BeamNG.drive یک شبیه ساز خودروی فیزیک بدنه نرم پویا است که قادر به انجام تقریباً هر کاری است. BeamNG.drive یک بازی رانندگی فوق العاده واقع
BeamNG.drive یک شبیه ساز خودروی فیزیک بدنه نرم پویا است که قادر به انجام تقریباً هر کاری است. BeamNG.drive یک بازی رانندگی فوق العاده واقع گرایانه با امکانات تقریباً بی

دانلود بازی BeamNG.drive برای پی سی | گیمباتو

BeamNG.drive حالت‌ها و سناریوهای مختلف گیم‌پلی مانند کمپین‌ها و حالت آزمایش زمانی را به غیر از داخل حالت گردش آزادانه در جهان باز بازی را دارد. کمپین ها مجموعه ای از سناریوهای کوچک در موضوعات خاص (مسابقه، تعقیب و گریز، شیرین کاری و غیره) هستند، در حالی که در زمان آزمایشی، بازیکن یک وسیله نقلیه، یک سطح، یک مسیر را انتخاب می کند و با بهترین زمان خود رقابت می کند. در حالت پرسه زدن آزاد، بازیکنان می‌توانند سطوح را کاوش و آزمایش کنند، این حالت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نه تنها اشیا و وسایل نقلیه را در مرحله به کار بگیرند، جای متفاوتی قرار دهند و یا دستکاری کنند، اما همچنین ویژگی‌های محیطی مانند جاذبه و باد را تغییر دهند.

دانلود بازی BeamNG.drive برای PC | گیمباتو

بازیکنان می توانند از اشیاء مختلف اعم از موانع جاده گرفته تا سلاح هایی مانند توپ استفاده کنند تا به وسایل نقلیه خود یا دیگر رقبا آسیب وارد کنند. BeamNG.drive از فیزیک بدنه نرم برای شبیه سازی دینامیک وسیله نقلیه و برخورد بین اشیا و سایر وسایل نقلیه استفاده می کند. در این بازی الگوریتم هایی برای انجام معادلات فیزیک نوشته شده است. این بازی به شدت به کدنویسی در Lua متکی است و در حین اجرای بازی از بسته های داده محلی با استفاده از سیستم شبکه Lua استفاده می کند. موتور بازی به طور مداوم معادلات و مشکلات فیزیک را در زمان واقعی در طول بازی محاسبه می کند.

دانلود بازی BeamNG.drive برای کامپیوتر | گیمباتو

BeamNG.drive یک بازی کامپیوتری شبیه‌سازی وسیله نقلیه است که توسط توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی مستقر در برمن آلمان، BeamNG GmbH ساخته و منتشر شده است. این بازی دارای فیزیک بدن نرم است که هندلینگ واقعی و آسیب رساندن به وسایل نقلیه را شبیه سازی می کند. این بازی ابتدا به‌عنوان یک دمو فناوری در 3 آگوست 2013 همراه با دسترسی پولی به یک آلفا منتشر شد و در 29 می 2015 در Steam Early Access برای مایکروسافت ویندوز در دسترس قرار گرفت. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی هیجان آور و سراسر فیزیکی را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی