logo.gamebato
مهره های جادویی و افسانه ای شطرنج به دست تاتوس ها افتاده اند. برای نجات دنیا تا دیر نشده است با آنها مبارزه کنید! نگهبان
امتیاز:
3.9/5
مهره های جادویی و افسانه ای شطرنج به دست تاتوس ها افتاده اند. برای نجات دنیا تا دیر نشده است با آنها مبارزه کنید! نگهبان ها همه جا هستند، نابودشان

دانلود بازی Raccoo Venture برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Raccoo Venture که محیطی پلتفرمر و سه بعدی دارد شما نقش راکونی را بازی خواهید کرد که باید دنیا خود را از هرج و مرج نجات دهد و نظم را دوباره به شهر برگرداند. داستان بازی از جایی شروع می شود که به خانه خود برمیگردید و متوجه دزدیده شدن مهره های جادویی شطرنج پدربزرگتان می شوید. حال باید به دنبال دزد مهره ها بگردید و آنها را پس بگیرید. شهر پر از نگهبان شده و همه قصد نابودی و کشتن شما را دارند، پس بسیار دقت کنید تا اتفاق ناگواری برایتان نیوفتد.

دانلود بازی Raccoo Venture برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی ماجراجویی کامپیوتری Raccoo Venture بیانگر نابودی دنیا است که شما به عنوان قهرمان بازی باید جلوی این اتفاق وحشتناک را بگیرید. مهره های دزدیده شده شطرنج، قدرت جادویی بسیار قوی دارند که میتوان با آنها دنیا و جهان هستی را نابود کرد. این مهره ها در دستان موجودات شرور و شیطانی به اسم تاتوس ها قرار دارند که وظیفه ما به عنوان قهرمان این داستان، جلوگیری از فکر پلید و شوم آنهاست. در بازی پازل های مختلف و جالبی وجود دارند که حل کردنشان بسیار سرگرم کننده خواهد بود. پس از گذراندن چندین مرحله با موجودات مهربان و شجاع دیگری هم آشنا خواهید شد که شما را همراهی خواهند کرد و در ادامه مسیر به شما کمک می کنند تا جلوی تاتوس ها گرفته شود. تمام محیط بازی را به خوبی بگردید و کاووش کنید زیرا در بعضی مکان ها، نامه ای از پدربزرگتان پیدا خواهید کرد که به کمکتان خواهد آمد و داستان بازی را برایتان روشن می کند.

دانلود بازی Raccoo Venture برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Raccoo Venture یک بازی فانتزی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Diego Ras ساخته و در سال2019 به بازار عرضه شده است. اگر به بازی پلتفرمر و پازل علاقه دارید، این بازی را از دست ندهید. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و در کنار راکو به جنگ با تاتوس ها بروید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی