logo.gamebato
Overboard  در دریا یک بازی اکشن، ماجراجویی و پازل برای کامپیوتر است که توسط inkle Ltd در سال 2021 منتشر شده است و در آن باید پازل های مختلف را یکی یکی حل کنید! ژوئیه، 1935. یک قتل در کشتی اس اس هوک، هشت ساعت بیرون از نیویورک انجام شده است. فقط یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که شما آن قتل را انجام دادید. در دریا! یک بازی پلیسی پرتنش است و سرنخ ها، شواهد، مظنونین، اتهامات، رازها و دروغ هایی در آن وجود دارد. شما به تمام حیله گری، اجبار و کاریزمای خود نیاز دارید تا بتوانید از خود رفع اتهام کنید.
امتیاز:
3.9/5
Overboard  در دریا یک بازی اکشن، ماجراجویی و پازل برای کامپیوتر است که توسط inkle Ltd در سال 2021 منتشر شده است و در آن باید پازل های مختلف را یکی یکی حل کنید! ژوئیه، 1935. یک قتل در کشتی اس اس هوک، هشت ساعت بیرون از نیویورک انجام شده است. فقط یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که شما آن قتل را انجام دادید. در دریا! یک بازی پلیسی پرتنش است و سرنخ ها، شواهد، مظنونین، اتهامات، رازها و دروغ هایی در آن وجود دارد. شما به تمام حیله گری، اجبار و کاریزمای خود نیاز دارید تا بتوانید از خود رفع اتهام کنید.

دانلود بازی Overboard برای کامپیوتر

Overboard  در دریا یک بازی اکشن کامپیوتر، ماجراجویی و پازل برای کامپیوتر است که توسط inkle Ltd در سال 2021 منتشر شده است و در آن باید پازل های مختلف را یکی یکی حل کنید! ژوئیه، 1935. یک قتل در کشتی اس اس هوک، هشت ساعت بیرون از نیویورک انجام شده است. فقط یک مشکل وجوددارد و آن هم این است که شما آن قتل را انجام دادید. در دریا! یک بازی پلیسی پرتنش است و سرنخ ها، شواهد، مظنونین، اتهامات، رازها و دروغ هایی در آن وجود دارد. شما به تمام حیله گری، اجبار و کاریزمای خود نیاز دارید تا بتوانید از خود رفع اتهام کنید. هر دقیقه در این بازی مهم است و شما هشت ساعت فرصت دارید تا از عدالت فرار کنید.

دانلود بازی Overboard برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی اکشن زمان به سرعت در حال حرکت است، به چه کسی می توان اعتماد کرد؟ برخی از شخصیت‌ها دوستانه هستند و برخی دیگر به دنبال شما هستند. با کی دوست خواهی شد؟ و به چه کسی خیانت خواهید کرد؟ بازی شما را در یک ماجراجویی متنی در ژوئن 1935 غرق می کند. یک قتل در کشتی SS Hook اتفاق می افتد. این کشتی تا شهر نیویورک 8 ساعت فاصله دارد. اما مشکل این است که سازندگان دیدگاه گیم پلی را تغییر می دهند: این قهرمان بازی است که نقش قاتل را بازی می کند. لازم است پرونده مورد بررسی قرار نگیرد، بلکه برعکس سعی شود از مجازات اجتناب شود. بازی Overboard! به دلیل غیر خطی بودن خود متمایز است و در آن شاهد بازجویی، درگیر باج گیری، جاسوسی، تقلب در کارت، دروغ گفتن، دوست یابی، دزدی و حتی کشتن می باشید.

دانلود بازی Overboard برای کامپیوتر | گیمباتو

شما باید تمام تلاش خود را برای سرپوش گذاشتن بر جنایت انجام دهید. در این بازی ماجراجویی شما باید سرنخ ها را از بین ببرید و با حیله گری و کاریزمایی که دارید سعی کنید مسیر پرونده را منحرف کنید. هر اقدامی عواقبی دارد، بنابراین باید تا حد امکان مراقب تصمیماتی که می گیرید باشید. توصیه می شود استراتژیک فکر کنید و همه مراحل را بررسی و بعد تصمیم بگیرید. در ای نبازی آزادی عمل کاملی دارید و می توانید به هر جایی بروید و هر کاری را که فقط می خواهید انجام دهید. برخی افراد مطلوب هستند و برخی دیگر به چیزی مشکوک هستند. زمان برای رسیدن به هدف اصلی ما محدود به چند ساعت داستانی است و دامنه منابع قابل توجه است که این باعث می شود مدل گیم پلی بسیار پویا باشد.

در عین حال با هر رویکرد، ما فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسافران، عادات و اسرار آنها داریم که قطعاً به عمق داستان می‌افزاید. بنابراین در دریا! در حالی که قوانین یک داستان جنایی تعاملی را به چالش می کشد، هنوز یک بازی تحقیقی است.

ویژگی های بازی Overboard:

-پازل های عالی

-سبک هنری زیبا

-داستان خوب

-گیم پلی روان

دانلود بازی Overboard برای کامپیوتر | گیمباتو

رویدادها و دوره زمانی روی کشتی ما را به یاد مرگ آگاتا کریستی در رود نیل می اندازد و اگر از این نوع کارها لذت می برید مطمئنا می توانید از این بازی هم به اندازه کافی لذت ببرید. تنها عیب این بازی این است که منابع زبانی کمی دارد و فقط انگلیسی پشتیبانی می شود و گزینه ای برای تغییر زبان در تنظیمات وجود ندارد. اما این بازی  آنقدر جذاب است که ارزش بازی کردن با یک دیکشنری را دارد. در ادامه می توانید این بازی را از گیمباتو بصورت رایگان دانلود کنید.

نسخه v1.2.0 GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 97.1MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز 81 از 100 توسط منتقدین متاکریتیک.

نامزد بهترین بازی بریتانیایی در جشنواره BAFTA

برنده جایزه طراحی از طرف Apple Design Awards

برنده ی جایزه ی بهترین نویسندگی در بازی ویدئویی از طرف WGGB اتحادیه نویسندگان

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
4GHz with SSE2 instruction set support 2GHz with SSE2 instruction set support CPU
DirectX 9.0c DirectX 9.0c VGA
4GB 2GB RAM
200MB 200MB HHD
+Windows XP +Windows XP OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی