logo.gamebato
یک بازی تاکتیکی ترکیبی از مبارزات نوبتی XCOM با داستان، اکتشاف، مخفی کاری و استراتژی. کنترل تیمی از جهش‌یافته‌ها را در دست بگیرید که در
امتیاز:
3.9/5
یک بازی تاکتیکی ترکیبی از مبارزات نوبتی XCOM با داستان، اکتشاف، مخفی کاری و استراتژی. کنترل تیمی از جهش‌یافته‌ها را در دست بگیرید که در زمینی پس از انسان حرکت

Mutant.Year .Zero Road.to .Eden .banner1

داستان بازی Mutant Year Zero: Road to Eden حول محور گروهی از شخصیت‌ها، شامل یک انسان جهش‌یافته به نام “بروت” و یک اردک به نام داکس، و در آخر یک خوک به اسم Bormin می‌چرخد. هر کدام از این 3 شخصیت دارای ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند.این گروه به سفر خود ادامه می‌دهد تا به مقصدی فرضی به نام “ادوین” برسد، جایی که امید است به پاسخ‌هایی برای زندگی خود و دنیای اطرافشان دست پیدا کنند. بازیکنان در نوبت‌های مختلف با استفاده از تاکتیک‌های استراتژیک و توانایی‌های منحصر به فرد شخصیت‌ها، با دشمنان مبارزه می‌کنند.

دانلود بازی Mutant Year Zero: Road to Eden برای PC | گیمباتو.
بازی Mutant Year Zero: Road to Eden یک بازی در ژانر نفش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , قبل از اینکه به نبرد بروید، محیط اطراف را به دقت بررسی کنید. مخفی‌کاری می‌تواند به شما کمک کند که دشمنان را یکی یکی از بین ببرید یا وضعیت بهتری برای نبرد انتخاب کنید. با انجام ماموریت‌های اصلی و فرعی، داستان بازی را پیش ببرید. توجه به دیالوگ‌ها و انتخاب‌های داستانی، تاثیر زیادی بر روند بازی دارد. چالش‌های اخلاقی و تصمیم‌گیری‌های مهم در حین بازی می‌تواند مسیر و نتیجه داستان را تحت تأثیر قرار دهد. بازیکنان می‌توانند انتخاب‌هایشان را بر اساس سبک بازی و استراتژی شخصی خود انجام دهند. اما مهم ترین چیز در این بازی مدیریت منابع می باشد , دقت کنید که منابع خود را مدیریت کنید. زمان‌های خالی برای بازیابی و ترمیم شخصیت‌ها نیز مهم است.

Mutant.Year .Zero Road.to .Eden .banner3

بازی کامپیوتری Mutant Year Zero: Road to Eden یک بازی در سبک Turn-Based می باشد و دیگر ژانرهای این بازی استراتژیک , نقش آفرینی , اکشن , تیراندازی , محفی کاری , بقا می باشد. شرکت سازنده این بازی The Bearded Ladies می باشد و آن را توسعه داده است و وظیفه ی عرضه اش را به شرکت بازی سازی Funcom سپرد. این استدیو بازی این بازی در تاریخ 4 دسامبر سال 2018 برای پلفترم های Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, GeForce Now, Microsoft Windows می باشد. ژانرهای این بازی استراتژیک , نقش آفرینی , اکشن , تیراندازی , محفی کاری , بقا می باشد. منتقدان به این بازی نمره خوب رو به بالایی اختصاص داده اند و کاربران استیم نیز با وجود برچسب قیمت 35 دلاری بسیار از خرید خود راضی هستند. شما اگر به دنبال یک Turn-base سرگرم کننده هستید می توانید این بازی یا بازی بی نظیر و افسانه ای Baldur’s Gate 3 که در همین سبک می باشد را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده سپس آن را نصب و استخراج بکنید , و با این تیم 3 نفره ی عجیب و غریب راهی ماجراجویی برای پیدا کردن مقصد ادن بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی