logo.gamebato

The Elder Scrolls 6: هر آنچه در مورد بازگشت بعدی به Tamriel می دانیم

The Elder Scrolls 6: هر آنچه در مورد بازگشت بعدی به Tamriel می دانیم | گیمباتو

The Elder Scrolls 6: هر آنچه در مورد بازگشت بعدی به Tamriel می دانیم | گیمباتو

درود و خوش آمد به شما جستجوگران اخبار Elder Scrolls 6. بدون شک شما برای جلال بخشیدن به این سالن های مقدس بسیار سرگردان شده اید. اما متاسفانه متوجه خواهید شد که این سالن‌های مقدس نیز توخالی هستند، زیرا صادقانه بگویم، هنوز چیز زیادی برای گفتن در مورد Elder Scrolls 6 وجود ندارد. Bethesda واضحانه گفته است: انتظار هیچ اطلاعاتی در مورد سفر بعدی ما به Tamriel را در آینده نزدیک نداشته باشید.

ما انتظار نداریم که Bethesda اطلاعات مناسبی در مورد Elder Scrolls 6 تا پس از انتشار Starfield به اشتراک بگذارد و حتی احتمالاً بلافاصله پس از انتشار این RPG فضایی نیز چیزی از Elder Scrolls 6 نخواهیم دید. اما قطعا این ها سوالاتی هستند که ذهن هر طرفداری را مشغول می کنند: ماجراجویی بعدی ما، ما را به کجای تامریل خواهد برد؟ در کجای جدول زمانی Elder Scrolls خواهیم بود؟ و البته، سوالی که همه ما بیشتر از همه دوست داریم بدانیم، چه زمانی می توانیم آن را بازی کنیم؟

در اینجا به چیزهای اندکی درباره The Elder Scrolls 6 می دانیم و (مقدار زیادی از چیزهایی که حدس می زنیم) می پردازیم.

تاریخ انتشار The Elder Scrolls 6

جواب بسیار ساده است! هیچکس نمی داند. ما می دانیم که Starfield در 6 سپتامبر 2023 راه اندازی می شود و می توان تصور کرد که بازی فضایی در آینده نزدیک مورد توجه کامل Bethesda قرار خواهد گرفت. تاد هاوارد در ژوئن 2022  این دنباله را در مرحله ی «پیش تولید» توصیف کرد پس کمربند هایتان را سفت ببندید که مسیر طولانی است! خود تاد هاوارد تیزر تریلر The Elder Scrolls 6 را در E3 در سال 2018 معرفی کرد. این اولین نگاه اجمالی و آخرین نگاه رسمی به بازی بعدی این سری است که برای مدتی طولانی خواهیم داشت. اگر می‌خواهید عمیق ‌تر شویم، بر اساس این تریلر وارد گمانه ‌زنی ‌های طرفداران می شویم.

Bethesda انتظار دارد که The Elder Scrolls 6 عمری به اندازه Skyrim داشته باشد

در یک مصاحبه ویدیویی طولانی از نوامبر 2022، تاد هاوارد به مجموعه ‌ای از موضوعات اشاره کرد: استارفیلد، فلسفه خلاقانه بازی‌های ویدیویی، روابط عاطفی NPC ها و البته Elder Scrolls 6. درباره انتشار آن گفت: “کاش به زودی اتفاق می افتاد” هاوارد، با تکرار اظهارات قبلی در مورد زمان توسعه Bethesda، گفت: “ما هم می ‌خواهیم آنها منتشر شوند و ای کاش مثل آنها طول نمی ‌کشیدند، اما طول خواهد کشید. اگر می‌توانستم به گذشته برگردم، برنامه ‌ام هرگز این نبود که تا زمانی که طول کشیده است صبر کنم.»

از آنجا، هوارد عشق استودیو به دنیای Elder Scrolls را تایید کرد و خاطرنشان کرد که او بیش از هر جای دیگری زمان خود را صرف توسعه در این فضا کرده است. به دنبال محبوبیت مداوم Skyrim، هاوارد گفت که کار در حال انجام است تا بازی بعدی Elder Scrolls عمری مشابه داشته باشد. هاوارد گفت: “باید به این فکر کنید، خوب، مردم بازی بعدی Elder Scrolls را برای یک دهه، دو دهه بازی خواهند کرد.” “و این طرز فکر شما را در مورد نحوه معماری آن از همان ابتدا تغییر می دهد.” همچنین همانطور که انتظار می ‌رفت، Elder Scrolls 6 با تمرکز بر پشتیبانی از مودها و کسانی که آنها را ایجاد می ‌کنند طراحی می ‌شود.

Elder Scrolls 6 بر روی موتور Starfield ساخته خواهد شد

در سال 2021، تاد هاوارد در مصاحبه‌ای با The Telegraph توضیح داد که چگونه Bethesda از یک موتور برای ساخت Starfield و Elder Scrolls 6 استفاده می‌ کند و انتظار می‌ رود کار بر روی Elder Scrolls بعدی منجر به تغییراتی در موتور بازی شود تا مطابق با آنچه ماجراجویی آینده نیاز دارد قابل استفاده شود. هاوارد گفت: “اکثریت قریب به اتفاق کار توسعه ما در حال حاضر در استارفیلد است، اما همه روی همه چیز کار می کنند، بنابراین پروژه ها به نوعی در هم تنیده می شوند.” “خوب است که فکر کنیم The Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله طراحی است… اما ما در حال بررسی فناوری هستیم”. او همچنین افزود: “هر بازی مجموعه‌ ای از فناوری‌های جدید خواهد داشت، بنابراین Elder Scrolls 6 به Creation Engine 2 چیز هایی را که آن بازی به آن نیاز دارد را خواهد افزود.”

مکان The Elder Scrolls 6 چه خواهد بود؟

با اطلاعات بسیار کمی، طرفداران Elder Scrolls تصمیم گرفتند هر چیزی را که به Elder Scrolls مربوط می ‌شود برای یافتن سرنخ‌ ها بر اساس تریلر اصلی 2018 اساس  پیدا کنند. تاد هاوارد گفت که واقعاً سرنخ‌ هایی وجود دارد، و گفت که این تریلر حاوی نکاتی درباره مکان وقوع آن است. خود تاد هاوارد تایید کرده است که مکان ساخت The Elder Scrolls 6 قبلا مشخص شده است و این تصمیم چندی پیش گرفته شده است.

High Rock

این یک مکان معقول برای حدس زدن است و در حال حاضر محبوب ترین نظریه است. تریلر اصلی، سنگ‌ ها را نشان می ‌دهد و به نظر می‌ رسد که این مکان مرتفع است. هرچند این برای اطمینان کافی نیست. جغرافیای TES در طول زمان کمی تغییر می کند و High Rock قبلاً توسط بازی های اولیه پوشش داده شده است. Hammerfell، Morrowind، Cyrodiil و Skyrim نیز همینطور هستند. علاوه بر گمانه زنی ها، تریلر Starfield در E3 2021 شامل یک تریلر احتمالی Elder Scrolls بود. یک خراش بسیار کوچک در داخل یک سفینه فضایی به طرز مشکوکی شبیه نقاشی یک توده خشکی است. همچنین به طرز مشکوکی شبیه خلیج ایلیاک تامریل است که بین High Rock و Hammerfell قرار دارد. این یک جزئیات بسیار ریز است که می تواند هیچ معنی ای نداشته باشد، اما مطمئناً یک شکل متمایز است.

The Elder Scrolls 6: هر آنچه در مورد بازگشت بعدی به Tamriel می دانیم | گیمباتو

Hammerfell

با تشکر از پست سال نو توسط Bethesda در پایان سال 2020، Hammerfell یکی دیگر از مقصد های احتمالی است. هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که تصویر ارسال شده واقعاً سرنخی در مورد Elder Scrolls 6 باشد، اما با توجه به پیام مربوط به “نقشه برداری از آینده” مطمئناً به نظر می رسد که می تواند باشد. طرفداران حدس می زنند که قرار دادن شمع ها روی تصویر یک سرنخ است، به ویژه شمع هایی که در زیر کلمه “Hammerfell” در منطقه ترسیم نشده نقشه غرب Skyrim قرار گرفته است. همرفل محل زندگی مردم ردگارد است و صحرای  Alik’rآن می ‌تواند با محیط صخر ه‌ای و خشکی که در تریلر اصلی نمایش داده شده است، همخوانی داشته باشد.

Elsweyr

Elsweyr یک احتمال کوچک است. تنها به یک دلیل: زیاد نمایش داده نمی شود، بنابراین فضای زیادی برای پر کردن جاهای خالی وجود دارد. ثانیاً، این سرزمین وطن خاجییت است، و شاید منطقی باشد که سازندگان روی یکی از محبوب ‌ترین نژاد های Skyrim تمرکز کنند. اما با توجه به اینکه Elsweyr در نسخه آنلاین Elder Scrolls از سال 2019 اکتشاف شده است، این قضیه را کمی شک بر انگیز می کند.

Black Marsh یا Valenwood

Black Marsh احتمالاً یک محال است. مکان های تریلر هیچ شباهتی به آن ندارند. Valenwood نیز بعید به نظر می رسد، زیرا می دانیم که پر از باتلاق است. اما در نظر داشته باشیم که تریلر ممکن است عمدا گمراه کننده باشد.

ما نمی توانیم این قضیه را که ممکن است به جایی برگردیم که قبلاً تحت پوشش قرار گرفته شده است را رد کنیم. به لطف The Elder Scrolls Online، دامنه قلمرو ناشناخته در Tamriel در حال کاهش است. این امر می تواند TES6 را وادار کند که جسورانه مسیر خود را به خارج از کشور بفرستد، مانند قاره اسرارآمیز آکاویر، سرزمینی عجیب و غریب که میزبان نژادهای دوستانه ای مانند شیاطین برفی کامال و تسایسی خون آشام و مار مانند است. یا می تواند Bethesda را به بازدید مجدد از استان قبلی، مانند High Rock، که باز هم محبوب ترین حدس است، سوق دهد.

پیشرفت بازی The Elder Scrolls 6 چگونه است؟

هاوارد قبلاً از کارهای انجام شده بر روی موتور ایجاد Bethesda به عنوان پایه و اساس مورد نیاز The Elder Scrolls 6 یاد کرده است. در سال 2016، هاوارد اشاره کرد که فناوری مورد نیاز برای ایجاد چشم انداز Bethesda برای آن، هنوز در آن زمان وجود نداشته. او گفت: “من می توانم اینجا بنشینم و بازی را برای شما توضیح دهم و شما بگویید، “به نظر می رسد که شما حتی فناوری آن را ندارید – چقدر طول می کشد؟” و بنابراین این چیزی است که زمان زیادی را می گیرد، چیزی که ما برای آن بازی در ذهن داریم. درست قبل از E3 2019، در مصاحبه ای با IGN، تاد هاوارد هشدار داد که طرفداران باید برای Elder Scrolls 6 بسیار صبور باشند. تا زمانی که ماجراجویی تک نفره بعدی در Tamriel منتشر شود، بیش از یک دهه از اولین نسخه Skyrim می گذرد.  “فاصله بین این دو طولانی خواهد بود. همین الان هم هست. از یک طرف، فکر می کنم خوب است که چیزها را از دست بدهیم. فکر می کنم این باعث می شود مردم با دیدی واقعاً تازه به آن بیایند، و فکر می کنم زمانی که در نهایت بازی و آنچه را که ما در ذهن داریم ببینند، آنها دلیل این شکاف زمانی را از نظر فناوری و آنچه که ما می ‌خواهیم انجام دهیم بیشتر درک خواهند کرد.”

یکی دیگر از عواملی که باعث طولانی شدن کار TES6 می شود این است که خدمه هاوارد نمی خواهند فقط به عنوان Elder Fallout Guys شناخته شوند. “من فکر می کنم تاد و تیمش با توجه به کیفیت این چیزها، این حق را به دست آورده اند که بتوانند بگویند، “ما می دانیم که همه واقعاً TES6 را می خواهند، اما ما به عنوان افراد خلاق می خواهیم بتوانیم کارهایی را انجام دهیم که واقعا و با اشتیاق می خواهیم.” هاینز در سال 2017 به GameSpot توضیح داد: “آنها می خواستند بتوانند چیزهایی را که در مرحله بعد روی آنها کار کرده اند، خود تعیین کنند، چه چیزهای موجود یا چه در حال توسعه.”

چه زمانی چیز های بیشتری از The Elder Scrolls 6 خواهیم دید؟

بیش از یک سال باقی مانده است تا Starfield، پروژه بزرگ بعدی Bethesda ، که در سپتامبر 2023 منتشر می ‌شود، منتشر شود. توسعه کامل The Elder Scrolls 6 احتمالاً تا زمانی که آن پروژه تمام نشده است، شروع نمی ‌شود، احتمالاً تاریخ انتشار The Elder Scrolls 6 در اواسط دهه 2020 به پایان خواهد رسید.

کار بر روی بازی های Oblivion، Fallout 4، و Skyrim تقریباً تمام شده بود و با زمان انتظار های نسبتاً کم تا زمان راه‌ اندازی نمایش داده شدند (Oblivion برای عرضه در نوامبر 2005 برنامه ‌ریزی شده بود؛ انتشار آن تا مارس 2006 به تعویق افتاد)، و Bethesda احتمالاً در حال آماده سازی TES6 برای فرآیندی مشابه است. هاینز در سال 2016 به ما گفت که در Elder Scrolls جای منحرف کردن منابع برای دمو ها بیشتر این سرمایه را بیشتر وقف خود بازی می کند. این بدان معناست که تصویر برخی از کوه‌ ها می‌ تواند آخرین رسانه ای باشد که از The Elder Scrolls 6 می ‌بینیم تا زمانی که بیشتر بازی واقعا ساخته شود.

اگر تعجب می‌ کنید که چرا بازی The Elder Scrolls 6 در E3 معرفی شد، در حالی که می ‌دانیم Starfield اول خواهد آمد، پیت هاینز معاون بازاریابی Bethesda در مصاحبه ‌ای با FZ.se درباره این موضوع صحبت کرد. ” در گفتگو با او [و] افراد تیم من باید چیزی را بگویم، ببینید، چرا ما به این فکر نمی کنیم که یک استودیو بیشتر به مردم از برنامه هایی که دارد توضیح دهد، “این چیزی است که ما داریم انجام می‌ دهیم. بله، ما این بازی را به نام Starfield می ‌سازیم ، و بله، ما Elder Scrolls 6 را می ‌سازیم، اما این دو بازی دیگر را برای توسعه و ساخت در اولویت قرار داریم. این فقط برای این است که مردم درک بهتری از اینکه ما کجا هستیم و به کجا می ‌رویم، داشته باشند.”

آیا The Elder Scrolls 6 انحصاری Xbox خواهد بود؟

تا به حال، همه ما شنیده ایم که مایکروسافت Bethesda را خریداری کرده است. برای گیمر های رایانه شخصی، این خبر احتمالاً هیچ جنبه منفی نخواهد داشت. مایکروسافت از انتشار Elder Scrolls 6 برای رایانه شخصی، شاید حتی Steam، بسیار خوشحال خواهد شد. در بدترین حالت، باید در فروشگاه ویندوز 10 بگردید تا یک نسخه از آن را تهیه کنید، در حالی که دارندگان PS5 کنار گذاشته می شوند. از نظر بودجه، The Elder Scrolls 6 احتمالاً هر ریال را که برای تبدیل شدن به RPG بزرگ بعدی Bethesda نیاز داشت، دریافت می ‌کرد، اما افزایش بودجه با کیف پول مایکروسافت احتمالاً ضرری هم نخواهد داشت. این بازی احتمالاً وقتی زمانش برسد برای PS5 نخواهد آمد، اما به طور حتم یک پیشنهاد Game Pass یک روزه خواهد بود. این یک دلیل خوب برای ثبت نام خواهد بود.

اخبار مربوط به انحصاری Elder Scrolls 6 Xbox در جشن بیستمین سالگرد مایکروسافت برای کنسول اصلی منتشر شد. رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، کمی غیرمستقیم بود و گفت: “برای حضور در ایکس باکس، می ‌خواهم بتوانیم پکیج کاملی از آنچه داریم را به ارمغان بیاوریم. و این وقتی به Elder Scrolls 6 فکر می‌ کنم کاملا ممکن میشود.” پیام دریافتی این است: The Elder Scrolls 6 روی پلی استیشن نخواهد بود.

آیا The Elder Scrolls 6 از MOD ها پشتیبانی خواهد کرد؟

ماد های بازی های RPG Bethesda نوعی سنگ بنای مهم بازی های رایانه شخصی است. آزادی خلق برخی آثار واقعاً دیدنی به کمک این MOD ها به بازی فضایی ویژه میدهد و لذت بازی را بسیار بیشتر میکند. حتی وقتی از بازی خسته شدید، با نسب ماد ها میتوانید ساعت ها بازی ای متفاوت را برای خود ایجاد کنید. برای مثال یک بازی تمام شده بر اساس ماد Skyrim به نام شهر فراموش شده منتشر شده است. می ‌توانیم با خیال راحت شرط ببندیم که The Elder Scrolls 6 قابل اجرای ماد خواهد بود. آنچه قطعیت دارد آن است که باید به انتظار این بازی نقش آفرینی کامپیوتر باقی بمانیم.

The Elder Scrolls 6: هر آنچه در مورد بازگشت بعدی به Tamriel می دانیم | گیمباتو

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی