نبرد اصیل جنگ سرد را تجربه کنید و به مبارزه برای جزیره گسترده و میانی اقیانوس اطلس اورون و قلمرو کوچکتر و فراساحلی آن، آرلند
نبرد اصیل جنگ سرد را تجربه کنید و به مبارزه برای جزیره گسترده و میانی اقیانوس اطلس اورون و قلمرو کوچکتر و فراساحلی آن، آرلند بپیوندید – یا نقش استاد

دانلود بازی Arma Reforger برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Arma Reforger  شما محیطی معتبر و جنگ زده را می‌بینید و حتی سناریوهای منحصربه‌فردی هم به‌صورت ریل تایم با حالت مدیریت بازی مستر وجود دارد که انگیزه بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند. شما باید به سرزمین Everon بازگشته و نبردهای بیشتری را در این سری بازی تجربه کنید. این بازی را می‌توانیم اولین گام به سوی آرما ۴ بدانیم که یک پلتفرم همه جانبه بوده و خلاقیت بازیکنان خود را طلب می‌کند.

دانلود بازی Arma Reforger برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Arma Reforger که یک بازی جنگی برای کامپیوتر می باشد , المان‌هایی را می‌بینید که یقینا دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها هیجانات شما را بالا خواهد برد. قرار است که باز هم به جزیره اورون باز گردید. این جزیره ۵۱ کیلومتر مربعی در میانه اقیانوس اطلس جریان دارد و می‌توانید به مجمع الجزایر مالدن بروید. از جنگل‌های پهن گرفته تا رودخانه‌های جاری بسیاری در بازی وجود دارد و شهرهایی را خواهیم دید که با کوه‌های سخت احاطه شده‌اند. کافی است که به عنوان سرباز به ارتش پیوسته و نبردهای واقع بینانه جنگ سرد را تجربه کنید.

دانلود بازی Arma Reforger برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Arma Reforger توسط استدیو Bohemia Interactive ساخته شده و همین کمپانی بازی سازی این بازی را در تاریخ 16 نوامبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , جنگی , تیراندازی , شبیه سازی , جهان باز , استراتژیک و اول شخص می باشد. شما می توانید همین الان آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و خود را برای هرج و مرجی کامل در جزیره Everon آماده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی