زمین های جشنواره عالی را در حالت آماده طراحی کنید، سپس خود رویداد را در حالت “زنده” مدیریت کنید! گروه‌های موسیقی را رزرو کنید، قرارداد
زمین های جشنواره عالی را در حالت آماده طراحی کنید، سپس خود رویداد را در حالت “زنده” مدیریت کنید! گروه‌های موسیقی را رزرو کنید، قرارداد امضا کنید، گل بکارید، توالت‌ها

دانلود بازی Festival Tycoon برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Festival Tycoon می‌توانید جشنواره موسیقی خود را از درون یک زمین کوچک شروع کرده و در ادامه به یک رویداد جهانی افسانه ای تبدیل کنید. می‌توانید از همکاری با گروه‌ها و برندها استفاده کرده و به شهرت عالی و کسب درآمدهای کلان برسید..همه گروه های موسیقی از جلمه مانند فولک، راک و تکنو را می‌توانید استخدام کرده و بودجه محدودی را با سلیقه خودتان متعادل کنید.

دانلود بازی Festival Tycoon برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Festival Tycoon یک بازی شبیه سازی کامپیوتر می باشد , می توانید در آن می‌توانید موسیقی خودتان را بسازید و با شخصیت های بازی تعامل کنید و یا طراحی یک موضوع، استفاده و ایجاد نقشه‌های سفارشی، لودینگ موسیقی محلی و هزاران المان دیگر در دسترس شما هستند. همراه با قراردادهای بزرگ، مسئولیت بزرگی هم روی دوش شما خواهد بود. با شروع نمایش هم قرار نیست که چالش‌های شما به پایان برسد. همچنان باید مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

دانلود بازی Festival Tycoon برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Festival Tycoon در سال 2022 منتشر شد این بازی را شرکت Johannes Gäbler ساخته و توسعه داده است و کمپانی بازی سازی Future Friends Games آن را به بازار عرضه کرد.ژانرهای این بازی استراتژیک و شبیه سازی می باشد. همین الان شما می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و جشنواره مورد علاقه خود را بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی