logo.gamebato
DAVE THE DIVER یک RPG ماجراجویی معمولی و تک نفره است که شامل کاوش در اعماق دریا و ماهیگیری در طول روز و مدیریت رستوران
امتیاز:
3.9/5
DAVE THE DIVER یک RPG ماجراجویی معمولی و تک نفره است که شامل کاوش در اعماق دریا و ماهیگیری در طول روز و مدیریت رستوران سوشی در شب است. به

DAVE.THE .DIVER .banner1

Dave the Diver یک بازی ماجراجویی و شبیه‌سازی زیر آب است که در آن شما وارد جهان زیر آب می‌شوید و باید به عنوان یک غواص حرفه‌ای از موانع گوناگونی مانند ماهی‌ها، جانوران دریایی و لاوا دریایی عبور کنید. با استفاده از تجهیزات غواصی مختلف، شما باید به دنبال گنج‌های مخفی در اعماق آب بگردید و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید.

دانلود بازی DAVE THE DIVER برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی DAVE THE DIVER یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , در بازی Dave the Diver، شما با استفاده از کلیدهای کنترلی مختلف می‌توانید شخصیت خود را حرکت دهید و از تجهیزات غواصی مختلف استفاده کنید. با حرکت در اعماق آب و برخورد با موانع مختلف، شما می‌توانید به دنبال گنج‌ها و ماموریت‌های خود بگردید. شخصیت بازی دارای توانایی‌های غواصی مختلفی است از جمله توانایی شنا، تنفس تحت آب، استفاده از وسایل غواصی و مقابله با موانع دریایی. با پیشروی در بازی و تکمیل ماموریت‌های مختلف، شما می‌توانید توانایی‌های شخصیت خود را بهبود ببخشید و به سطوح بالاتری از جهان زیر آب دست یابید.

دانلود بازی DAVE THE DIVER برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری DAVE THE DIVER یک بازی کم حجم برای کامپیوتر می باشد اما اشتباه نکنید و گول کم حجم بودن این بازی رو نخورید , این بازی در همه عرصه ها موفق بوده و تونسته هم دل کاربرا استیم همچنین منتقدان را با هم به دست آورد , علاوه بر نمره ی فوق العاده 90 جایزه ها را نیز درو کرده است. استدیو بازی سازی MINTROCKET این بازی را ساخته و همین شرکت بازی سازی خودش در تاریخ 29 ماه ژوئن سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , نقش آفرینی , شبیه سازی , اکشن می باشد. شما همراهان عزیز سایت گیمباتو می توانید این بازی را در یک پارت دانلود کرده و به راحتی استخراج کنید , نصب و اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی