logo.gamebato
سایه فرانک استون بر فراز سدار هیلز خودنمایی می کند، شهری که برای همیشه توسط گذشته خشونت آمیز او تغییر کرده است. همانطور که گروهی
امتیاز:
3.9/5
سایه فرانک استون بر فراز سدار هیلز خودنمایی می کند، شهری که برای همیشه توسط گذشته خشونت آمیز او تغییر کرده است. همانطور که گروهی از دوستان جوان در شرف

دانلود بازی The Casting of Frank Stone برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی The Casting of Frank Stone در دهه 1980 روایت می شود , شما کنترل یک گروه فیلمبرداری را بر عهده می گیرید که برای پروژه ی جدید خود که یک فیلم ترسناک می باشد وارد شهر سدار هیلز می شوند. نقش اول این فیلم یک بازیگر فراموش شده می باشد که در زمان های قدیم بسیار معروف بوده و الان می خواهد یکبار دیگر با این فیلم و پروژه ی جدید بدرخشد که به زودی متوجه می شود که یک دسیسه هایی در پشت پرده رخ داده است که باعث شده وی به این شهر نفرین شده بیاید. این شهر زادگاه یک شخصیت ترسناک بوده است که وجودش سایه ی ترسناکی بر روی این شهر ایجاد کرده بود , آن شخصیت کسی نیست جز فرانک استون.

دانلود بازی The Casting of Frank Stone برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Casting of Frank Stoneدر اصل یک اسپین آف برای بازی Dead by Daylight به حسا می آید در طول بازی شما کارهایی می کنید و یا تصمیم های می گیرید که یا در لحظه و یا بعدا در روند بازی شما تاثیر خواهد گذاشت و از این جهت بازی برای شما تکراری نمی شود. شما می توانید روابط بین شخصیت های که باهاشون بازی می کنید را یا قوی تر و یا ضعیف تر بکنید که این مورد هم پیامدهای خاص خودش را خواهد داشت. گیم پلی بازی هم شامل حل معما و گشت و گذار در مکان های تاریک شهر هیلز می شود و می توان به جرات گفت این مورد به طرز عجیبی خوب انجام شده است. در بعضی از مرحله های بازی شما باید سریع یک تصمیم را بگیرید برای مثال در یک جا می توانید انتخاب کنید به یک شخصیت دیگر کمک کنید و یا خودتان به تنهایی فرار کنید.

دانلود بازی The Casting of Frank Stone برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Casting of Frank Stone جدید ترین محصول شرکت بازی سازی Supermassive Games می باشد این شرکت بازی سازی در کارنامه خود بازی های The Quarry و Until Dawn را دارد می توان به جرات گفت این شرکت از معدود شرکت های می باشد که بازی های AAA انتخاب محور با پایان های متفاوت می سازد. شرکتی که این بازی را به بازار عرضه کرد , Behaviour Interactive می باشد. سبک های اصلی این بازی Choices Matter و Multiple Endings می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , رازآلود , ماجراجویی , جنایی , هیجان انگیز می باشد. این بازی در تاریخ 4 سپتامبر سال 2024 برای PS5 , Xbox S و کامپیوتر عرضه شد نمراتی که منتقدان به این بازی داده اند 69 می باشد که نسبت به کارهای قبلی این 2 استدیو افت زیادی به حساب می آید. اگر شما به دنبال یک بازی هستید که درش با تصمیم های خود مسیر بازی را عوض کنید این بازی جدید گزینه بسیار مناسبی می باشد. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را به همراه آخرین آپدیت خود از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام آن را نصب و اجرا بکنید , سعی کنید همه شخصیت های بازی را از شهر سدار هیلز زنده خارج کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی