logo.gamebato
Webbed داستان یک عنکبوت کوچک شاد است که در یک ماجراجویی برای نجات نامزدش از دست یک پرنده بزرگ و پست قرار گرفته است. بیابان خطرناک را با چیزی جز تار و هوش خود کاوش کنید. هنر تاب خوردن بین تار ها را تمرین کنید تا مسیر خود را در سراسر جهان سرعت بخشید! با چرخاندن تارها در دنیای به هم پیوسته، علامت منحصر به فرد خود را به جا بگذارید…
امتیاز:
3.9/5
Webbed داستان یک عنکبوت کوچک شاد است که در یک ماجراجویی برای نجات نامزدش از دست یک پرنده بزرگ و پست قرار گرفته است. بیابان خطرناک را با چیزی جز تار و هوش خود کاوش کنید. هنر تاب خوردن بین تار ها را تمرین کنید تا مسیر خود را در سراسر جهان سرعت بخشید! با چرخاندن تارها در دنیای به هم پیوسته، علامت منحصر به فرد خود را به جا بگذارید…

دانلود بازی Webbed برای پی سی | گیمباتو

Webbed چیزی شبیه به پلتفرم‌های معمایی دوبعدی است، دارای یک سبک گیم‌پلی ساده و غیرخطی است که بازیکنان را به کاوش و بازدید مجدد مناطقی از فضای نقشه باز و به هم پیوسته تشویق می‌کند تا به طور کامل 5 منطقه متمایز را کشف کنند. بازیکن “بادی”، یک عنکبوت طاووس جهنده مؤنث را کنترل می‌کند، با عملکرد گیم‌پلی که بیشتر حول توانایی‌های تار او متمرکز است و از دو نوع مختلف آن می‌توان برای ابزارهای مختلف استفاده کرد. 

دانلود بازی Webbed برای PC | گیمباتو

اولین مورد آنهایی هستند که می توانند برای چرخاندن بازیکن در سراسر نقشه و کشیدن اشیایی که پس از استفاده از هم می پاشند استفاده شوند. و همچنین شبکه های لوازم التحریر که می توانند برای اتصال بین اشیاء برای ایجاد پل یا دستکاری اشیایی که تا زمانی که از بین می روند باقی می مانند. از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی می‌توان به چشم‌های تیراندازی لیزری اشاره کرد که می‌توان از آن برای آسیب رساندن به دشمنان، از بین بردن موانع نقشه مانند تخته‌های چوبی، تارها و هل دادن اجسام استفاده کرد.

دانلود بازی Webbed برای کامپیوتر | گیمباتو

Webbed یک بازی پلتفرمر کامپیوتر به همراه پازل و با محوریت ماجراجویی دوبعدی است که توسط استودیوی استرالیایی Sbug Games مستقر در بریزبن توسعه و منتشر شده است. یک بازی مبتنی بر فیزیک که در یک نسخه فانتزی از کوئینزلند اتفاق می‌افتد، بازیکنان یک عنکبوت طاووس را کنترل می‌کنند که هدفش نجات نامزدش پس از ربوده شدن او توسط یک پرنده گل‌پرنده، با کمک حشرات دیگر است. بازیکن می تواند از تار عنکبوت برای تاب خوردن به مناطق مختلف، ایجاد پل یا حرکت اشیا استفاده کند. به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی به صورت فشرده سازی شده مهیا گردیده و از طریق لینک مستقیم دانلود زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده تا در زمان تمایل آن را با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود نموده سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

نسخه v1.04b – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 124MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای تمامی سنین.

دارای میانگین نمرات 97 از 100 نزد خریداران فروشگاه آنلاین استیم.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
1GB RAM
250MB HDD
Windows 10 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی