با جنگیدن در میان انبوهی از هیولاهای دیوانه – با دوستان خود یا به تنهایی، از یک سیاره بیگانه پر هرج و مرج فرار کنید.
با جنگیدن در میان انبوهی از هیولاهای دیوانه – با دوستان خود یا به تنهایی، از یک سیاره بیگانه پر هرج و مرج فرار کنید. غارت را به روش‌های شگفت‌انگیزی

دانلود بازی Risk of Rain 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Risk of Rain ، درباره یک سفر در سیاره‌ای بیگانه و ناشناس است که هدف اصلی آن زنده ماندن می‌باشد.در این بازی اکشن کامپیوتر شما در جهانی غریب، با بسیاری از موجودات بومی مواجه خواهید شد که برخی از آن‌ها هیولاهای بزرگ و قدرتمندی هستند و تمام تلاش خود را برای انتقام و از بین بردن شما انجام می‌دهند. وظیفه شما در این بازی، برای زنده ماندن، تلاش بی وقفه و مقابله با دشمنانتان است. شما باید از تمام مهارت‌ها و منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید و هیولاها را یکی پس از دیگری شکست دهید تا بتوانید زنده بمانید.

دانلود بازی Risk of Rain 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Risk of Rain 2، نبردها بی‌وقفه و بدون لحظه‌ای سکون می‌باشند. در این بازی، شما با هیولاها و رئیس‌های مراحله‌ای مواجه خواهید شد که به شکلی باورنکردنی طراحی شده‌اند. با هر بار اجرا، شما الگوهای دشمنان خود را یاد خواهید گرفت و با داشتن مهارت کافی، می‌توانید امتحان کنید تا زمان بیشتری را در طول بازی زنده بمانید.در Risk of Rain 2، یک سیستم مقیاس منحصر به فرد وجود دارد که هدف آن افزایش مداوم قدرت شما و دشمنانتان است. هرچه بیشتر پیشروی کنید، قدرت شما نیز افزایش خواهد یافت، اما با افزایش قدرت شما، دشمنانی قوی‌تر نیز جلوی شما ظاهر خواهند شد. این سیستم جذاب باعث می‌شود شما برای زنده ماندن در طول بازی، به مدت زمان بیشتری تلاش کنید و به چالش‌های جدیدی برخورد کنید.

دانلود بازی Risk of Rain 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Risk of Rain 2 در سال 2021 در ژانر اکشن برای کامپیوتر  و  بقا می باشد در سال 2022 یک بسته الحاقی نیز منتشر شد به اسم Survivors of the Void که این بازی و این بسته را شرکت Hopoo Games توسعه داد و آن را ساخت و شرکت Gearbox Publishing آن را به بازار عرضه کرد. این بازی همین الان می توانید از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و تیم خود را در این سیاره در حال جنگ بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی