logo.gamebato
بازی Volume در ژانر اکشن, مخفی کاری است که به بازیکن اجازه می دهد تا دوره های عملی را برنامه ریزی کند تا در سطوح مختلف پیشروی کند. داستان Volume بر اساس برداشتی مدرن از افسانه رابین هود است. رابرت لاکسلی یک دزد خرده پا است که دستگاهی به نام “ولوم” را پیدا می کند که به کاربر اجازه می دهد سرقت هایی را شبیه سازی کند که بخشی از یک کودتای مخفی نظامی است.
امتیاز:
3.9/5
بازی Volume در ژانر اکشن, مخفی کاری است که به بازیکن اجازه می دهد تا دوره های عملی را برنامه ریزی کند تا در سطوح مختلف پیشروی کند. داستان Volume بر اساس برداشتی مدرن از افسانه رابین هود است. رابرت لاکسلی یک دزد خرده پا است که دستگاهی به نام “ولوم” را پیدا می کند که به کاربر اجازه می دهد سرقت هایی را شبیه سازی کند که بخشی از یک کودتای مخفی نظامی است.

دانلود بازی Volume برای کامپیوتر

Volume یک بازی در ژانر اکشن, مخفی کاری است که توسط Mike Bithell Games ساخته شده است. این بازی برای Microsoft Windows، OS X و PlayStation 4 در آگوست 2015 منتشر شد. این بازی از مکانیک های مخفی کاری الهام گرفته از سری Metal Gear Solid استفاده می کند و به بازیکن اجازه می دهد تا دوره های عملی را برنامه ریزی کند تا در سطوح مختلف پیشروی کند. توسط نگهبانان، سگ ها و برجک های امنیتی خودکار برای رسیدن به اهداف خاص شناسایی می شوند. علاوه بر سطوح بازی، Volume از سطوح ساخته شده توسط کاربر پشتیبانی می کند که می تواند با دیگران به اشتراک گذاشته شود. این بازی برداشتی مدرن از افسانه رابین هود ارائه می‌ کند، جایی که یک دزد جوان نقشه‌ ای برای یک کودتای نظامی شامل دزدی‌ های مختلف را کشف می‌ کند و با استفاده از دستگاهی به نام “Volume” با کمک هوش مصنوعی خود این دزدی‌ ها را در فضای مجازی انجام می‌ دهد.

دانلود بازی Volume برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک  | گیمباتو

داستان بازی کامپیوتر Volume بر اساس برداشتی مدرن از افسانه رابین هود است. رابرت لاکسلی یک دزد خرده پا است که دستگاهی به نام “ولوم” را پیدا می کند که به کاربر اجازه می دهد سرقت هایی را شبیه سازی کند که بخشی از یک کودتای مخفی نظامی است. این دستگاه دارای یک هوش مصنوعی به نام آلن است که رابرت را در مورد نحوه استفاده از دستگاه راهنمایی می کند. رابرت تصمیم می‌ گیرد از این دستگاه برای پخش شبیه‌ سازی جنایات پرمخاطب در سراسر اینترنت به همان شیوه‌ ای که ویدیوهای Let’s Play بکار میگیرد، استفاده کند.

دانلود بازی Volume برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک  | گیمباتو

گیم پلی Volume توسط Bithell شبیه به عناصر مخفی کاری سری Metal Gear Solid طراحی شده است. این بازی در نمای سوم شخص از بالا به پایین از شبیه‌ سازی حجم ارائه می‌ شود، که طرح‌ بندی طبقه، آواتار، و چندین نگهبان و آنتاگونیست‌ های دیگر را نشان می‌ دهد که در منطقه گشت‌ زنی می‌ کنند. چندین گارد مختلف وجود دارد که هر کدام الگوهای حرکتی متفاوتی دارند و نحوه واکنش آنها به دیدن شخصیت بازیکن مختلف است. چنین نگهبان‌ هایی شامل کماندارانی هستند که دامنه دید طولانی دارند، سرکشانی که می‌ توانند در یک دایره کامل اطراف خود را ببینند، سگ‌ هایی که با حس بویایی کار می‌ کنند و بازیکن را با نزدیکی دنبال می‌ کنند، و برجک‌ های خودکاری که بسیار سریع‌ تر از سایر نگهبان‌ ها واکنش نشان می‌ دهند.

دانلود بازی Volume برای کامپیوتر بدون نیاز به کرک  | گیمباتو

در این بازی مخفی کاری کامپیوتر وقتی بازیکن مشخص شد، زمان کوتاهی برای تلاش برای شکستن خط دید و پوشش دارد، در غیر این صورت شبیه سازی، یا به طور کامل یا در آخرین ایست بازرسی که بازیکن از آن عبور کرده است، دوباره شروع می شود. نگهبانان طبق الگوهای ثابت رفتار می‌ کنند و بازیکن می‌ تواند با ایجاد سر و صدا آن‌ ها را مختل کند یا عمداً از خط دید خود عبور کند تا آنها را از مسیر گشت‌ زنی دور کند. بازیکن قادر به کشتن این دشمنان نیست، اما در طول داستان، زرادخانه ای از ابزارها را به دست می آورد تا حواس آنها را پرت کند و از شناسایی جلوگیری کند. هنگامی که بازیکن یک یا چند ابزار از این قبیل داشته باشد، می‌ تواند برای شخصیت خود یک بارگذاری ایجاد کند تا انتخاب کند که کدام ابزار را می‌ خواهد در یک سطح قرار دهد.

این بازی شامل 100 سطح مبتنی بر داستان است. علاوه بر این، این بازی دارای یک ویرایشگر سطح است که به کاربران اجازه می دهد تا ماموریت های شبیه سازی شده خود را ایجاد کنند. بازیکنان باید قبل از آپلود سطوح خود را تکمیل کنند تا با دیگران به اشتراک گذاشته شوند. اگر علاقمند به این سبک بازی های کامپیوتری هستید می توانید این بازی را به صورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید.

نسخه پایه
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 600MB Download
Update 1.0.15 BAT+Crack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 7MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 12 سال مناسب نمی باشد

دارای میانگین نمرات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.4Ghz CPU
1GB VGA
2GB RAM
3GB HHD
Windows +7 OS
DirectX 10 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی