دانلود بازی STALKER برای کامپیوتر – استالکر یک بازی اول شخص با ژانر اکشن و تیراندازی است که توسط شرکت GSC Game World برای کامپیوتر
دانلود بازی STALKER برای کامپیوتر – استالکر یک بازی اول شخص با ژانر اکشن و تیراندازی است که توسط شرکت GSC Game World برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی روایتی

دانلود بازی استالکر (Stalker) برای پی سی

شرکت GSC Game World بازی STALKER را در سبک جنگ و اکشن منتشر کرده که هم اکنون می توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود به راحتی نصب کنید. نسخه نال شده بازی استالکر برای استفاده رایگان. این یک بازی تیراندازی کامپیوتر و اول شخص با عناصر RPG و اکشن ماجراجویی می باشد که در طول بازی رقابت بسیار حساسی وجود دارد و تب و تاب یک بازی جنگی را به خوبی احساس می کنید. فضای ترسناک و هیولاهای جهش یافته از عناصر اصلی این بازی به حساب می آیند.

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl.bannr1

رویدادهای بازی در حال حاضر در منطقه ممنوعه چرنوبیل اوکراین اتفاق می افتد. این بازی بر اساس رمان پیک نیک کنار جاده اثری از Arkady و Boris Strugatsky و همچنین تحت تأثیر فیلم Stalker اثر آندری تارکوفسکی ساخته شده است. S.T.A.L.K.E.R مخفف کلمات Scavengers، Tespassers، Adventurers، Loners، Killers، Explorers و Robbers است. طبق این بازی یک ناهنجاری غیر منتظره در سال 2006 این منطقه را تحت تاثیر قرار داده که در نتیجه آن فراینده های شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی تغیر می کند. داستان بازی مربوط به منطقه اتمی و انفجارهای اتمی در منطقه چرنوبیل می باشد.

اقدامات فرنچایز در منطقه ممنوعه چرنوبیل، اتفاق می افتد. در سال 2006 به دلیل فعالیت چندین آزمایشگاه طبقه بندی شده که در حال انجام آزمایشات با توانایی های روانشناسی بودند، فاجعه ای رخ داد که باعث ایجاد پدیده های فیزیکی و هواشناسی در سراسر منطقه و جهش حیات گیاهی و جانوری محلی شد. این منطقه سرشار از ناهنجاری‌ها است. پدیده‌های غیرقابل توضیحی که از قوانین فیزیک و عقل سلیم تبعیت نمی‌کنند مانند ستون‌های آتش، پراکندگی رعد و برق، گردبادهایی که هر چیزی را ویران می کنند.

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl.bannr2

ناهنجاری ها باعث پدیدار شدن مصنوعاتی می شوند که اقلامی با خواص منحصر به فرد و خارق العاده مانند ضد جاذبه یا جذب رادیواکتیویته هستند. افرادی که برای کاوش در منطقه به جستجوی غنی سازی های شخصی آمده اند به عنوان “استالکر” شناخته می شوند. بسیاری از آنها به تنهایی کار می کنند، اگرچه چندین جناح سازمان یافته نیز در آن حضور دارند. فراکسیون وظیفه دارد تا مردم را معتقد کند که این منطقه یک تهدید برای بشریت است که باید نابود شود. در مقابل، اعضای فراکسیون آزادی معتقدند که این منطقه باید آزادانه برای همه مردم در دسترس باشد.

برای محافظت از منطقه در برابر متجاوزان، یک ایست بازرسی نظامی به نام Cordon توسط نیروهای نظامی اوکراین ساخته شد. همچنین، جوخه‌های نظامی عملیات‌هایی مانند ماموریت‌های تامین امنیت نقاط استراتژیک را در منطقه انجام می‌دهند. خطرناک ترین ساکنان منطقه، دیگر استالکرها هستند، به ویژه فرقه ای متعصب به نام مونولیت که از مرکز منطقه محافظت می کند.

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl.bannr3

اکنون شما، گیمرهای محترم جهت دانلود بازی اکشن و جنگی استالکر می توانید به صورت مسقیم از همین جا دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. بازی که نسخه دوم آن یعنی Stalker 2 هم در سال 2021 برای کامپیوتر منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی