logo.gamebato

بهترین بازی های ترسناک مستقل سال 2023

بهترین بازی ترسناک مستقل سال 2023

بهترین بازی‌ های ترسناک فهرست طولانی و هیجان‌ انگیزی از گزینه‌ ها را برای بازیکنانی ارائه می‌ دهند که دوست دارند بیشتر از اینکه قدرت بگیرند، بترسند. بازی های ترسناک و حتی فیلم ها  همیشه جزو پرطرفدارترین سبک های دنیای ویدیو گیم است و جزو پرفروش‌ ترین‌ های بازار محسوب می‌ شود. شاید دلیل آن هیجان ناشی از ترسی باشید که با دیدن و انجام بازی در گیمر به وجود می آید.

امروزه در دنیای گیم عناوین ترسناک مستقل همچنان در حال گسترش و نوآوری هستند. بنابراین، این فهرست بر روی بازی ترسناکی تمرکز دارد که تنش و هیجان واقعی ایجاد کند. عناوین بازی ها به دلیل تازگی، مکانیک، اتمسفر و دیگر جنبه‌ های حیاتی تجربه ترسناک انتخاب خواهند شد. پس برای داشتن این لیست تا پایان با گیمباتو همراه باشید.

6. My Friendly Neighborhood

My Friendly Neighborhood

این بازی ترسناک مستقل محبوب واقعاً درک می‌ کند که چگونه به طور موثر خاطرات سالم دوران کودکی شما را به یک ترس بزرگ تبدیل کند. My Friendly Neighborhood یک بازی ویدئویی ترسناک بقا است که در سال ۲۰۲۳ توسط DreadXP منتشر شد و توسط جان و ایوان شیمانسکی توسعه یافت. بازیکنان یک تعمیرکار را کنترل می کنند که توسط عروسک های حساس مورد حمله قرار می گیرد.

سال ها پس از پایان یک برنامه کودک، استودیو دوباره شروع به پخش می کند. بازیکنان تعمیرکاری به نام گوردون اوبرایان را کنترل می کنند که برای بررسی سیگنال فرستاده شده است. وقتی عروسک‌ های نمایشی که اکنون حساس هستند تلاش می‌ کنند گوردون را شکار کرده و بکشند، بازیکنان باید هنگام حل پازل از آنها فرار کنند یا آنها را شکست دهند. 

5. Dredge

Dredge

این انتخاب اجباری به دلایل خوب موفقیت زیادی داشت. Dredge محیطی بسیار بدیع و همراه با اسطوره شناسی جذاب دارد. بازی به طرز هوشمندانه‌ای از لور برای ایجاد حس عذاب قریب‌ الوقوع استفاده می‌ کند. اسرار در انتظار شب باعث ایجاد تعلیق واقعی می شود. همچنین می‌ داند که چگونه از چیزهای غیرطبیعی برای پرش‌ های واقعی استفاده کند. یک احساس دائمی از آسیب پذیری و غریبگی خلاقانه وجود دارد که در قلمرو لاوکرافت سرگردان است.

Dredge یک بازی ویدیویی ماهیگیری است که در سال ۲۰۲۳ توسط Black Salt Games توسعه یافته و توسط Team17 منتشر شده است. این بازی یک ماهیگیر را دنبال می‌ کند که با موجودات لاوکرافتی مواجه می‌ شود.

در بازی Dredge بازیکن یک قایق ماهیگیری موتوری کوچک را کنترل می کند. بازی در یک چرخه روز-شب اتفاق می‌ افتد، جایی که بازیکن با اقدامات خاصی مانند قایقرانی یا ماهیگیری، ساعت را به جلو می‌ برد. بازیکن می‌ تواند به دنبال ماهی برای صید یا اقلام زیر آب برای نجات ، جایی که یک مینی‌ بازی کوتاه انجام می‌ دهد تا صید خود را به کشتی بیاورد. 

4. Sons Of The Forest

Sons Of The Forest

قسمت قبلی با حس طاقت فرسا از استیصال نابخشودنی تاثیر زیادی گذاشت. دنباله کاملاً متفاوت بازی می‌کند و کاملاً از خودش فاصله می‌گیرد. بازی Sons Of The Forest از افزونگی اجتناب می کند و گام های باورنکردنی خود را می یابد. این تقریباً شبیه رابطه بیگانه در بازی های ترسناک مستقل است. حتی در دسترسی های اولیه، نبرد با سکانس های اکشن شدید و تنوع شگفت انگیزی از سلاح ها می درخشد. طراحی و رفتار دشمن مانند همیشه شگفت‌انگیز و مؤثر باقی می‌ ماند. همچنین بسیاری از بهبودهای کیفیت زندگی، و تصاویر خیره کننده جدید وجود دارد که همه چیز را فراگیرتر می کند.

Sons of the Forest یک بازی ویدئویی ترسناک بقا است که توسط Endnight Games توسعه یافته و توسط Newnight منتشر شده است. این داستان به عنوان دنباله بازی ویدیویی The Forest در سال 2014 عمل می کند، و داستان بر روی شخصیتی متمرکز است که به جزیره ای مرموز فرستاده می شود تا به دنبال مدیر عامل گمشده و خانواده اش بگردد، در حالی که با هیولاهای آدمخوار و کشف یک راز باستانی که در اعماق زمین مدفون شده است, مواجه می شود. این بازی از طریق دسترسی زودهنگام در 23 فوریه 2023 برای مایکروسافت ویندوز در Steam منتشر شد، قبل از انتشار کامل آن در 22 فوریه 2024.

3. The Last Case of Benedict Fox

The Last Case of Benedict Fox

در این بازی که داری طراحی فوق‌ العاده ای است، با تمرکز بر تصاویر ترسناک به خوبی می‌ تواند شما را ناراحت و احساس ترس را در شما به وجود بیاورد. The Last Case of Benedict Fox یک بازی ویدیویی مترویدوانیا است که توسط Plot Twist توسعه یافته و توسط Rogue Games منتشر شده است.

در بازی The Last Case of Benedict Fox بازیکنان، بندیکت فاکس، کارآگاهی را که به یک شیطان پیوسته، کنترل می‌ کنند. فاکس پدرش را تعقیب می کند که معلوم می شود مرده است. فاکس با استفاده از آشنایی اهریمنی خود وارد بُعد دیگری می شود که در آن به دنبال پاسخ در مورد مرگ پدرش می گردد. بازیکنان باید پازل ها را حل کنند، به سکوها بپرند و با هیولاهای لاوکرافت مبارزه کنند.

2. Ad Infinitum

Ad Infinitum

جنگ همیشه یک محیط محبوب برای ایجاد ترس بوده است. Ad Infinitum جسورانه به موضوعات حساس تر، از جمله PTSD و روابط مهم می پردازد. ممکن است به خوبی شما را متقاعد کند که در مورد میراث، احساس گناه و سایر نگرانی های جدی فکر کنید. با این حال، هنوز اکشن و ماجراجویی زیادی برای قابل هضم کردن این تم های بزرگتر وجود دارد. بازی عاقلانه انتخاب کرد که قبل از هر چیز سرگرم کننده باشد. Ad Infinitum یک بازی ویدئویی ترسناک بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط Hekate توسعه یافته و توسط Nacon منتشر شده است. در طول جنگ جهانی اول اتفاق می افتد و برای ویندوز، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است.

در این بازی کامپیوتر بازیکنان یک سرباز آلمانی را کنترل می کنند که تلاش می کند با وحشت جنگ و جنایات در طول جنگ جهانی اول کنار بیاید. این صحنه گهگاه به عمارت خانواده او و یک شهر فرانسوی تغییر می کند که نشان دهنده بی ثباتی ذهنی او است. Ad Infinitum یک بازی ترسناک بقا است. بازیکنان باید پازل ها را حل کنند و از هیولاها دوری کنند، که برخی از آنها نشان دهنده تجربیات سرباز در طول جنگ هستند.

1. Amnesia: The Bunker

Amnesia: The Bunker

آخرین قسمت بازی‌های Frictional در سری Amnesia چندان علاقه‌ای به کاوش عمیق ندارد، اما یک تجربه بازی بقا استثنایی است. علاوه بر تهدید دائمی منابع کم و تاریکی، رمز و راز گسترده تر قابل لمس و موثر است. طراحی صدا یک نکته برجسته و بسیار ترسناک است. این تضمین می کند که شما حتی زمانی که در معرض خطر فوری نیستید، هوشیار و در معرض خطر هستید. این احتمالاً بهترین بازی با یک شرور تعقیب کننده از زمان Alien: Isolation است. فوریت باورنکردنی و فضایی کلاستروفوبیک دارد که احساس خفگی می کند.

Amnesia: The Bunker یک بازی ویدئویی ترسناک بقا است که توسط Frictional Games ساخته و منتشر شده است. در 6 ژوئن 2023 برای ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

بازی Amnesia: The Bunker یک بازی ویدئویی ترسناک بقای اول شخص است. بازی در جنگ جهانی اول جریان دارد و بازیکن کنترل سرباز فرانسوی هانری کلمان را به عهده می گیرد. هنری در یک پناهگاه زیرزمینی به دام افتاده و توسط یک هیولای مرموز اما حساس به نور به نام “جانور” شکار می شود. برای زنده ماندن در پناهگاه، هنری باید در حین جمع آوری منابع و مهمات که به صورت تصادفی در نقشه بازی قرار می گیرند، قدرت پایگاه را حفظ کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی