logo.gamebato
Aquatico یک شهرساز کلاسیک است که در اعماق دریا قرار دارد. به طور استراتژیک یک مستعمره زیر آب در بالای کف اقیانوس بسازید و با
امتیاز:
3.9/5
Aquatico یک شهرساز کلاسیک است که در اعماق دریا قرار دارد. به طور استراتژیک یک مستعمره زیر آب در بالای کف اقیانوس بسازید و با چالش هایی که زندگی اقیانوسی

دانلود بازی Aquatico برای کامپیوتر |  گیمباتو

بازی Aquatico یک تجربه شهرسازی برای بقای زیر آبی است که در کف اقیانوس قرار دارد. سطح زمین به یک زمین بایر تبدیل شده است و بشریت را وادار می‌کند تا هر امیدی را برای شروعی جدید به اعماق زیر دریا سرازیر کند. می‌توانید پایگاه خود را در سطوح مختلف ساخته و از بستر دریا برای ایجاد زیر ساخت‌های اصلی و تاسیسات تولیدی استفاده کنید.

K[دانلود بازی Aquatico برای کامپیوتر |  گیمباتو

در بازی Aquatico که یک بازی تخیلی کامپیوتر می باشد , حالا می‌توانید لایه‌های گنبدی را از سر خود گذرانده و از خطرات اعماق فرار کنید. زیست‌گاه متنوع را کشف کرده و به سراغ منابع دیگر بروید. خوانش دما را ایمن سازی کرده و سطوح مختلف پایگاه زیر آب خود را نیز مدیریت کنید. کوسه‌ها و نهنگ‌هایی را هم می‌بینیم که در شهر شما ازدحام می‌کنند و ممکن است که ایده آل شما نباشند.

دانلود بازی Aquatico برای کامپیوتر |  گیمباتو

بازی کامپیوتر Aquatico توسط شرکت Digital Reef Games ساخته شده است و کمپانی بازی سازی Overseer Games آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2023 منتشر شده است و تازگی ها به دست گیمرها رسیده است. ژانرهای این بازی تخیلی , شبیه سازی , استراتژیک و بقا می باشد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و شهر خود را در کف اقیانوس بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی