logo.gamebato
هنگامی که با همسرتان به دنبال شی با ارزشی میگردید، تحقیقاتتان شما را به خانه ای قدیمی و بزرگ میکشاند. در زیر شیروانی آنجا یک
امتیاز:
3.9/5
هنگامی که با همسرتان به دنبال شی با ارزشی میگردید، تحقیقاتتان شما را به خانه ای قدیمی و بزرگ میکشاند. در زیر شیروانی آنجا یک چیز عجیب و ترسناک پیدا

دانلود بازی The Room 4: Old Sins برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Room 4: Old Sins مهندسی جاه طلب به همراه همسرش به دنبال شی با ارزشی میگردند که سر از خانه ای از بزرگ در می آورند. در آنجا با چیزی عجیب و مرموز روبرو می شوند. خانه ای عروسکی بزرگ با تعداد زیادی اتاق در زیر شیروانی قرار گرفته است. وقتی نزدیک آن می شوید شما را به داخل خود می کشاند و در آنجا زندانی می شوید. حال باید برای فرار از این وضعیت ترسناک معما ها و پازل های پیچیده را حل کنید.

دانلود بازی The Room 4: Old Sins برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی رازآلود کامپیوتری The Room 4: Old Sins به شما این امکان را می دهد که باری دیگر با پازل های چالش برانگیز و پیچیده خود را به آزمایش بکشید. این نسخه در حال حاظر اخرین سری از بازی های The Room می باشد که در این بازی کیفیت اشیاء و نورپردازی بسیار تغییر کرده و بهتر شده است. همچنین تعداد مراحل و پازل هایی که در بازی موجود هستند از تمام نسخه های قبلی بیشتر و سخت تر شده اند. کاوش کنید و با پیدا کردن سرنخ های داخل هر اتاق، معماها را حل کنید تا به اتاق بعدی بروید و در آخر بتوانید از این وضعیت نجات پیدا کنید.

دانلود بازی The Room 4: Old Sins برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Room 4: Old Sins یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که در توسط تیم بازی سازی Fireproof Games ساخته و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. ترکیب بی نقص سبک پازل و سه بعدی این بازی بی نظیر و محبوب را خلق کرده است. همین حالا میتوانید از طریق سرور های پرسرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و برای چندسن ساعت سرگرم شوید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی