با شکل دادن به تمدنی به همان اندازه که هستید، تاریخ را بازنویسی کنید. 60 فرهنگ از دوران باستان تا عصر مدرن را با هم
با شکل دادن به تمدنی به همان اندازه که هستید، تاریخ را بازنویسی کنید. 60 فرهنگ از دوران باستان تا عصر مدرن را با هم ترکیب کنید تا امپراتوری خود

دانلود بازی HUMANKIND – Cultures of Oceania برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Humankind به Civilization شباهت دارد. در این بازی، بازیکنان تمدن خود را از ابتدا به رشد و توسعه می‌برند و در طول تاریخ به فناوری‌های جدید دست پیدا می‌کنند. همچنین، آن‌ها می‌توانند قدرت‌های دیپلماتیک، نظامی و علمی خود را ارتقاء دهند. بازی این امکان را به بازیکن می‌دهد که در هر دوره تاریخی از بین ۱۰ نوع تمدن، یکی را انتخاب کند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

دانلود بازی HUMANKIND – Cultures of Oceania برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی HUMANKIND که یک بازی استراتژیک برای کامپیوتر می باشد , با ترکیب کردن ۶۰ فرهنگ مختلف در تاریخ بشریت، مدنیت خودتان را بسازید. با مصر باستان شروع کنید، بعد از آن راهتان را در بین رومی‌ها باز کنید , چهره‌ها و حوادث تاریخی واقعی رو‌به‌رو شوید، کشف‌های بزرگ علمی را شاهد باشید، و به عجایب‌های دنیا سربزنید. هر تصمیمی که در بازی اخذ می‌کنید، مستقیما بر روی داستان شما تاثیر گذار خواهد بود.هر نبردی را که پیروز شوید؛ بر شهرت شما می‌افزاید و باعث می‌شود یک تاثیر دائمی بر جهان بگذارید. بازیکنی که بیشتری شهرت را داشته باشد، همیشه برنده است.

دانلود بازی HUMANKIND – Cultures of Oceania برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری HUMANKIND توسط استدیو AMPLITUDE Studios ساخته شده و این استدیو این بازی را توسعه داده است و کمپانی بازی سازی SEGA آن را در سال 2021 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی استراتژیک , تاریخی , شبیه سازی , جهان باز و بقا می باشد. این بازی کاندید دریافت 1 جایزه نیز شده است و شما همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در طول زمان و تاریخ یک تمدن منحصر به فرد خلق کنید , موفق باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی