logo.gamebato
یک بازی رزمی هیجان انگیز است که تمرکز آن روی گیم پلی است. این بازی سطوح و طیف وسیعی از حالت ها و نقشه ها
امتیاز:
3.9/5
یک بازی رزمی هیجان انگیز است که تمرکز آن روی گیم پلی است. این بازی سطوح و طیف وسیعی از حالت ها و نقشه ها را ارائه می دهد. رقابت

دانلود بازی Call Of Duty: Black Ops 4 برای کامپیوتر

Call Of Duty: Black Ops 4 یک بازی تیراندازی کامپیوتر است که توسط Treyarch توسعه یافته و توسط Activation در 12 اکتبر 2018 و در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی طیف وسیعی از تجربیات، نبرد Black Ops، مناطق، سلاح‌ها و شخصیت‌های کل چیدمان Black Ops را ارائه می‌دهد. Call of Duty: Black Ops 4 یک بازی رزمی هیجان انگیز است که تمرکز آن روی گیم پلی است. این بازی سطوح و طیف وسیعی از حالت ها و نقشه ها را ارائه می دهد. اگر در Call Of Duty Black Ops 4 مبتدی هستید، ما ترفندها و نکاتی را در نظر گرفته ایم و به شما ارائه می دهیم. آماتورها باید به طور مداوم با سطوح ساده شروع کنند و لازم است قبل از شروع بازی ابتدا تمرین آموزشی را تمام کنید.

دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای pc | گیمباتو

درباره بازی Call of Duty Black Ops 4

این بازی  یک بازی اول شخص چند نفره است که در سال 2018  بر روی پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 در سراسر جهان منتشر شد و دارای ویژگی ها و ماموریت های شگفت انگیز زیادی است که گیم پلی بازی را بسیار جذاب می کند. این بازی خاص اولین بازی در نوع خود است که دارای حالت چند نفره با بازسازی سلامت و سیستم خودکار بالستیک همراه  است.

سه نقشه زامبی در زمان انتشار در نسخه ویژه به بازی اضافه شد. مکان این بازی شامل روم باستان، RMS تایتانیک و ندامتگاه آلکاتراز می باشد. بازی خاموشی در مورد یک حالت جدید به نام Battle Royale است که به “blackout” معروف است که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. تنها ماموریت بازی تمرکز بر خط داستانی شخصیت‌هایی است که به «متخصصان» معروف هستند.

دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای pc | گیمباتو

گیم پلی بازی Call of Duty Black Ops 4

بازی کال اف دیوتی بلک ops 4 گیم پلی جالبی دارد که می توان آن را به سه دسته تقسیم کرد. زامبی ها، چند نفره و خاموشی. گیم پلی Zombie Returns دارای طیف گسترده ای از سفارشی سازی و حالت همکاری بازیکن است. با کمک “جهش های سفارشی” می توان مکانیک بازی را مطابق میل بازیکن تغییر داد. بیش از 100 تغییر در این بازی وجود دارد که می تواند توسط بازیکن در این بازی استفاده شود، از جمله سلامت زامبی، سرعت، آسیب و موارد دیگر. در این نوع گیم‌پلی چیزی به نام «تماس‌ها» وجود دارد که رویدادهای مبتنی بر زمان محدودی هستند.

گیم پلی چند نفره چیزی است که تقریباً در تمام بازی های تیراندازی اول شخص یافت می شود. کیفیت منحصر به فرد گیم پلی چند نفره این است که مهارت ها و توانایی های ویژه ای را به شخصیت های سرباز این بازی ارائه می دهد. حالت چند نفره با گزینه های مختلفی نصب شده است که شامل گیم پلی کار گروهی و بیشتر تاکتیکی است. گیم پلی این بازی اکشن همچنین شامل آموزش هایی است که مبتنی بر مهارت است و داستان های متخصصان را باز می کند. گیم پلی Blackout همچنین به عنوان بازی Battle Royale شناخته می شود که به عنوان یک حالت کمپین عمل می کند.

گیم پلی Blackout به خودی خود شامل بزرگترین نقشه ای است که توسط سری بازی های Call of Duty مشخص شده است. رقابت در این بازی به این صورت است که بازیکنان از طریق مکان‌هایی که در نسخه‌های قبلی سری بازی Blackout ظاهر شده‌اند، با یکدیگر رقابت می‌کنند. Blackout به صد بازیکن پیشنهاد می دهد تا نقشه دو نفره، انفرادی یا چهار نفره را انتخاب کنند. بازیکن با کمک نقشه می تواند از هلیکوپتری استفاده کند که به بازیکنان کمک می کند تا پایان بازی  زنده بمانند.

دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای pc | گیمباتو

ویژگی های بازی Call of Duty Black Ops 4

متخصصین Call of Duty Black Ops 4

این بازی تیراندازی دارای ده شخصیت است که به عنوان متخصص شناخته می شوند. از بین این ده شخصیت، شش کاراکتر از Blackout 3 گرفته شده است که شامل Nomad، Seraph، Battery، Ruin، firebreak و Prophet می شود. اضافه شده های جدید به این نسخه از بازی ها Ajax، Crash، Recon و Torque هستند. متخصصان این بازی با انواع تجهیزات منحصر به فرد اضافی ارائه می شوند.

سفارشی سازی سلاح

بازیکنان می توانند زرادخانه خود را بر اساس نیاز خود شخصی سازی کنند که یکی از ویژگی های جالب این بازی است. معمولاً بازی‌های تیراندازی طیف وسیعی از سلاح‌ها را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند، اما این بازی موضعی منحصر به‌فرد دارد که یک قدم جلوتر از سایر بازی‌های تیراندازی است و به بازیکن اجازه می‌دهد تا سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کند. این فوق العاده نیست؟

نقشه ها

این بازی نقشه هایی را در اختیار بازیکن قرار می دهد که وظایف مختلفی را در انجام ماموریت ها به آنها ارائه می دهد. نقشه ها مکان های مختلفی مانند رم باستان را نشان می دهند که برای بازیکن به عنوان “سفر ناامیدی” شناخته می شود. نقشه دوم “خون مردگان” است که در آلکاتراز اتفاق می افتد. نقشه ها به ارزش این بازی می افزایند.

دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای pc | گیمباتو

تراکنش های خرد

این ویژگی بازی به کاربر این امکان را می دهد که محصولاتی را از فروشگاه خریداری کند و در بازی برای انجام ماموریت ها از آنها استفاده می کنند. بازیکنان همچنین می توانند استفاده از جعبه های غارت را که می توانند در سیستم ریزتراکنشی این بازی گنجانده شوند، پیاده سازی کنند. این بازی با استقبال بسیار خوبی در بین گیمرها روبرو شد و به خصوص برای کسانی که عاشق بازی های تیراندازی اول شخص هستند، باید آن را امتحان کنند.

این بازی دارای ویژگی های جالبی است که باعث می شود بازیکن بارها و بارها آن را بازی کند، مخصوصا برای کسانی که عاشق بازی های شوتر هستند. جوایز متعددی از جمله بهترین بازی اکشن اول شخص در سال 2018 به این بازی تعلق گرفت. لینک دانلود رایگان این بازی هیجان انگیز را می توانید از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی