رقص شمن را به کار بگیرید. روح پدرت را باز پس بگیر با خدای مرگ در Tales of Kenzera™، سرزمین زیبا و خائن Kenzera را
رقص شمن را به کار بگیرید. روح پدرت را باز پس بگیر با خدای مرگ در Tales of Kenzera™، سرزمین زیبا و خائن Kenzera را شجاع کنید: ZAU، یک ماجراجویی

دانلود بازی Tales of Kenzera™: ZAU برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Tales of Kenzera™: ZAU در نقش زائو، شمن جوانی که با خدای مرگ چانه می‌زند تا بابای خود را از تاریکی بازگرداند، در سرزمین‌های زیبا و خائن کنزرا ماجراجویی کنید. با قدرت های کیهانی و شجاعت آزمایش نشده خود، به سرزمین های اسطوره ای ناشناخته پیش می روید.در این بازی، شما در نقش یک افسانه‌ای قهرمان قرار می‌گیرید که باماجراجویی های مختلف و مبارزات شدید برای نجات دنیای Kenzera رو به رو میشوید. با موجودات و آدم‌های جذابی آشنا شده و با استفاده از توانایی های ویژه خود، داستان بازی را پیش می‌برید و به دنیای وسیع Kenzera رنگ و زندگی می بخشید.

دانلود بازی Tales of Kenzera™: ZAU برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Tales of Kenzera™: ZAU یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , در بازی Tales of Kenzera™: ZAU، باید از طریق انجام ماموریت‌ها، جمع‌آوری اجناس، مبارزه با دشمنان و ارتقاء شخصیت خود، پیشروی کنید. برای پیشروی در این بازی، شما باید داستان زیبا و جذاب این دنیای فانتزی را بررسی کنید و با قدرت‌ها، تعدادی از انسان‌ها و دیگر موجودات آشنا شوید. با انجام ماموریت‌ها و حل معماها، ارتقاء و تقویت شخصیت خود را انجام دهید تا به محیط‌های جدید دسترسی پیدا کنید. با بررسی نقش‌ها و قابلیت‌های مختلف شخصیت‌ها، بهترین استراتژی را برای مبارزه با دشمنان خود انتخاب کنید و به دنبال رازها و اسرار این دنیای پر از ماجراجویی بگردید. با هوش، استراتژی و هماهنگی مناسب بازی کنید تا به پیروزی و پیشرفت در بازی برسید.

دانلود بازی Tales of Kenzera™: ZAU برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Tales of Kenzera™: ZAU در تاریخ 24 آپریل سال 2024 به بازار ارائه شد. این بازی را شرکت بازی Surgent Studios توسعه داده است و ساخته است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , فانتزی , پلتفرمر , اکشن می باشد. برای پلتفرم های PlayStation 5, Nintendo Switch, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S عرضه شده است. نمره نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرده است , شما می تونید نسخه شبیه‌ساز شده کنسول نینتندو سوییچ روی کامپیوتر این بازی را در 2 پارت از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و دنیای Kenzera را نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی