logo.gamebato
بازی Ori and the Will of the Wisps در ژانر ماجراجویی است که بلافاصله پس از وقایع اوری و جنگل کور اتفاق می افتد و توسط درخت روح در جنگل نیون روایت می شود. آخرین تخم کورو از تخم بیرون می‌ آید و یک جغد به دنیا می‌آورد که اوری، نارو و گومو او را کو نام می‌گذارند و به عنوان عضوی از خانواده خود بزرگ می‌کنند. کو که با بال آسیب دیده به دنیا می آید، نمی تواند پرواز کند تا زمانی که گومو پر کورو را به آن بچسباند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Ori and the Will of the Wisps در ژانر ماجراجویی است که بلافاصله پس از وقایع اوری و جنگل کور اتفاق می افتد و توسط درخت روح در جنگل نیون روایت می شود. آخرین تخم کورو از تخم بیرون می‌ آید و یک جغد به دنیا می‌آورد که اوری، نارو و گومو او را کو نام می‌گذارند و به عنوان عضوی از خانواده خود بزرگ می‌کنند. کو که با بال آسیب دیده به دنیا می آید، نمی تواند پرواز کند تا زمانی که گومو پر کورو را به آن بچسباند.

دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps برای کامپیوتر

Ori and the Will of the Wisps یک بازی ویدئویی ماجراجویی در سال 2020 است که توسط Moon Studios توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این عنوان که در جریان E3 2017 معرفی شد، دنباله مستقیم Ori and the Blind Forest محصول 2015 است و در مارس 2020 برای Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد. بازی تداوم روایت را با جنگل کور حفظ می کند و سفر شخصیت اصلی سریال اوری را در منطقه جدیدی به نام نیون دنبال می کند. این بازی مبارزات بزرگ جدیدی را معرفی می‌ کند و جلوه‌ های بصری آن از آثار هنری دو بعدی در جنگل کور بازنگری شده است.

دانلود بازی ORI AND THE WILL OF THE WISPS برای PC| گیمباتو

پس از انتشار بازی کامپیوتری Ori and the Will of the Wisps مورد تحسین گسترده جهانی قرار گرفت. و در میان بازی های ویدیویی که ارزش های هنری را نشان می دهند، قرار گرفت, و منتقدان بازیکنان, داستان بازی، شخصیت ها، تصاویر، مبارزات، عناصر کاوش، محیط ها، دنباله های تعقیب و گریز و موسیقی متن بازی را مورد تحسین قرار دادند.

Ori and the Will of the Wisps یک بازی در دسته مترویدوانیا(سکوبازی) دو بعدی است. یک بازی پلتفرم با تاکید بر اکتشاف، جمع‌آوری آیتم‌ ها و ارتقاء، و بازگشت به مناطق غیرقابل دسترس قبلی. بازیکن اوری، یک روح نگهبان سفید را کنترل می کند. به عنوان Ori، بازیکنان باید بپرند، بالا بروند، سر بخورند، و بین پلتفرم های مختلف حرکت و کاوش کنند تا معماهای پیچیده را حل کنند. گیم‌ پلی به شکل Metroidvania باز می‌ شود، با توانایی‌ ها و ارتقاء های جدید که به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا مناطقی از نقشه را که قبلاً غیرقابل دسترس بوده‌ اند، باز کنند. برخی از عناصر اساسی گیم پلی از فرنچایزهای Rayman و Metroid الهام گرفته شده اند.

دانلود بازی ORI AND THE WILL OF THE WISPS برای PC| گیمباتو

برخلاف نسخه قبلی به جای قرار دادن دستی “پیوندهای روح” به ذخیره خودکار متکی است, که می‌ توان آن را در طول بازی خریداری یا پیدا کرد تا آمار Ori را ارتقا یا تغییر دهد. حملات Ori را می توان از طریق یک منوی شعاعی مناسب مدیریت کرد، و گوی هایی برای افزایش سلامت و انرژی Ori را می توان در سراسر نقشه یافت. حالت جدیدی به نام Spirit Trials به بازی اضافه شده که, این حالت بازیکنان را به چالش می کشد تا در سریع ترین زمان ممکن برای رسیدن به هدف مسابقه دهند. برای تقویت رقابت و استراتژی، بازیکنان می‌ توانند بهترین زمان‌ ها و مسیرهای طی شده توسط بازیکنان دیگر را ببینند. Will of the Wisps همچنین ماموریت های جانبی را از NPC ها برای به دست آوردن آیتم های کلکسیونی مانند Gorlek Ores معرفی می کند که برای گسترش منطقه هاب بازی استفاده می شود.

دانلود بازی ORI AND THE WILL OF THE WISPS برای PC| گیمباتو

داستان بازی Ori and the Will of the Wisps بلافاصله پس از وقایع اوری و جنگل کور اتفاق می افتد و توسط درخت روح در جنگل نیون روایت می شود. آخرین تخم کورو از تخم بیرون می‌آید و یک جغد به دنیا می‌ آورد که اوری، نارو و گومو او را کو نام می‌گذارند و به عنوان عضوی از خانواده خود بزرگ می‌کنند. کو که با بال آسیب دیده به دنیا می آید، نمی تواند پرواز کند تا زمانی که گومو پر کورو را به آن بچسباند. کو و اوری به پروازی می روند که در نهایت آنها را از نیبل خارج می کند و به نیوون می برد، جایی که طوفانی آنها را از هم جدا می کند. همراهان عزیز هم اکنون می توانید این بازی را با لینک رایگان از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps v20201119-ElAmigos:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.51GB Download
دانلود فیت گرل Ori and the Will of the Wisps-FitGirl:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.55GB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید

————————————————————————————————————————-

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 2 جایزه بفتا
6 برنده و 16 نامزدی در مجموع

رده سنی:E
برای افراد سنین بین 6الی9 سال مناسب است.

دارای میانگین نمرات 89 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen 3 | Intel i5 Skylake AMD Athlon X4 | Intel Core i5 4460 CPU
Nvidia GTX 970 | AMD RX 570 Nvidia GTX 950 | AMD R7 370 VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
20GB 20GB HHD
Windows 10 Windows 10 OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی