تاریخ انتشار بازی Terrifier اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Terrifier اعلام شد

اولین نمایش فیلم Terrifier 3، سازنده بازی Relevo و ناشر Selecta Play یک بازی ویدیویی Terrifier آینده را با بازی آنتاگونیست بدنام مجموعه فیلم، Art the Clown، اعلام کردند. Terrifier: The ARTcade Game در سال 2025 روی چندین پلتفرم عرضه خواهد شد.

IGN تریلر Relevo و Selecta Play’s Terrifier: The ARTcade Game را به اشتراک گذاشت که سبک گیم پلی کلاسیک beat-’em-up و خشونت بیش از حد را به نمایش می گذارد. این تیزر تقریباً یک دقیقه‌ ای به صورت سینمایی آغاز می‌ شود که یک زوج به طرز وحشیانه‌ ای توسط دلقک کشته می‌ شوند. پس از آن، آرت با سلاح‌ های مختلف، از جمله یک گرز میخ‌ دار و یک تبر، شروع به غوغای خونین می‌ کند، زیرا تریلر به گیم‌ پلی با گرافیک‌ های قدیمی که یادآور دوران سگا جنسیس است تغییر می‌ کند. با شش سطح مختلف، این بازی نوید حرکت‌ های پایانی فوق‌ العاده، نبردهای رئیس در پایان هر مرحله، قدرت و سلاح‌ هایی مانند اره برقی و چاقو و غیره را می‌ دهد.

تاریخ انتشار بازی Terrifier اعلام شد

بازی‌ های بیشتر از دو مجموعه دیگر نمادین ترسناک

با گیم پلی مشابه Relevo’s Terrifier: The ARTcade Game، دو بازی کاملاً جدید مبتنی بر دو فرنچایز ترسناک نمادین هفته آینده در 18 اکتبر از Boss Team Games وارد بازار خواهند شد. RetroRealms: Ash vs Evil Dead و RetroRealms: Halloween را می توان به صورت جداگانه یا به عنوان یک مجموعه فیزیکی برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس خریداری کرد.

در بازی RetroRealms: Ash vs. Evil Dead، بازیکنان نقش Ash Williams را ایفا می‌ کنند و در مقابل گروهی از دشمنان و موجودات شیطانی قرار می‌ گیرند. مایکل مایرز، اسطوره اسلشِر ترسناک، جلوتر و مرکز بازی RetroRealms: Halloween است و گیمرها این شخصیت را کنترل می کنند. طرفدارانی که هر دو بازی را خریداری می‌ کنند، می‌ توانند شخصیت‌ های اصلی را به عنوان جایزه تعویض کنند.

طرفداران می توانند RetroRealms: Ash vs Evil Dead و RetroRealms: Halloween را به صورت دیجیتالی با قیمت 24.99 دلار خریداری کنند، در حالی که هر دو بازی مجموعاً با قیمت 49.99 دلار به صورت فیزیکی در دسترس خواهند بود. نسخه کلکسیونی با قیمت 79.99 دلار در دسترس است. بازی Relevo و Selecta Play’s Terrifier: The ARTcade در سال 2025 روی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

جدیدترین بازی ها و اخبار حوزه گیم را در گیمباتو رصد کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی