logo.gamebato
داستان “The Messenger” یک نینجای ناشناس از دهکده ای از نینجاها را دنبال می کند که پیام یک “قهرمان غربی” را پیشگویی می کند که
امتیاز:
3.9/5
داستان “The Messenger” یک نینجای ناشناس از دهکده ای از نینجاها را دنبال می کند که پیام یک “قهرمان غربی” را پیشگویی می کند که آنها را از دست “پادشاه

دانلود بازی The Messenger برای پی سی | گیمباتو

The Messenger یا پیام رسان یک پلتفرم اکشن با الهام از سری کلاسیک Ninja Gaiden است. بازیکنان یک نینجا به نام “پیام رسان” را کنترل می کنند که او در تلاش برای ارائه یک طومار است. مسنجر در ابتدا دارای تکنیکی به نام “Cloudstepping” است که به او اجازه می دهد پس از حمله به دشمن، شی یا پرتابه، یک پرش اضافی در هوا انجام دهد. با پیشرفت بازی، مسنجر توانایی های جدیدی مانند بالا رفتن از دیوارها، سر خوردن در هوا، حملات دوربرد شوریکن و استفاده از یک قلاب برای پیشبرد خود را از طریق موانع و دشمنان به دست می آورد.

دانلود بازی The Messenger برای کامپیوتر | گیمباتو

توسعه این بازی به عنوان یک پروژه شخصی بین تیری بولانجر و فیلیپ دیون با الهام از نینجا گایدن و سایر بازی های 8 بیتی و 16 بیتی که بولانجر در کودکی بازی می کرد آغاز شد. پس از یک سال توسعه، افراد بیشتری برای ایجاد استودیو Sabotage به پروژه پیوستند. این بازی با استقبال خوب منتقدان مواجه شد. به خصوص با تمجید از تغییرات گیم پلی، موسیقی و گرافیک آن.

دانلود بازی The Messenger برای PC | گیمباتو

مسنجر یک بازی کامپیوتری اکشن پلتفرم است که توسط استودیوی Sabotage توسعه یافته و توسط Devolver Digital برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. مسنجر یک بازی ویدئویی اکشن پلتفرم است که توسط استودیوی Sabotage توسعه یافته و توسط Devolver Digital برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. داستان یک نینجا از دهکده ای را دنبال می کند که یک “قهرمان غربی” را پیشگویی می کند که آنها را از دست پادشاه شیطان نجات خواهد داد. پس از تحقق پیشگویی، قهرمان غربی نینجا را به عنوان پیام رسان منصوب می کند و وظیفه دارد طوماری را به کوه ببرد… پیشنهاد ما اینجا در وبسایت گیمباتو آن است که خودتان ادامه ی ماجرا را دنبال کنید ! به این منظور با استفاده از لینک مستقیم موجود در بخش دانلود همین صفحه این بازی را با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده، سپس بعد از استخراج از حالت فشرده، به نصب و اجرای آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی