کبک شمالی، 1970. یک مه عجیب -بروم- در حال جدا کردن یک روستای معدنی روستایی از واقعیت آرام آن است. او اسرار منطقه را در
کبک شمالی، 1970. یک مه عجیب -بروم- در حال جدا کردن یک روستای معدنی روستایی از واقعیت آرام آن است. او اسرار منطقه را در حالی که برای بقای خود

دانلود بازی Kona II Brume برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Kona II Brume در سال ۱۹۷۰ جریان داشته و وارد یک دهکده معدنی خواهید شد. شما وظیفه دارید که نقش خود به عنوان کارآگاه کارل فابرت را بازگردانده و به سراغ کشف سرنخ‌های مختلف در چنین جهانی روید. در این بازی، یک سری معما خواهیم داشت و نیروهای مخربی هم قصد تحریف شما از اصل ماجرا را دارند. می‌توانید در مناظر پوشیده از برف حرکت کرده و با یک سری قربانیان و بازمانده‌ها رو به رو شوید.

دانلود بازی Kona II Brume برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Kona II Brume که یک بازی رازآلود برای کامپیوتر می باشد , باید یک سرزمین خیالی به نمایش می‌گذارد که در شمال کانادا قرار دارد. باید از دهکده‌های مختلف عبور کرده و مبارزه خود را دامه دهید. می‌توانید سرنخ‌های بازی را از کلبه‌های چوبی جستجو کرده و به سراغ بازدید از دریاچه اطراف دهکده روید. تحقیق و پیدا کردن سرنخ‌ها مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. باید در کنار آن زنده مانده از شانس‌های زندگی خود استفاده کنید. ماموریت نهایی شما این است که راز تاریک پشت سرزمین را پیدا کرده و آن را از بین ببرید.

دانلود بازی Kona II Brume برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Kona II Brume توسط استدیو Parabole ساخته شده و توسعه یافته است , شرکت بازی سازی Ravenscourt این بازی در ماه اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , اکشن , رازآلود , ترسناک , تخیلی ,جهان باز و اول شخص می باشد. شما دوستانی که به اینجور بازی های گشت و گذار علاقه دارید می تونید همین الان از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و اسرار این شهر خیالی را کشف کنید و برای بقا با دشمن های خود بجنگید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی