دنیا در روزی که بمب‌ها افتاد، به پایان رسید. از آن زمان، همیشه اینطور بوده است: بیماری، گرسنگی، مرگ. حاکمان اشرافی – یک نظام فسادآمیز
دنیا در روزی که بمب‌ها افتاد، به پایان رسید. از آن زمان، همیشه اینطور بوده است: بیماری، گرسنگی، مرگ. حاکمان اشرافی – یک نظام فسادآمیز و بی‌چهره که همه منابع

دانلود بازی Shardlight برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Shardlight در جهانی روایات می شود که روبه اتمام است و نسل انسان ها تقریبا منقرض شده است شما نقش یک زن را بازی می کنید که باید در این دنیا به دنبال واکسن برای نجات بشریت باشد در شهری که شما هستید وضعیت خوب نیست خیابان ها پر از جسد و انسان های گرسنه می باشد شما علاوه بر این که در تلاش هستید که واکسن را پیدا کنید باید از اهالی شهر در برابر دشمن ها نیاز محافظت کنید. شخصیت شما توانایی های دارد که بتوانید با استفاده از آن ها دشمن های خود را شکست دهید.

دانلود بازی Shardlight برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی یک ماجراجویی تاریک می باشد , دشمن هایی بی رحم در انتظار شما هستند باید توانایی ها خود را بروز کرده چون رفته رفته هر چه جلوتر می روید ارتش دشمنان بیشتر شده و شما باید بتوانید در این شرایط از قابلیت های زیاد و جدیدی استفاده کنید و گرنه شرایط ادامه دادن برای شما لحظه به لحظه سخت تر می شود. حواستان باشد که مردم این شهر هم در شرایط بدی قرار دارند و شما باید برای آن ها غذا و آب و چیزهای دیگر رو براشون فراهم کنید.

دانلود بازی Shardlight برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Shardlight در ژانرهای رازآلود و ماجراجویی می باشد و در سال 2016 توسط شرکت Wadjet Eye Games ساخته شده و به بازار عرضه شده است. این بازی رو همین الان می توانید از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کنید و از گشت و گذار و ماجراجویی در این دنیای تاریک لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی