Scars Above یک تیرانداز اکشن ماجراجویی سوم شخص علمی تخیلی چالش برانگیز است که حس ارزشمند غلبه بر دشواری را با داستانی جذاب و پیچیده
Scars Above یک تیرانداز اکشن ماجراجویی سوم شخص علمی تخیلی چالش برانگیز است که حس ارزشمند غلبه بر دشواری را با داستانی جذاب و پیچیده ترکیب می کند که در

دانلود بازی Scars Above برای کامپیوتر | گیمباتو

اول بازی Scars Above دانشمند کیت را می بینیم که در حال بررسی یک ساختار هستند و در حال مشورت با تیم خود هستند اما ناگهان همه چیز سیاه می شود، و وقتی که به هوش می آیید خود را به تنهایی در یک سیاره بیگانه پیدا می کنید. در بازی Scars Above یک دنیای بیگانه و اسرار آمیز برای کاوش داریم که می‌توانید آیتم‌های فراوانی را برای پیشروی آسان‌تر در آن کشف کنید. یک ساختار بیگانه و مرموز در بازی می‌بینیم که کل جهان را مبهوت خود کرده و بشریت را در خطری بزرگ قرار می‌دهد.

دانلود بازی Scars Above برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Scars Above که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد , تیم خود را در سراسر فضا قرار داده و سیاره خورشیدی را محاصره کنید. شما در نقش دکتر کیت وارد هستید که یکی از اعضای اسکارها بوده و گیج و مبهوت در محیطی عجیب از خواب بیدار می‌شود. شما برای پیدا کردن خدمه خود و کشف رمز و رازهای مختلف، باید اقدامات خاصی را انجام دهید. باید استقامت خود را بالا برده و از ضعف مدیریتی در دیگر نقاط کهکشان هم به نفع خود استفاده کنید. از تاکتیک‌های موثر بهره برده و حملات متنوعی را بر علیه تیم‌های دیگر انجام دهید. همه چیز قرار نیست که طبق برنامه پیش رود و مشکلات بیشتری را هم خواهیم داشت.

دانلود بازی Scars Above برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Scars Above توسط شرکت Mad Head Games توسعه و ساخته شده است و کمپانی بازی سازی Prime Matter وظیفه انتشار این بازی را بر عهده داشته است. این بازی در ماه فوریه سال 2023 به بازار عرضه کرده است و ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , تخیلی , تیراندازی و ترسناک می باشد. شما کاربران عزیز سایت گیمباتو می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این جهان خطرناک برای نجات بشریت تلاش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی