logo.gamebato
شما می‌توانید بارها را بارگیری کرده، آن‌ها را رانندگی کرده و در یک دنیای باز بزرگ ، محموله‌ها را به مقصد تحویل دهید. با دوستان
امتیاز:
3.9/5
شما می‌توانید بارها را بارگیری کرده، آن‌ها را رانندگی کرده و در یک دنیای باز بزرگ ، محموله‌ها را به مقصد تحویل دهید. با دوستان خود در کاروان‌های هیجان‌انگیز حمل

دانلود بازی Truck and Logistics برای کامپیوتر | گیمباتو

بله شما در بازی Truck and Logistics Simulator برای مدیریت و انجام وظایف مرتبط با بارگیری و تخلیه بارهای پیچیده با انواع وسایل نقلیه سنگین انتخاب شده اید. در این شبیه‌سازی بازی، مسئولیت دارین بیش از ۲۰ نوع وسیله نقلیه یکتا را کنترل کرده و محموله‌های متنوع را به طور مکرر به مشتریان ارسال کنید. از وانت‌های کوچک تا کامیون‌های بزرگ و سنگین، قادر به جابجایی بارها هستم و این ماموریت را انجام می‌دهید.

دانلود بازی Truck and Logistics برای کامپیوتر | گیمباتو

در Truck and Logistics Simulator بازی که شبیه سازی کامپیوتر می باشد , شما قادر به تدریجی خرید وسایل نقلیه جدیدی و ارتقاء ناوگان خود برای انجام کارهای سنگین حمل و نقل خواهید بود. همچنین، مأموریت‌هایی که در این بازی به شما سپرده می‌شود، در انواع مکان‌های شهری متفاوت انجام می‌شود، از جمله مناطق خارج از شهر و داخل شهر. در ماموریت‌های حساس، باید بارهای آسیب‌پذیر  را با دقت بارگیری و حمل کرده  به مقصد مشتری برسانید تا پاداش بیشتری دریافت کنید.

دانلود بازی Truck and Logistics برای کامپیوتر | گیمباتو

 

بازی کامپیوتر Truck and Logistics Simulator که در سال 2020 منتشر شد , شرکت سازنده و توسعه دهنده بازی این بازی Simula Games می باشد و کمپانی بازی سازی Aerosoft GmbH آن را به بازار عرضه کرد. این بازی در ژانرهای شبیه سازی , استراتژیک و جهان باز می باشد. همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و کالاهای مشتری های خود را با احتیاط جا به جا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی