logo.gamebato
بازی Syberia: The World Before در سبک ماجراجویی می باشد که دو داستان در دو بازه زمانی را روایت می کند. داستان اول درمورد دانا رز 17 ساله و پیانیست است که از سوی گروهی فاشیستی تهدید میشود. داستان دوم درمورد کیت واکر است که در معدنی نمک زندانی شده و در تلاش برای زنده ماندن است.
امتیاز:
3.9/5
بازی Syberia: The World Before در سبک ماجراجویی می باشد که دو داستان در دو بازه زمانی را روایت می کند. داستان اول درمورد دانا رز 17 ساله و پیانیست است که از سوی گروهی فاشیستی تهدید میشود. داستان دوم درمورد کیت واکر است که در معدنی نمک زندانی شده و در تلاش برای زنده ماندن است.

بررسی بازی Syberia: The World Before Deluxe Edition برای کامپیوتر :

Syberia: The World Before Deluxe Edition عنوان بازی در ژانر ماجراجویی می باشد که استدیو Microïds آن را طراحی و تیم Benoît Sokal در مارس 2022 این بازی را برای پلتفرم پی سی  منتشر کرده است. در این بازی با دو داستان و در دو بازه زمانی سروکار خواهیم داشت. داستان اول در سال 1937 و در شهر وان روایت می شود که درمورد دختری 17 ساله به نام دانا رز و پیانیست می باشد. آینده کاری دانا از سوی گروهی فاشیستی به نام سایه قهوه ای تهدید می شود.

Syberia The World Before Deluxe Edition.banner1

داستان دوم در شهر تایگا و در سال 2004 روایت می شود و درمورد کیت واکر زندانی در معدن نمک است. کیت در تلاش برای زنده ماندن, ماجرایی جدید را تجربه می کند که به هویت او گره خورده است. کیت واکر به عنوان برده کارگر در یک معدن نمک در کنار یک زن جوان روسی به نام کاتیوشا اسپیریدونوا زندانی شده است. قبل از شروع کار، به او اطلاع داده می شود که مادر کیت، سارا واکر درگذشته است. در حین حفاری آنها، کیت مضطرب باعث فروریختن جزئی در محور معدن می شود که یک غار موازی را نشان می دهد که حاوی قطاری متعلق به گروه ضربت سایه قهوه ای است.

این زوج متوجه می شوند که قطار حاوی مقادیر زیادی هنر و عتیقه به سرقت رفته است، که در میان آنها نقاشی یک زن جوان تقریباً شبیه به کیت واکر وجود دارد. قبل از اینکه بتوانند با موتورسیکلت مجاور فرار کنند، با نگهبان زندان خود مواجه می شوند که به کاتیوشا شلیک می کند و کیت ناتوان می کند. کاتیوشا با نفس در حال مرگش از کیت می خواهد که دختر نقاشی را دنبال کند.

Syberia The World Before Deluxe Edition.banner2

در بازی SYBERIA: THE WORLD BEFORE DELUXE EDITION گرافیک جذاب و چشم نواز خیره کننده است. نسبت به سری قبلی در این زمینه پیشرفت قابل توجهی به شمار می آید. طراحی کارکترها به صورت مدرن صورت گرفته و تصایر و نورپردازی در سطح قبل قبولی می باشد. گیمر در این بازی باید شروع به کشف کردن و پیدا کردن سرنخ ها باشد. مثل تکه های پازل, هر قسمت را در کنار قسمت دیگر بگذارد تا بتواند معماها را حل کند. در گوشه و کنار این بازی ماجراجویانه کامپیوتری سرنخ های گم شده زیادی وجود دارد که پیدا کردن آنها به مهارت شما بستگی دارد. شما باید در نقش هر دو شخصیت به خوبی بازی کنید تا بتوانید معماهای بازی را حل کنید.

Syberia The World Before Deluxe Edition.banner3

بازی SYBERIA: THE WORLD BEFORE DELUXE EDITION داستان گیرا و جذابی دارد که با پیشروی در داستان شما را درگیر خود می کند. روایت های درگیر کننده و جذاب از نقاط قوت این بازی محسوب می شود که در کنار گرافیک و موسیقی دلنشین لحظات لذت بخشی برای گیمر به وجود می آورد. هر چند این بازی گیم پلی ساده ای دارد ولی حل معماها و پیدا کردن سرنخ های گم شده و پیشروی در داستان شما را مجذوب خود می کند. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، گیمباتو پیشنهاد میکند این بازی کامپیوتری سرگرم کنند و جذاب را دانلود کرده و از آنها لذت ببرید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1.8GB Download
Update حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 15MB Download
2 65MB Download
3 362MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

شرکت توسعه دهنده: Microids Studio Paris
شرکت انتشار دهنده: Microids
ژانر: ماجراجویی
تاریخ انتشار بازی: 18/03/2022
تاریخ انتشار جدیدترین آپدیت: 08/05/2022
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 12 سال به بالا
سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
i7 8700 or higher i5 6600 CPU
Nvidia RTX 2070 or AMD Radeon RX 6600 XT Nvidia GTX 750 Ti or AMD Radeon HD 7850 / R7 260X VGA
16GB RAM 8GB RAM RAM
22GB 22GB HHD
Windows 10 Windows 7 OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی