logo.gamebato
دانلود بازی Halo 2 برای کامپیوتر – هیلو 2 یک بازی تخیلی و تیراندازی از سری بازی های دنباله دار هیلو استودیو بانجی است که بازیکن کنترل مستر چیف شخصیت تخیلی را برعهده دارد که برای نجات زمین با استفاده از سلاح های مختلف با بیگانگان مبارزه می کند.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Halo 2 برای کامپیوتر – هیلو 2 یک بازی تخیلی و تیراندازی از سری بازی های دنباله دار هیلو استودیو بانجی است که بازیکن کنترل مستر چیف شخصیت تخیلی را برعهده دارد که برای نجات زمین با استفاده از سلاح های مختلف با بیگانگان مبارزه می کند.

دانلود بازی Halo 2 برای کامپیوتر

هیلو 2 یک بازی تیراندازی کامپیوتر شوتر اول شخص ساخت استودیو Bungie می باشد که توسط Microsoft Game Studios در تاریخ نوامبر 2004 برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است. این دومین نسخه از سری بازی های Halo ساخت استودیوی Bungie است که شما می توانید گیم پلی را از دید اول شخص تجربه کنید. البته برای زمانی که در حال استفاده از وسایل نقلیه هستید، می توانید از دید سوم شخص استفاده کنید. استفاده از سلاح های مختلف، دشمنان گونان و انواع وسایل نقلیه یکی از مهمترین آپدیت های این نسخه نسبت به نسخه اصلی بازی Halo است.

Halo 2.banner2

پس از موفقیت Halo: Combat Evolved، انتظار می رفت که دنباله ای از آن ساخته شود. Bungie از نقاط طرح و عناصر گیم پلی که در اولین بازی خود حذف شده بودند، الهام گرفت، از جمله بازی چند نفره آنلاین. Halo 2 یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و اغلب به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی در تمام دوران ها ذکر می شود. این بازی به محبوب ترین عنوان در ایکس باکس لایو تبدیل شد و این رتبه را تا زمان انتشار Gears of War برای ایکس باکس 360 تقریبا دو سال بعد حفظ کرد. Halo 2 با بیش از 8 میلیون نسخه در سراسر جهان پرفروش ترین بازی نسل اول ایکس باکس است. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بازی چند نفره مورد تحسین قرار گرفت.

یک پورت از بازی برای ویندوز ویستا در سال 2007 منتشر شد و پس از آن یک بازسازی با کیفیت بالا به عنوان بخشی از مجموعه Halo: The Master Chief در سال 2014 منتشر شد. بسیاری معتقدند که این بازی با موفقیت بر اساس نسخه قبلی خود ساخته شد. علی رغم کمبودها گستردگی محتوا، آن را به یکی از بهترین بازی های اکشن تبدیل کرده است.

در رابطه با سلاح هایی که شما در اختیار دارید، باید این نکته را بدانید که هر سلاح ویژگی هایی دارد که در هر موقعیتی نمی توانید از آنها استفاده کنید. همچنین میزان چالش های بازی را با استفاده از 4 سطح سختی که وجود دارد می توانید تعین کنید. بازیکنان از ترکیبی از سلاح‌ها و وسایل نقلیه انسانی و پیمانی برای پیشرفت در سطوح بازی استفاده می‌کنند. بازیکن به طور همزمان می تواند از دو اسلحه استفاده کند. همچنین یک اسلحه را به صورت ذخیره همراه خود داشته باشد. برخی از اسلحه ها پس از شلیک های پی در پی داغ می شوند و نیاز است که آنها را تعویض کنید. بازیکنان می توانند وسایل نقلیه دشمن را ربوده و به سرعت کنترل آنها را به دست بگیرند. بازیکنان مجهز به یک سپر محافظ هستند که قابلیت بازسازی دارد. حالت کمپین بازی Halo 2 امکان بازی چند نفره را می دهد.

Halo 2.banner1

بازیکن در نقش Master Chief بازی می کنید و قرار است با موجودات بیگانه برای تصرف زمین مبارزه کنید. در بازی های چند نفره 4 سطح دشواری وجود دارد که عبارتند از Easy، Normal، Heroic و Legendary. اگر سختی بازی را افزایش دهید تعداد دشمنان، رتبه، سلامت و دقت دشمنان افزایش می یابد. این یک بازی بسیار محبوب است و با فروش بیش از 8 میلیون نسخه پرفروش ترین بازی کنسول ایکس باکس به حساب می آید. بازی های هیلو شامل بازی های نبرد تکامل Halo Combat Evolved ، هیلو 3، هیلو 4، هیلو 5 و هیلو اینفینیت می باشد که در تمامی این بازی ها مستر چیف شخصیت خیالی و قهرمان اصلی آنها به حساب می آید.

Halo 2.banner3

شما می توانید تمامی این بازی ها را از گیمباتو به صورت مستقیم دانلود کنید. گیمباتو به عنوان منبع بازی های کامپیوتری در ایران به شما کمک می کند تا بازی های مورد علاقه خود را به راحتی بر روی رایانه خود نصب کنید. بازی ها از قبل توسط گیمباتو اکسترکت، نصب، کرک و فعال سازی شده اند.

دانلود بازی Halo 2
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 3.5GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:M-15
برای افراد زیر 15سال شاید مناسب نباشد.

برنده 1 جایزه بتفا

برنده 6 جایزه و کاندید 7 جایزه دیگر

دارای میانگین نمرات 72 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Phenom II X4 960T / Intel Core i3-550 AMD Phenom II X4 960T / Intel Core i3-550 CPU
NVIDIA GeForce GTS 450 AMD Radeon HD 6850 VGA
4GB 2GB RAM
20GB 20GB HHD
Windows 10 Windows 7 OS
DirectX. 9 DirectX. 9 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی