logo.gamebato
برای جنگیدن با کثیفی آماده اید؟ وسایل مورد نیاز خود را جمع کرده و کسب و کار کوچک مختص به خود را شروع کنید. به
امتیاز:
3.9/5
برای جنگیدن با کثیفی آماده اید؟ وسایل مورد نیاز خود را جمع کرده و کسب و کار کوچک مختص به خود را شروع کنید. به مکان های عمومی بروید و

دانلود بازی PowerWash Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی PowerWash Simulator وسایل شست و شو خود را جمع کنید و با تمیز کردن کثیفی ها به آرامش روحی برسید. بدون رتبه بندی و رقابت در آرامش کامل شروع به بازی کنید و برای خود امتیاز جمع کنید. کل محوطه برای شما است و میتوانید به راحتی در محیط قدم بزنید و هرجایی که کثیفی دیدید شروع به تمیز کردن کنید. با حوصله و دقت کافی کار ها را پیش ببرید تا از روند آرامش بخش بازی لذت ببرید. 

دانلود بازی PowerWash Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی شبیه سازی کامپیوتری PowerWash Simulator به شما اجازه میدهد که با وسایل مختلف ولی نچندان زیاد به جنگ با کثیفی بروید. شما میتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و برای خود سرمایه جمع کنید. ماشین های خاکی و به شدت کثیف را تحویل گرفته اما در آخر ماشینی فوق العاده تمیز تحویل مشتری دهید. پس از کمی پیشرفت میتوانید کارتان را توسعه دهید و به محل درخواستی مشتریانتان بروید تا جایی که میخواهد را تمیز کنید. در محیط های عمومی مانند پارک ها و شهربازی ها شروع به کار کنید و خلاقیت خود را بکار بگیرید.

دانلود بازی PowerWash Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی PowerWash Simulator یک بازی فانتزی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی FuturLab ساخته و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Square Enix به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی سرگرم کننده و آرامش بخش را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی