی عرضه آن را به شرکت بازی سازی Fireshine Games سپرد. ساخت این بازی حرکتی بسیار جسورانه می باشد , چون احتمال موفق نشدن یک بازی در این ژانر و سبک بسیار زیاد می باشد. این بازی در تاریخ 21 اکتبر سال 2021 برای PlayStation 4 و کامپیوتر عرضه شد و برای کنسول های Xbox عرضه نشد و خبری از عرضه اش برای این کنسول موجود نمی باشد. ژانرهای این بازی موزیکال , مبارزه ای , پلتفرمر می باشد. این بازی از کاربران توانست نمره قابل قبولی بگیرد و کاربران سایت استیم نیز از انجام این بازی ابراز خرسندی کرده اند. این بازی یکی از معدود بازی های AAA در سبک موزیکال می باشد و شما هر وقت تمایل داشتید می توانید این بازی را به صورت نیم بها از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را اجرا بکنید و در برابر توتالیته شدن موسیقی بایستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی