logo.gamebato

خورشت Senua’s Saga: Hellblade 2 در حال جا افتادن است!

خورشت Senua's Saga: Hellblade 2 در حال جا افتادن است! | گیمباتو

خورشت Senua's Saga: Hellblade 2 در حال جا افتادن است! | گیمباتو

Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی از اولین انحصاری های Xbox Series X است که در Unreal Engine 5 ساخته شده است و Ninja Theory در حال انجام کار های باور نکردنی در این ماجراجویی است.

Hellblade 2 شاهد بازگشت Senua در دنباله ای خواهد بود که بر روی Unreal Engine 5 در حال توسعه است. به عنوان یکی از بزرگترین بازی های آینده سری Xbox در افقی نزدیک، نسخه بعدی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط Ninja Theory و با استفاده از Unreal Engine 5 است. پس از معرفی این بازی برای اولین بار در سال 2019، تریلر هایی را دیده ‌ایم که محیط هایی با جزئیات فوق‌العاده و جلوه های بصری قابل توجهی را به نمایش می گذارند.

Senua’s Saga در کنفرانس ایکس باکس به عنوان بخشی از برنامه E3 2023 ظاهر شد، با انتشار ویدئو ای جدید Ninja Theory نگاهی جدید از تلاش باورنکردنی ای که استودیو برای فیلمبرداری آن می کند را به ما ارائه کرد. وقتی همه چیزهایی را که تاکنون درباره Hellblade 2 می دانیم به شما معرفی کنیم، اطلاعات بیشتری در مورد همه این موارد خواهید یافت.

تاریخ انتشار

تاریخ انتشار Hellblade 2 برای سال 2024 تعیین شده است. Ninja Theory پنجره ی جدید این ماجراجویی در Unreal Engine 5 را در نمایشگاه Xbox Games به نمایش گذاشت، جایی که اخبار همراه با یک سینماتیک خیره کننده در موتور بازی منتشر شد.

پلتفرم های Hellblade 2

در یک تریلر گیم پلی Hellblade 2 که در سال 2021 منتشر شد، Ninja Theory تایید کرد که این بازی برای Xbox Series X، PC و Xbox Cloud Gaming عرضه خواهد شد، به این معنی که دارندگان Xbox One می توانند Hellblade 2 را از طریق سرویس Cloud Gaming بازی کنند. . مانند تمام نسخه های استودیوی بازی‌سازی ایکس‌ باکس، این بدان معناست که Senua’s Saga: Hellblade 2 در روز اول بر روی Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice ابتدا در سال 2017 برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و نسخه‌ های ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز بعداً وارد بازار شدند. بنابراین منطقی است که بپرسیم: آیا Hellblade 2 روی PS5 نیز خواهد بود؟ متأسفانه، برای دارندگان پلی استیشن، پاسخ منفی است. در E3 2018، مایکروسافت مجموعه ای متشکل از چهار خرید استودیویی را معرفی کرد: Playground Games، Undead Labs، Compulsion Games و مهمتر از همه، Ninja Theory. در نتیجه، این بدان معناست که Hellblade 2 انحصاری برای Xbox Series X و PC خواهد بود.

در حالی که از آخرین باری که اخبار قابل توجهی از Hellblade 2 دریافت کردیم، مدت زیادی می گذرد، اما این موضوع باعث نشده است که Ninja Theory چند تیزر دیگر را منتشر نکند. آخرین مورد به عنوان بخشی از ارائه وضعیت غیرواقعی اپیک گیمز به عنوان بخشی از GDC 2023، جایی که Ninja Theory از یک نسخه نمایشی فناوری جدید استفاده کرد تا نشان دهد که چگونه با Unreal Engine 5 و Metahuman Animator مرز های انیمیشن چهره واقعی تحت جا به جا می کند.

هنر مفهومی Hellblade 2

خورشت Senua's Saga: Hellblade 2 در حال جا افتادن است! | گیمباتو

Ninja Theory با به اشتراک گذاشتن گاه گاه عکس ها و ویدئو ها، به ما بینشی از روند تولید می دهد. در ژانویه 2022، حساب رسمی توییتر Ninja Theory قطعه ای از هنر مفهومی Hellblade 2 را به اشتراک گذاشت و نگاهی دیگر به مکان احتمالی بازی به ما داد. در این تصویر سنوا را می‌بینیم که روی صخره‌ ای که مشرف به یک شهرک کوچک است (یا آنچه از آن باقی مانده) ایستاده است. آتش سوزان در کنار امواج متلاشی کننده نور افشانی می کند، یک جویبار از گدازه های آتشفشانی نازک و قایق های ساحلی ای در دهکده پراکنده شده اند نیز قابل مشاهده هستند. آیا آن یک چاقوی عظیم در کنار Senua است؟! این مکان کمی شبیه به محیطی است که در تریلر میبینیم. آن غول سنوا را از کجا میشناسد؟ آیا از او کمک میخواهد؟ یا سوالی بزرگتر! آیا تصمیمات سنوا نتیجه ی این ویرانی هاست؟

Ninja Theory یک تریلر شش دقیقه ای طولانی از Hellblade 2 را در The Game Awards 2021 ارائه کرد. فیلم به اشتراک گذاشته شده تحسین برانگیز و قدرتمند است و نشان می دهد که Senua رهبری گروهی را بر عهده دارد و طبق آنچه دیدیم، به نظر موفق به به دام انداختن آن غول نمی شود. افراد گروه خود را تک تک فدای هدف میکنند و با آتش و روغن سعی دارند غول را به آتش بکشند. اما به نظر میرسد غول سنوا را میشناسد و از او کمک میخواهد؟! همچنین بازگشت برخی از عناصر آشنا از Hellblade را داریم، به ویژه صدای زمزمه ای که در داخل سر Senua می چرخد، همراه با صدای نبرد و آتش، در این بازی روانی، صدا گذاری به شدت مهم و موثر است.

گیم پلی بازی Hellblade 2

Senua’s Sacrifice: Hellblade یک بازی اکشن-ماجراجویی سوم شخص بود. با توجه به آنچه تاکنون در مورد آن دیده ایم، گیم پلی Hellblade 2 قرار است موارد مشابهی را ارائه دهد. در حالی که Ninja Theory زمانی برای ساخت بازی‌های اکشن سریع شناخته می ‌شد، مانند Enslaved: Odyssey to the West و DmC: Devil May Cry، در  Senua’s Sacrificeبیشتر تحت فشار بود و تمرکز بیشتری روی داستان ‌گویی داشت. خوان فرناندز، طراح مبارزات، در مصاحبه با Vandal توضیح داد که Ninja Theory در رابطه با مبارزه با Hellblade 2 “بار ها را بالا می‌برد” و تلاش های تولیدی خود را برای این دنباله افزایش دهد در نتیجه، باید انتظار داشته باشیم که مبارزات Hellblade 2 عمق بیشتری داشته باشند و دشمنان متنوع تر باشند.

داستان Hellblade 2

Ninja Theory هنوز همه چیز را در مورد داستان Hellblade 2 فاش نکرده است. تا کنون، استودیو بر روی فناوری پشت صحنه Senua’s Saga و مکان‌های خیره ‌کننده ‌ای که توانسته است ایجاد کند، تمرکز کرده است. همه آن مناظر عظیم، باتلاق‌های پر از جمجمه و استخوان، فوران‌های آتشفشانی، فداکاری ها و هیستری جمعی. با این همه، داستان بدون شک مهره ی اصلی Hellblade 2 خواهد بود زیرا علیرغم همه ستایش های Senua’s Sacrifice: Hellblade، بخش بزرگی از آن به خاطر روایت و پیام قدرتمندی بود که در مبارزه و سفر Senua ارائه کرد. در نسخه اصلی، ما یک سنوای منفرد را دنبال می‌کنیم که به جمجمه معشوقه اش دیلون مسلح است، و ناامید است تا روح خود را از هلهایم و الهه هلا پس بگیرد. در طول بازی به ما فلش بک هایی از داستان های پشت سر، روابط والدین و Senua، مبارزات روانی او و همچنین تخریب دهکده اش توسط مهاجمان نورس نشان داده می شود. در نقطه اوج، سنوا را می‌بینیم که شرایط خود را می ‌پذیرد و او را در آغوش می‌گیرد. ما نمی دانیم که او برای بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به کجا می رود، اما ما مشتاقیم یک بار دیگر با او سفر کنیم.

Hellblade 2 و Unreal Engine 5

برای دارندگان Xbox Series X این واقعیت بسیار هیجان ‌انگیز است که Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی از اولین بازی های این کنسول است که در Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. این نشان‌ دهنده این است که Ninja Theory از هیچ چیزی  برای این دنباله دریغ نمی‌ کند و تمام تلاش خود را برای ایجاد یک ماجراجویی شایسته نسل جدید انجام میدهد. Tameem Antoniades، بنیانگذار Ninja Theory، با رفع هرگونه شک و تردید در مورد جاه طلبی خود، گفت که Hellblade 2 نسخه قبلی خود را در سال 2017 “شبیه یک بازی Indie خواهد کرد”. این ادعایی جسورانه است، اما همه چیزهایی که از Hellblade 2 در Unreal Engine 5 دیده ایم، قابل توجه بوده است. مناظر با جزئیات عمیق، نورپردازی و طراحی فوق العاده صدا، و کاری که Ninja Theory با مدل شخصیت به روز شده Senua انجام می دهد، همانطور که به فوتورئالیسم نزدیک تر می شود، ارزش توجه دارد.

توسعه Hellblade 2

در به‌روزرسانی توسعه‌دهنده‌ای که در ژوئن 2021 به اشتراک گذاشته شد، Ninja Theory اشاره کرد که “لباس‌های واقعی می ‌سازد و آنها را اسکن می‌ کند” و سپس، در سپتامبر 2021، استودیو توییتی را به اشتراک گذاشت که جزئیات تلاش‌های فتوگرامتری خود را نشان می‌ داد ،که نشان می‌ داد آن لباس‌ها در حال شعله ‌ور شدن هستند. توجه به جزئیات مانند این، اسکن در لباس های سوخته و آسیب دیده نشان می دهد که همه اینها بسیار معتبر به نظر می رسند.

خود سنوا، هنرپیشه ملینا یورگنس، در ویدیویی از فیلم ‌های پشت صحنه آموزش‌ های رزمی طاقت‌ فرسا و شدیدی را که طی کرده است. در نسخه اصلی، مبارزه نسبتاً ساده بود، بنابراین این یک نشانه دلگرم کننده است که ما در حال دریافت یک سیستم رزمی گسترده و پیچیده هستیم. تایید شده است که Hellblade 2 در مناظر خیره کننده ایسلند می گذرد، و برای ایجاد ابرهای مورد نیاز برای همراهی با این مناظر چشمگیر، Ninja Theory نگاهی اجمالی به فناوری شکل دهی ابرها به ما ارائه می دهد که از آنها برای ایجاد آن فضای رمز آلود استفاده می کند.

با توجه به تمامی این تلاش ها، کاملا طبیعی است که این بازی تاخیر داشته باشد چرا که هر خورشت خوش مزه ای نیاز به زمان برای جا افتادن دارد! پس بیایید برای تجربه ی بازی ای بی نظیر، کمی بیشتر صبر کنیم.

Senuas.Saga Hellblade II GB MAG Pic3

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی